Zo zie je wel meteen wie de echte fans zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij lijkt het zelf ook te snappen, want het kost hem al heel veel moeite om NSF's met ons te kijken
Net zo'n eng ventje die je al desperate opwacht bij het tuinhek, maar nu bij de likeknopquote:Op zondag 27 september 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
@:Strani kun je nog sneller liken? had nog niet eens op invoeren gedrukt.
Jobiquote:Op zondag 27 september 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WIJ![]()
![]()
We houden altijd je handje vast bij de spannende momenten dat je de SC verlaat, beloofd!
De vraag is; zijn wij echt fan van Strani?quote:Op zondag 27 september 2020 22:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo zie je wel meteen wie de echte fans zijn.
Ga eens slapen jij.quote:Op zondag 27 september 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe wel Em maar ik vond dat niet zo netjes om dat echt heel expliciet tegen die andere mensen te zeggen dus laten we hierin een beetje subtiel blijven okay?
Sjors!quote:Op zondag 27 september 2020 22:22 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumeg. Wat een vuurwerk
[..]
Jobi![]()
Hoe is het meiiiiiiiiiiiiiiiid
quote:Op zondag 27 september 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net zo'n eng ventje die je al desperate opwacht bij het tuinhek, maar nu bij de likeknop
Hij begint bijna weer op zichzelf te lijken, dat moeten we niet hebbenquote:
Lekker bij de koffie toch?quote:Op zondag 27 september 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maak me gelijk weer lekker hongerig
Ja. Het is ook al een uur later bij hullie daaro.quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 27 september 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vraag is; zijn wij echt fan van Strani?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik wil eindelijk een beetje regelmaat verdorie.quote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij begint bijna weer op zichzelf te lijken, dat moeten we niet hebben
Zeker!quote:
Goed bezaaaaagquote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjors!![]()
Gooooooooooooooeeeeed![]()
Lekker veel gesport afgelopen week
quote:Op zondag 27 september 2020 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahaAltijd al gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Amper een maand blauw en nu al met de vuist op tafel slaanquote:Op zondag 27 september 2020 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil eindelijk een beetje regelmaat verdorie.
Volgens mij heeft-ie geluisterdquote:
Ik ben natuurlijk alleen fan van blauw, logisch natuurlijk.quote:
Misschien is hij wel gevlucht voor mijquote:
En rust.quote:Op zondag 27 september 2020 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil eindelijk een beetje regelmaat verdorie.
We gooien het er maar weer eens in.quote:Op zondag 27 september 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Amper een maand blauw en nu al met de vuist op tafel slaan
quote:Op zondag 27 september 2020 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We gooien het er maar weer eens in.
[ afbeelding ]
Ja, ho, ik niet he?quote:
Start dan een eigen forumquote:Op zondag 27 september 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk alleen fan van blauw, logisch natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |