Nah. Hij is veel te blij dat je weer terug bent.quote:Op zondag 27 september 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is hij wel gevlucht voor mij
He ik heb nooit gezegd dat er gefilmd mocht worden bij die sjoelmeetquote:Op zondag 27 september 2020 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We gooien het er maar weer eens in.
[ afbeelding ]
Ik probeer het onder de seconde te krijgen!quote:Op zondag 27 september 2020 22:19 schreef Em31 het volgende:
@:Strani kun je nog sneller liken? had nog niet eens op invoeren gedrukt.
Ach. Daar is-ie weer hoorquote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer het onder de seconde te krijgen!
Die heeft zichzelf meteen het raam uit gemiktquote:Op zondag 27 september 2020 22:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nah. Hij is veel te blij dat je weer terug bent.
Strani met zijn postwedstrijdjesquote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer het onder de seconde te krijgen!
Nee johquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nou Jobi terug is, moet ik morgen weer 3 topics teruglezen
WIDM was gisteren erg leuk en had een interessante ontknopingquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nou Jobi terug is, moet ik morgen weer 3 topics teruglezen
Hoe zeg ik dit aardig..quote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ik heb nooit gezegd dat er gefilmd mocht worden bij die sjoelmeet
Ik had het eerlijk gezegd niet eens zo goed gevolgdquote:Op zondag 27 september 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WIDM was gisteren erg leuk en had een interessante ontknoping![]()
Daar gaat je koffiepauze morgen
Fok is stiekem van jou?quote:Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet het misschien nog niet, maar..
Beide zijn wel van toepassing op het afgelopen jaarquote:Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit aardig..
BEN JE AANGEKOMEN?
Of heb je je haar geverfd?
Je haar is aangekomen?quote:Op zondag 27 september 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beide zijn wel van toepassing op het afgelopen jaar
Dan doen wij het wel voor jequote:
Ja joh, ik heb ze allemaal op dieet gezet!quote:
Dat wordt flink sluik haar.quote:Op zondag 27 september 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb ze allemaal op dieet gezet!
Die snap ik niet.quote:Op zondag 27 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik zag net een reclame van Heineken waarin ze social distancing promoten met het motto 'het enige mooier dan een avond uit is nog een avond uit'
Wil je nou zeggen dat ik kalend benquote:
Ik snap wat ze bedoelen, maar het hoeft maar 1 wappie te zijn die dan denkt "hoppa, lekker feesten dus"quote:Op zondag 27 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik zag net een reclame van Heineken waarin ze social distancing promoten met het motto 'het enige mooier dan een avond uit is nog een avond uit'
Ik ontken alles.quote:Op zondag 27 september 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik kalend ben
Dat als je in de kroeg wil kunnen blijven hijsen, je nu uit mekaar moet gaan staan anders gaat die hele sodemieterse bende weer dichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |