Gok niet dat je met buikgriep lekker kan sporten/werken.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mischien wijt je de schijterij steeds aan de drank terwijl je buikgriep hebt
Op vakantie ziek worden is echt walgelijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok niet dat je met buikgriep lekker kan sporten/werken.
Maar nu ik erover nadenk heb ik wel een keer voedselvergiftiging gehad in Bulgarije toen ik een jaar of 22 was.
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:Caland
https://www.at5.nl/artike(...)f-je-vergiftigd-bent
Dat lijkt mij op die vakanties van Caland dagelijkse kost.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Op vakantie ziek worden is echt walgelijk.
Ja, goed punt haha.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op die vakanties van Caland dagelijkse kost.
Ideaal zo'n werkloze waar je elke dag je kind kunt dumpen.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:56 schreef Charrell het volgende:
Tante oppas middag.![]()
Regent buiten en de kleine zit aan de rode kool met kaneel en appeltjes.
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ideaal zo'n werkloze waar je elke dag je kind kunt dumpen.
Denk dat hij liever ook pepernoten heeft.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:56 schreef Charrell het volgende:
Tante oppas middag.![]()
Regent buiten en de kleine zit aan de rode kool met kaneel en appeltjes.
Vind ik een beetje te gevaarlijk voor zijn leeftijd nog.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat hij liever ook pepernoten heeft.
Je hebt vast ook wel een zak taaitaai en schuimpjes in je voorraadkast.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te gevaarlijk voor zijn leeftijd nog.
Nee, helaas..quote:Op donderdag 24 september 2020 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel een zak taaitaai en schuimpjes in je voorraadkast.
Zelf ook al last van klepperende eierstokken?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
[..]![]()
Tweede keer deze week, bied het zelf aan omdat ik het leuk vind.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bespreek dit gewoon in FEE
@:zipportal
“ :’) “quote:Op donderdag 24 september 2020 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. FEE is geen keuze.
Die Kruikenzeiker is er ook een beetje teveel in gaan geloven.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij zijn ze in Tilburg weer eens vergeten dat er een boomergriepje heerst.
Je ze willen heel graag dat Willem II er toe doet ofzo, inclusief kekke ultra's met zwarte shirtjes en vissershoedjes enzo.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Kruikenzeiker is er ook een beetje teveel in gaan geloven.
gekliktquote:
Ja uiteindelijk neemt toch niemand ze serieus.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ze willen heel graag dat Willem II er toe doet ofzo, inclusief kekke ultra's met zwarte shirtjes en vissershoedjes enzo.
Het blijft toch gewoon Willem II.
Ga je kijken?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ze willen heel graag dat Willem II er toe doet ofzo, inclusief kekke ultra's met zwarte shirtjes en vissershoedjes enzo.
Eens. Mongolen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voorhoede van PSV gaat weer veel kansen missen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV tegen een kuttegenstander die zich gaat ingraven, dit gaat genot worden.
Jammer dat Zahavi nog niet meedoet.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voorhoede van PSV gaat weer veel kansen missen.
Vond ze dat eerste potje wel leuk spelen eigenlijk, vooral voorin.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV tegen een kuttegenstander die zich gaat ingraven, dit gaat genot worden.
In Nederland kun je tegen vrijwel elke tegenstander wel leuk spelen ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze dat eerste potje wel leuk spelen eigenlijk, vooral voorin.
Tegen FC Groningen normaal gesproken niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland kun je tegen vrijwel elke tegenstander wel leuk spelen ja.
Ja maar wel een lekkere aanval om te zien met die Gakpo, Madueke en Malen. Zal ook nog genoeg op aan te merken zijn verder.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland kun je tegen vrijwel elke tegenstander wel leuk spelen ja.
Er staat ook vrijwel. Groningen vind ik ook echt niks bijzonders meer.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen FC Groningen normaal gesproken niet.
Ja niks mis mee, alleen die dikke Ihatarren heeft geen zin om zich naar die trainer te schikken.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wel een lekkere aanval om te zien met die Gakpo, Madueke en Malen. Zal ook nog genoeg op aan te merken zijn verder.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niks mis mee, alleen die dikke Ihatarren heeft geen zin om zich naar die trainer te schikken.
Leukquote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel juichen voor PSV hoor.
De CL/EL-groepsfasen worden in zes weken achter elkaar (muv interlands) afgewerkt, dus vanaf half oktober.quote:
lasagnaquote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ben alleen thuis vanavond, denk iets simpels.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet tagliatelle met vis (je verwacht het niet).quote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met saté.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moksi metiquote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Nee, al zal er vast wel wat in Leeuwarden zitten maar nog nooit iets van gezien/gehoord.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]Puur genot man.
Heb je bij jullie al een beetje toko's eigenlijk? Of doet men niet mee aan dergelijke randstedelijke achterlijkheid.
'Taalkunstenaar'quote:Op donderdag 24 september 2020 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
,Hij is vervolgd en daarmee is het ook klaar. Wij zien in hem een frisse aanwinst voor onze stad. Hij is een jongen van de stad, van de straat. Dat past helemaal in de huidige tijd”,
https://www.ad.nl/show/ve(...)-holocaust~ac65347a/
Insaynoquote:Op donderdag 24 september 2020 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
,Hij is vervolgd en daarmee is het ook klaar. Wij zien in hem een frisse aanwinst voor onze stad. Hij is een jongen van de stad, van de straat. Dat past helemaal in de huidige tijd”,
Volgens VBL moderator @onlogisch zou jij hier alleen zéér sporadisch postenquote:
De holocaust moet weer leuk worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf, kan iemand van jullie naar vi.nl?
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf, kan iemand van jullie naar vi.nl?
@Zipportal en ik hebben dat nietquote:Op donderdag 24 september 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word doorgelinkt naar feesboek.
Apart.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben dat niet
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word doorgelinkt naar feesboek.
Of meer otter filmpjes kijken.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
Ik denk dat je malware hebt.
Tijd om je moederbord te vervangen.
Ik heb net een nieuwe laptop.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:16 schreef Coco. het volgende:
Ik denk dat je malware hebt.
Tijd om je moederbord te vervangen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe laptop.
En de overheid doet NIETS.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
Laatst kon je via mobiel ook echt een week niet naar VI pro
Schandalig is het
Ben geen mongool. (adblocker staat al aan)quote:Op donderdag 24 september 2020 18:20 schreef Coco. het volgende:
Doe je adblocker eens aan @:maxi-mus
POLLquote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oe-de-test~aac7df72/
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:AFCNiels
@:Scrummie2.1
@:Doublepain
@:maxi-mus
@:Elan
@:Coco.
@:Lenny_Leonard
doe de test, waar dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van de vorige verkiezingen blijft ook mooi.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pagina werkt nietad.kieskompas.nl heeft je te vaak omgeleid.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon, hier
https://ad.kieskompas.nl/nl/#!/
Is een redirect van de link die ik gaf.
Onderliggend lijden.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze pagina werkt nietad.kieskompas.nl heeft je te vaak omgeleid.
Probeer je cookies te wissen.
Waarom tag je mij nietquote:Op donderdag 24 september 2020 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit echt teveel op vage sites.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze pagina werkt nietad.kieskompas.nl heeft je te vaak omgeleid.
Probeer je cookies te wissen.
En 100 procent een mongool.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, we zullen nooit weten hoeveel % trump jullie zullen zijn.
Ik ben in iedergeval 88% trump
@:Zipportal
Dat is 88% teveel.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, we zullen nooit weten hoeveel % trump jullie zullen zijn.
Ik ben in iedergeval 88% trump
@:Zipportal
Andersom juist.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij zit echt teveel op vage sites.
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef fetX het volgende:
Zo. @:maxi-mus deelt een harde klap uit.
Maat L gaat die bolle niet passen. @Lenny_Leonardquote:Willem van der Veer heeft geretweet
Het hoeft van mij al niet meer Niels.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.kieskompas.nl(...)cente-kieskompassen/
Misschien werkt deze.
Geen Emmen shirt dus voor die vetkwab.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Maat L gaat die bolle niet passen. @:lenny_leonard
Inderdaad, 9 van de 10 keer zijn die kutberichtjes echt slecht.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat laten die lui zich weer kennen, Willem 2 moet je gewoon negeren man.
.NL .NL .NL .NL .NLquote:Op donderdag 24 september 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien werkt deze.
Die werkt wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien werkt deze.
WE ARE BACK.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb verder ook niet gekliktquote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
Deze is speciaal voor Lenny.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
KLIK WEG. BEL UW BANK!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:36 schreef Coco. het volgende:
Wat zitten jullie allemaal op vage sites zeg man man man.
Deze pagina bestaat niet (lol)quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb verder ook niet gekliktquote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
Ik heb wel gelijk opheldering geëist!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
Joods onderonsjequote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ze doen maar.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef fetX het volgende:
Ah, ze hebben ook door dat het een misser was.
Je zou zeggen dat dit voorkomen kan worden bij een afdeling waar 35 mensen werken.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef fetX het volgende:
Ah, ze hebben ook door dat het een misser was.
Vooral dat Engelse gebrabbel met Nederlands tussendoor is doodvermoeiend.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit voorkomen kan worden bij een afdeling waar 35 mensen werken.
Maar het is geen neger, dat is wel weer opvallend.quote:
Ja, dat haren verven gaat haar ook nog niet echt lekker af.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ze moet nu zeker alleen nog leren afvallen. #DITISBRABANT
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit opzettelijk is. Ik zie de laatste tijd wel meer van die oude rupsen met paars haar rondlopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat haren verven gaat haar ook nog niet echt lekker af.
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.
@:Iwanius
[ afbeelding ]
Is een flinke paprika, vult best. De aardappeltjes waren wat weinig, left overs uit de vriezerquote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.
Precies, het ziet er zeker goed uit, maar wel heel erg weinig.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.
Ziet er smakelijk uit!quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.
@:Iwanius
[ afbeelding ]
Excuses.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens VBL moderator @:onlogisch zou jij hier alleen zéér sporadisch posten
Tweet is verwijderd. Ajax-twitterpoppetje leest hier mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mooi hoor. Je man boft maar met zo'n vlijtige meid.quote:
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Dit lijkt me wel een spelletje voor mijn vrienden @:Caland en @:Lenny_Leonard
MEN / Het username Lepel-topic #28
Natuurlijk wil ik geen te gebruiken usernames suggereren
TR gezet. Hopelijk krijg je een ban.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.
Ook even meegedaanquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.
Hoop met je mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TR gezet. Hopelijk krijg je een ban.
Nou nou, blikken bier gooien en tegen een ME bus slaan. Wat een rebellen!quote:Op vrijdag 25 september 2020 05:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Grote groep Willem II-supporters bijeen zonder coronaregels na te leven - https://nos.nl/l/2349714
@:lenny_leonard IC-ED
Daarmee doe je Helmond te kort.quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou, blikken bier gooien en tegen een ME bus slaan. Wat een rebellen!
TilburgAls kanker een stad was.
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooralquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer gisteren, had meer in gezeten
inderdaad wat is dat toch een verschrikkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Wie zat er, Koert?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Koert is een drinker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koert is sinds de lockdown volledig van het padje, het is een stuk erger dan normaal.
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer gisteren, had meer in gezeten
ik heb alleen tot de 2-0 gekeken, toen was het vuur er wel uitquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.
Laat die man met rust.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Leuk dat we hier via onlogisch dagelijks op de hoogte gehouden worden van wat er wordt gezegd op boomerradio.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Die is voor het einde van het weekend vertrokkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.
Nee joh dat zal niet zo'n vaart lopen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
Die houdt de eer aan zichzelfquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
De echte kritiek gaat natuurlijk pas later vandaag komenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.
Niet iedereen stapt op na een beetje kritiek.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De echte kritiek gaat natuurlijk pas later vandaag komen
Dat blijkt, @onlogisch blijft hier ook gewoon doodleuk moderator.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen stapt op na een beetje kritiek.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.
Ik denk dat ik niets raars zeg als ik de conclusie trek dat jullie niet op 1 lijn zitten.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat blijkt, @:onlogisch blijft hier ook gewoon doodleuk moderator.
Ik ben heel gelukkig met mijn exquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook weer gelukkig worden met je ex.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn ex
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn ex
Stukje inteelt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dat was een beste biem destijds.
Ik heb die telefoon.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)het-moment~a59fbfe0/
Weer wordt Xinomie genoemd.
Wat een achterlijk slechte inleidingquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)het-moment~a59fbfe0/
Weer wordt Xinomie genoemd.
Redactie, dat wordt door stagaires geschreven door.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk slechte inleiding
lolquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Ik ben woedend.
Haha, lekker man. Een mooie ster achter je naam.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Ik ben woedend.
In één klap niet meer de user met de meeste likes die geen abonnement hadquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
Wel de user met de meeste likes zonder op de FP te hebben gepost.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In één klap niet meer de user met de meeste likes die geen abonnement had
Loser!!
Lucille Wernerquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Redactie, dat wordt door stagaires geschreven door.
Sinds wanneer heb jij een abo? #dtvquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, lekker man. Een mooie ster achter je naam.
[ afbeelding ]
Zou zo toch maar even inschakelen op NPO radio 1 maat.quote:
Alleen bouwvakkers, magazijnmedewerkers en boomers luisteren nog naar de fucking radio.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou zo toch maar even inschakelen op NPO radio 1 maat.
Na 11 gaat het over een onderwerp wat jouw dagelijkse leven beheerst.
Dat ben ik al.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel de user met de meeste likes zonder op de FP te hebben gepost.
Dat pakken ze me niet af!!!!
Doordeweeks zuipenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een abo gekregen. (ongewenst)
Ik heb een kater.
Altijd even een biertje na de training, loopt soms wat uit de hand.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doordeweeks zuipen
@:Caland vindt hier iets van.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een abo gekregen. (ongewenst)
Ik heb een kater.
Alleen Ajax levert.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een hoop narigheid Europa ingestuurd.
Prima als je al weekend hebtquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doordeweeks zuipen
@:Caland vindt hier iets van.
hield ook niet over gisteren PSV al kan dat natuurlijk nog wel een stuk beter wordenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van PSV verwacht ik ook wel wat in de EL dit jaar. Van AZ niet.
Niet veel van gezien maar zo'n potje moet je gewoon doorkomen. Max is wel een goede aankoop en verwacht ook wel wat van Zahavi.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hield ook niet over gisteren PSV al kan dat natuurlijk nog wel een stuk beter worden
Max is zeker goed, dat kan met die Zahavi wel een leuke combinatie worden maar vond het middenveld toch wel heel matig en die 2 cv's zijn ook geen toppersquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet veel van gezien maar zo'n potje moet je gewoon doorkomen. Max is wel een goede aankoop en verwacht ook wel wat van Zahavi.
CV's zijn erg matig ja. Ihatarren lijkt ook wel klaar voorlopig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max is zeker goed, dat kan met die Zahavi wel een leuke combinatie worden maar vond het middenveld toch wel heel matig en die 2 cv's zijn ook geen toppers
wat is een topper, goed genoeg voor de eredivisie denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
Die Zahavi zal wel een topper worden terwijl hij nooit verder is gekomen dan floppen bij Palermo.
Ja precies, het was ook niet cynisch. Dat soort spitsen doen het vaak wel goed hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een topper, goed genoeg voor de eredivisie denk ik
Israëliërs dus die zal wel met scherp schieten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
Die Zahavi zal wel een topper worden terwijl hij nooit verder is gekomen dan floppen bij Palermo.
Ajax afgetroefd doet het ook altijd goed daarquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, het was ook niet cynisch. Dat soort spitsen doen het vaak wel goed hier
Al doet men in Eindhoven alsof ze een wereldtopper hebben binnengehaald
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax afgetroefd doet het ook altijd goed daar
Remco Breukerquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Remco Breuker podcast was vorige maand uit.![]()
@:el-stinho @:monkyyy
https://www.haagschcolleg(...)mpen-in-noord-korea-
Prima onderwerp.
Sven gaat zo doen wat Goedemorgen Nederland na liet bij Weterings.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Israëliërs dus die zal wel met scherp schieten.
Sven stelt wel echt kutvragen altijd ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sven gaat zo doen wat Goedemorgen Nederland na liet bij Weterings.
nog nooit van dat mens gehoord en die doet medische zorg?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Stadionverbod
Als voetbalsupporters zich niet aan de coronaregels houden, dan kan dat ertoe leiden dat ze niet meer in het stadion mogen komen, waarschuwt minister Tamara van Ark (Medische Zorg en Sport). ,,Ik vind het heel zorgelijk wat daar gebeurde”, zegt ze over het voetbalfeest in Tilburg. ,,Ik hoop echt dat de mensen zich aan de afspraken houden, want het zou gewoon hartstikke zonde zijn als we moeten terugschakelen.’’
Dit gebeurde toch juist omdat ze niet het stadion in mochten?
Pas sinds juli hoor. Neemt ook wat taken van ome Hugo over.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog nooit van dat mens gehoord en die doet medische zorg?
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pas sinds juli hoor. Neemt ook wat taken van ome Hugo over.
Ze doet meer dit soort zaken:quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.
Hugo probeert z'n carriere te redden maar daar is het wel te laat voor, blijft een liegende gristenhond
Opmerkelijk hoe alle CDA'ers uiteindelijk altijd griezels blijken, hoe hard ze ook hun best doen zichzelf niet als dusdanig voor te wenden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.
Hugo probeert z'n carriere te redden maar daar is het wel te laat voor, blijft een liegende gristenhond
eens, al lijkt die Omtzigt me wel een integere man maar ik heb sowieso moeite om mensen die in sprookjes geloven te vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe alle CDA'ers uiteindelijk altijd griezels blijken, hoe hard ze ook hun best doen zichzelf niet als dusdanig voor te wenden.
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Jan Peter echt een prachtig typetje, daar hebben we een hoop lol van gehad met zijn allen.
Ja, voornamelijk via Kopspijkers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Kok wel, Lubbers niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop hadquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat staat je bij van Kok?
Ja maar goed, dat heeft je moeder ook.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop had
Links lullen rechts vullenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat we gvd nog steeds op z'n kwartje wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is toch puur bedrog?!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
Zag net een dhl busje in mijn straat
Dacht ah mooi, mijn pakketje
RIJDT IE WEER DE STRAAT UIT
Lekker efficiënte routes
Ik moet nog tot een uur of 5 helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sluit ook zo af. Wel tijd voor weekendgenot.
Op zich een goed antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er werd gister in onze 'groep' gevraagd aan een boomer; heb je android of ios?
Antwoord: Ja.
Tot zover deze anekdote.
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Ja, wel van piepschuim.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!
Waarschijnlijk zo'n Android fanboy die het eerste deel van de vraag HEEL LUID uitsprak en dat 'of ios' mompelde. Icm een boomer wiens gehoor niet meer top is kijk ik niet zo op van dat antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Windows Phone dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
'Voor aap staan', kan dat spreekwoord anno 2020 nog wel?quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zanger Rinus staat voor aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |