KLIK WEG. BEL UW BANK!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:36 schreef Coco. het volgende:
Wat zitten jullie allemaal op vage sites zeg man man man.
Deze pagina bestaat niet (lol)quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat laten die lui zich weer kennen, Willem 2 moet je gewoon negeren man.
Ik heb verder ook niet gekliktquote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
Ik heb wel gelijk opheldering geëist!quote:Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.NL .NL .NL .NL .NL
[ afbeelding ]
Joods onderonsjequote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat laten die lui zich weer kennen, Willem 2 moet je gewoon negeren man.
Ze doen maar.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef fetX het volgende:
Ah, ze hebben ook door dat het een misser was.
Je zou zeggen dat dit voorkomen kan worden bij een afdeling waar 35 mensen werken.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:38 schreef fetX het volgende:
Ah, ze hebben ook door dat het een misser was.
Vooral dat Engelse gebrabbel met Nederlands tussendoor is doodvermoeiend.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit voorkomen kan worden bij een afdeling waar 35 mensen werken.
Maar het is geen neger, dat is wel weer opvallend.quote:
Ja, dat haren verven gaat haar ook nog niet echt lekker af.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ze moet nu zeker alleen nog leren afvallen. #DITISBRABANT
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit opzettelijk is. Ik zie de laatste tijd wel meer van die oude rupsen met paars haar rondlopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat haren verven gaat haar ook nog niet echt lekker af.
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |