Wat een tegenvaller voor de VBL_SC bbq is dit zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum. Het interesseert me echt geen reet hoe jullie eruit zien. Ik ga jullie nooit ontmoeten.
Iemand lekkerwijffie noemen op een forum vind ik echt heel triest en kinderachtig. Daarnaast: zeg je tegen iedereen die je zou doen in het dagelijks leven dat ze lekker zijn?
Kleuter.
Wowquote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je even gaan modden in het NL elftal topic?
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum. Het interesseert me echt geen reet hoe jullie eruit zien. Ik ga jullie nooit ontmoeten.
Iemand lekkerwijffie noemen op een forum vind ik echt heel triest en kinderachtig. Daarnaast: zeg je tegen iedereen die je zou doen in het dagelijks leven dat ze lekker zijn?
Kleuter.
quote:Suárez hoopte vorige week ook nog op een verhuizing naar Juventus. Die transfer ging echter niet door, waarschijnlijk ook omdat hij zou hebben gefraudeerd bij het Italiaanse taalexamen vorige week op de universiteit in Perugia.
Ik kijk alleen plaatjes.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft een aantal dagen geleden in alle kranten gestaan.
Stom zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin heeft deze vragenlijst samengesteld, die wil me graag wat beter leren kennen.
Ja en dat wist je van tevoren toch ook al. Alsof zo'n mokerdomme mongool binnen een paar weken zo'n testje succesvol kan afronden.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft een aantal dagen geleden in alle kranten gestaan.
Hij kon best aardig Nederlands.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat wist je van tevoren toch ook al. Alsof zo'n mokerdomme mongool binnen een paar weken zo'n testje succesvol kan afronden.
Maar van Scrummie mag je geen minachting hebben.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baudet is een parodie op een 2e kamerlid
Ja na een paar jaar kon hij warempel de woorden 'altijd tegen ons' uitspreken.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kon best aardig Nederlands.
Suárez nooit zitten op de bankquote:Op donderdag 24 september 2020 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kon best aardig Nederlands.
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja na een paar jaar kon hij warempel de woorden 'altijd tegen ons' uitspreken.
Pieperdepiep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |