HarrieGOATquote:Op donderdag 24 september 2020 00:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Harrie boeit het allemaal geen reet![]()
Die kreeg aandacht van politiechicks
Stelletje schedelmeters.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:51 schreef Caland het volgende:
Gelachen in het oranjetopic
Stukje white pride
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe gewoon deze
Dat kunnen ze in Friesland vast waarderen
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
We moeten een vragenlijst invullen voor een leuke quiz om elkaar te leren kennen. ()
Kan dit?Nee, afstraffen. QuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit kan niet.
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
We moeten een vragenlijst invullen voor een leuke quiz om elkaar te leren kennen. ()
Kan dit?Voor je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet ontkennen dat ze knap is.
We zitten hier op een forum. Het interesseert me echt geen reet hoe jullie eruit zien. Ik ga jullie nooit ontmoeten.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee jouw kop is kermis zeg, jeetje.
Nee mijn vriendin heeft deze vragenlijst samengesteld, die wil me graag wat beter leren kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |