Niet iedereen stapt op na een beetje kritiek.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De echte kritiek gaat natuurlijk pas later vandaag komen
Dat blijkt, @onlogisch blijft hier ook gewoon doodleuk moderator.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen stapt op na een beetje kritiek.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.
Ik denk dat ik niets raars zeg als ik de conclusie trek dat jullie niet op 1 lijn zitten.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat blijkt, @:onlogisch blijft hier ook gewoon doodleuk moderator.
Ik ben heel gelukkig met mijn exquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook weer gelukkig worden met je ex.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn ex
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn ex
Stukje inteelt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dat was een beste biem destijds.
Ik heb die telefoon.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)het-moment~a59fbfe0/
Weer wordt Xinomie genoemd.
@:Scrummie2.1
Wat een achterlijk slechte inleidingquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)het-moment~a59fbfe0/
Weer wordt Xinomie genoemd.
@:Scrummie2.1
Redactie, dat wordt door stagaires geschreven door.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk slechte inleiding
lolquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Ik ben woedend.
Haha, lekker man. Een mooie ster achter je naam.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Ik ben woedend.
In één klap niet meer de user met de meeste likes die geen abonnement hadquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |