inderdaad wat is dat toch een verschrikkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Wie zat er, Koert?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Koert is een drinker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koert is sinds de lockdown volledig van het padje, het is een stuk erger dan normaal.
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer gisteren, had meer in gezeten
ik heb alleen tot de 2-0 gekeken, toen was het vuur er wel uitquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.
Laat die man met rust.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Leuk dat we hier via onlogisch dagelijks op de hoogte gehouden worden van wat er wordt gezegd op boomerradio.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Die is voor het einde van het weekend vertrokkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.
Nee joh dat zal niet zo'n vaart lopen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
Die houdt de eer aan zichzelfquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
De echte kritiek gaat natuurlijk pas later vandaag komenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |