Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.
@:Iwanius
[ afbeelding ]
Is een flinke paprika, vult best. De aardappeltjes waren wat weinig, left overs uit de vriezerquote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.
Precies, het ziet er zeker goed uit, maar wel heel erg weinig.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een volledig maaltijd voor jou? Ziet er goed uit hoor daar niet van.
Ziet er smakelijk uit!quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Latertje vandaag. Daarom even snel een gehakt met specerijen gekruid, teentje knoflook, uitje en maïs afgetopt met old amsterdam gevulde paprika met aardappeltjes in de oven. Spoelen we vandaag weg Spa Rood.
@:Iwanius
[ afbeelding ]
Excuses.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens VBL moderator @:onlogisch zou jij hier alleen zéér sporadisch posten
Tweet is verwijderd. Ajax-twitterpoppetje leest hier mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat laten die lui zich weer kennen, Willem 2 moet je gewoon negeren man.
Mooi hoor. Je man boft maar met zo'n vlijtige meid.quote:
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Dit lijkt me wel een spelletje voor mijn vrienden @:Caland en @:Lenny_Leonard
MEN / Het username Lepel-topic #28
Natuurlijk wil ik geen te gebruiken usernames suggereren
TR gezet. Hopelijk krijg je een ban.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.
Ook even meegedaanquote:Op donderdag 24 september 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt. Reactie gezet.
Hoop met je mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TR gezet. Hopelijk krijg je een ban.
Nou nou, blikken bier gooien en tegen een ME bus slaan. Wat een rebellen!quote:Op vrijdag 25 september 2020 05:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Grote groep Willem II-supporters bijeen zonder coronaregels na te leven - https://nos.nl/l/2349714
@:lenny_leonard IC-ED
Daarmee doe je Helmond te kort.quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou, blikken bier gooien en tegen een ME bus slaan. Wat een rebellen!
TilburgAls kanker een stad was.
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooralquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer gisteren, had meer in gezeten
inderdaad wat is dat toch een verschrikkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Wie zat er, Koert?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe een commentator een wedstrijd kan verzieken vooral
Koert is een drinker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koert is sinds de lockdown volledig van het padje, het is een stuk erger dan normaal.
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer gisteren, had meer in gezeten
ik heb alleen tot de 2-0 gekeken, toen was het vuur er wel uitquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar er zat niet meer in.
Laat die man met rust.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Leuk dat we hier via onlogisch dagelijks op de hoogte gehouden worden van wat er wordt gezegd op boomerradio.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:Lenny_Leonard kan opzoek naar een nieuwe burgermeester. Hij wordt momenteel finaal door 2e gezaagd @ NPO Radio 1
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Die is voor het einde van het weekend vertrokkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Goedemorgen Nederland waren ze mild.
Nee joh dat zal niet zo'n vaart lopen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is voor het einde van het weekend vertrokken
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
Die houdt de eer aan zichzelfquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als de eerstvolgende raadsvergadering pas een keer volgende week is, dom varken.
De echte kritiek gaat natuurlijk pas later vandaag komenquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ik die man net hoorde gaat die zelf sowieso niet opstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |