hield ook niet over gisteren PSV al kan dat natuurlijk nog wel een stuk beter wordenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van PSV verwacht ik ook wel wat in de EL dit jaar. Van AZ niet.
Niet veel van gezien maar zo'n potje moet je gewoon doorkomen. Max is wel een goede aankoop en verwacht ook wel wat van Zahavi.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hield ook niet over gisteren PSV al kan dat natuurlijk nog wel een stuk beter worden
Max is zeker goed, dat kan met die Zahavi wel een leuke combinatie worden maar vond het middenveld toch wel heel matig en die 2 cv's zijn ook geen toppersquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet veel van gezien maar zo'n potje moet je gewoon doorkomen. Max is wel een goede aankoop en verwacht ook wel wat van Zahavi.
CV's zijn erg matig ja. Ihatarren lijkt ook wel klaar voorlopig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max is zeker goed, dat kan met die Zahavi wel een leuke combinatie worden maar vond het middenveld toch wel heel matig en die 2 cv's zijn ook geen toppers
wat is een topper, goed genoeg voor de eredivisie denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
Die Zahavi zal wel een topper worden terwijl hij nooit verder is gekomen dan floppen bij Palermo.
Ja precies, het was ook niet cynisch. Dat soort spitsen doen het vaak wel goed hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een topper, goed genoeg voor de eredivisie denk ik
Israëliërs dus die zal wel met scherp schieten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
Die Zahavi zal wel een topper worden terwijl hij nooit verder is gekomen dan floppen bij Palermo.
Ajax afgetroefd doet het ook altijd goed daarquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, het was ook niet cynisch. Dat soort spitsen doen het vaak wel goed hier
Al doet men in Eindhoven alsof ze een wereldtopper hebben binnengehaald
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax afgetroefd doet het ook altijd goed daar
Remco Breukerquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Remco Breuker podcast was vorige maand uit.![]()
@:el-stinho @:monkyyy
https://www.haagschcolleg(...)mpen-in-noord-korea-
Prima onderwerp.
Sven gaat zo doen wat Goedemorgen Nederland na liet bij Weterings.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Israëliërs dus die zal wel met scherp schieten.
Sven stelt wel echt kutvragen altijd ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sven gaat zo doen wat Goedemorgen Nederland na liet bij Weterings.
nog nooit van dat mens gehoord en die doet medische zorg?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Stadionverbod
Als voetbalsupporters zich niet aan de coronaregels houden, dan kan dat ertoe leiden dat ze niet meer in het stadion mogen komen, waarschuwt minister Tamara van Ark (Medische Zorg en Sport). ,,Ik vind het heel zorgelijk wat daar gebeurde”, zegt ze over het voetbalfeest in Tilburg. ,,Ik hoop echt dat de mensen zich aan de afspraken houden, want het zou gewoon hartstikke zonde zijn als we moeten terugschakelen.’’
Dit gebeurde toch juist omdat ze niet het stadion in mochten?
Pas sinds juli hoor. Neemt ook wat taken van ome Hugo over.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog nooit van dat mens gehoord en die doet medische zorg?
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pas sinds juli hoor. Neemt ook wat taken van ome Hugo over.
Ze doet meer dit soort zaken:quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.
Hugo probeert z'n carriere te redden maar daar is het wel te laat voor, blijft een liegende gristenhond
Opmerkelijk hoe alle CDA'ers uiteindelijk altijd griezels blijken, hoe hard ze ook hun best doen zichzelf niet als dusdanig voor te wenden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, niet dat ik alles volg maar je wordt doodgegooid over corona en heb die naam nog niet eerder gezien.
Hugo probeert z'n carriere te redden maar daar is het wel te laat voor, blijft een liegende gristenhond
eens, al lijkt die Omtzigt me wel een integere man maar ik heb sowieso moeite om mensen die in sprookjes geloven te vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe alle CDA'ers uiteindelijk altijd griezels blijken, hoe hard ze ook hun best doen zichzelf niet als dusdanig voor te wenden.
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Jan Peter echt een prachtig typetje, daar hebben we een hoop lol van gehad met zijn allen.
Ja, voornamelijk via Kopspijkers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Kok wel, Lubbers niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop hadquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat staat je bij van Kok?
Ja maar goed, dat heeft je moeder ook.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop had
Links lullen rechts vullenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat we gvd nog steeds op z'n kwartje wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is toch puur bedrog?!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
Zag net een dhl busje in mijn straat
Dacht ah mooi, mijn pakketje
RIJDT IE WEER DE STRAAT UIT
Lekker efficiënte routes
Ik moet nog tot een uur of 5 helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sluit ook zo af. Wel tijd voor weekendgenot.
Op zich een goed antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er werd gister in onze 'groep' gevraagd aan een boomer; heb je android of ios?
Antwoord: Ja.
Tot zover deze anekdote.
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Ja, wel van piepschuim.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!
Waarschijnlijk zo'n Android fanboy die het eerste deel van de vraag HEEL LUID uitsprak en dat 'of ios' mompelde. Icm een boomer wiens gehoor niet meer top is kijk ik niet zo op van dat antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Windows Phone dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |