Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Jan Peter echt een prachtig typetje, daar hebben we een hoop lol van gehad met zijn allen.
Ja, voornamelijk via Kopspijkers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Kok wel, Lubbers niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgde jij de politiek dan al zo heftig toen je op de basisschool zat?
Ik kan mij niets meer van Lubbers en Kok herinneren.
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop hadquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat staat je bij van Kok?
Ja maar goed, dat heeft je moeder ook.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ‘ie een ouwe verlepte kutkop had
Links lullen rechts vullenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat we gvd nog steeds op z'n kwartje wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is toch puur bedrog?!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
Zag net een dhl busje in mijn straat
Dacht ah mooi, mijn pakketje
RIJDT IE WEER DE STRAAT UIT
Lekker efficiënte routes
Ik moet nog tot een uur of 5 helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sluit ook zo af. Wel tijd voor weekendgenot.
Op zich een goed antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er werd gister in onze 'groep' gevraagd aan een boomer; heb je android of ios?
Antwoord: Ja.
Tot zover deze anekdote.
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Ja, wel van piepschuim.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogen jullie op de dagbesteding een telefoon hebben? Wat leuk zeg!
Waarschijnlijk zo'n Android fanboy die het eerste deel van de vraag HEEL LUID uitsprak en dat 'of ios' mompelde. Icm een boomer wiens gehoor niet meer top is kijk ik niet zo op van dat antwoord.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Windows Phone dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tot zover deze anekdote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |