Dank je! 33, u hoeft nog even niet hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
[..]
Van harte!![]()
![]()
Hoe jong ben je? Of moet ik nu u zeggen?
Dank je!quote:
Dat komt vast goed, dank je! Ja en nee. Morgen komen twee vrienden langs, donderdag komt een oom en tante en vrijdag vier ik het super klein met twee vrienden. Dan ga ik op zondag naar mijn oma, waar niet veel visite zal zijn. Daarna ga ik naar mijn opa, daar is een tante en een oom van me.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Maak er een mooie dag van.
Ga je het nog vieren?
Dank jequote:
Merci!quote:
Dank je wel!quote:
Klinkt zo bij elkaar prima. Veel verschillende momenten vieren dusquote:Op woensdag 23 september 2020 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je! 33, u hoeft nog even niet hoor
[..]
Dank je!
[..]
Dat komt vast goed, dank je! Ja en nee. Morgen komen twee vrienden langs, donderdag komt een oom en tante en vrijdag vier ik het super klein met twee vrienden. Dan ga ik op zondag naar mijn oma, waar niet veel visite zal zijn. Daarna ga ik naar mijn opa, daar is een tante en een oom van me.
Ik wilde voor dit weekend twee taarten maken, maar misschien houd ik het bij één. Anders houd ik te veel over
De rest van mijn vrienden zie ik later wel weer een keer.
[..]
Dank je
[..]
Merci!
[..]
Dank je wel!
Dank je wel!quote:
Ja, dat is wel het veiligst. Daarnaast zijn mijn grootouders zo oud, dat ik ook wel naar ze toe moet gaan. Bij mijn oma is het vrij krap, dus daar wil ik ook niet te veel bezoek hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt zo bij elkaar prima. Veel verschillende momenten vieren dus
Wat grappig dan zijn 2 jarig vandaag van het ESF forum.quote:
Mams komt langs. Zondag komen mensen langs wel minder dan 6 personen in huis😉quote:Op woensdag 23 september 2020 07:11 schreef Redefine het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1GamerGa jij het nog vieren?
Heel mooi, maar ik vind de fretjes leukerquote:Op woensdag 23 september 2020 01:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanavond wat aan het "re-scapen" geslagen in het aquarium. Dan haal je een paar stenen weg en dan ligt er nogal wat rommel onder...
Gelukkig is er dan de schoonmaakploeg van >50 garnalen die het in 1,5 uur geheel opruimen
(en 3 van de 13 corydora's die het gade slaan)
[ afbeelding ]
Ja🙂quote:Op woensdag 23 september 2020 07:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Hé jij ook jarig? Gefeliciteerd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |