Nee geen slecht gevoel, maar ben toch zenuwachtig. Want ik verwacht toch wel dat het met corona te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik zie vrij veel paniek op Twitter maar als ze het zo aankondigen zal het vast geen rotnieuws zijn. Vast naef van me, maar ik heb er geen slecht gevoel over.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hadden dat nieuws eerder op Twitter dan Sietse zelf.
Er is wel een grote kans dat er tegen mei een vaccin is. Voor m'n gevoel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee geen slecht gevoel, maar ben toch zenuwachtig. Want ik verwacht toch wel dat het met corona te maken heeft.
Waar vindt jij al die kerels johquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel geen Max, werd ik wel wakker met een nieuwe post van "belachelijk-mooie-blauwe-ogen-Sean", dus deze ochtend valt best mee.
[ afbeelding ]
Instagram is een onuitputtelijke bron aan knappe jongens.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar vindt jij al die kerels joh
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is wel een grote kans dat er tegen mei een vaccin is. Voor m'n gevoel.Ik denk zelf dat er meer scenario's zijn en blijven voorlopig die ze uitwerken. Maar ben benieuwd!
Haha truequote:Op vrijdag 18 september 2020 10:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk niet met dat nummer als achtergrond muziek.
Un bloody @Strani por favor..quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha trueWel weer een Strani tag moment
quote:
Eind van de dag valt iedereen bekaf op de grondquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik me net heb aangekleed voor het raam met de gordijnen open
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.quote:
Ah, goeie!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.Dus niet staan. Want coronaregels houden van geplaceerd.
Dan hoop ik wel dat we met de fokkertjes bij elkaar in de buurt mogen zijn op de zaterdagquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.Dus niet staan. Want coronaregels houden van geplaceerd.
Niemand gelooft dat dit per ongeluk ging.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik me net heb aangekleed voor het raam met de gordijnen open
Zeker!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:59 schreef molloot200 het volgende:
Team #alleskomtgoed!!!
Jullie kunnen beter moeten zitten dan dat jullie helemaal niet mogen komen toch?
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weerquote:
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weer
Jaaaaaa die heb ik ooit ergens een keer genoemd ook. Mondkapjes met vlaggen erop waarvan je fan bentquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.
En ik wil een kek ESF mondkapje op dan
Ik heb geen gala jurk maar wel een heel mooie feestjurk, met bolletjes en blote schouders enzoquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja moeten jullie wel allemaal in chique pak/jurk komen hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen gala jurk maar wel een heel mooie feestjurk, met bolletjes en blote schouders enzo
Gaat de overbuurman ze online gooien?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Vet zo'n 3D printquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgelopen jaar al getest en okay bevonden
IJsland, vanwege hun inzending vorig jaarquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaaaa die heb ik ooit ergens een keer genoemd ook. Mondkapjes met vlaggen erop waarvan je fan bent
Oeh ja, goeiequote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is wel goed voor de 1,5 meterquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een airfryer eropquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh ja, goeie
Allemaal dezelfde, zodat we elkaar herkennen![]()
daarbij blijf je sowieso wel op 1.5m afstandquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weer
*zet zichzelf op een dieetquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja moeten jullie wel allemaal in chique pak/jurk komen hoor
Jaaa, een rfraajertquote:
Jaaa en eigen ESF FOK mondkapjequote:Op vrijdag 18 september 2020 11:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh ja, goeie
Allemaal dezelfde, zodat we elkaar herkennen![]()
San Rotterdammishquote:
Heb ik nog net tijd genoeg om m’n buikje eraf te sportenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh lekker opgedoft in galajurk, ik ga dit nu echt willen ook
TEBBIENOUANquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen gala jurk maar wel een heel mooie feestjurk, met bolletjes en blote schouders enzo
JAAAAAAAquote:
Plaatsvervangende schaamte weer gewoonquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben klaar. De mensheid is kapot. Hersencellen worden niet meer uitgedeeld. We zijn verloren.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben klaar. De mensheid is kapot. Hersencellen worden niet meer uitgedeeld. We zijn verloren.
[ twitter ]
quote:
Verpest een beetje m’n goede San Rotterdammish gala Fok-Esf-mondkapjes nieuws van Sietsequote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Duimen dat ze terug mogen komen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
IJsland, vanwege hun inzending vorig jaar
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verpest een beetje m’n goede San Rotterdammish gala Fok-Esf-mondkapjes nieuws van Sietse
Ik heb zo'n hekel aan de vlogwereld waarom ben ik in deze generatie geborenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Doeiii!quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ik ga even richting stad. Hopelijk op tijd terug voor THE ANNOUNCEMENT![]()
Mag nietquote:
Stom hoor. Ik doe het lekker toch.quote:
Welke game?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef molloot200 het volgende:
Straks komt m'n nieuwe game binnen rond dezelfde tijd als het ESF nieuws. Eens even kijken wat dan mijn voorkeur is hmmm
Gaat goed. Bijna weekend.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vriendje, hoe staat het leven?
Ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat goed. Bijna weekend.
Met jou dan?
Ik heb heeeeeeel erg bijna weekend want vanmiddag dus vrijquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat goed. Bijna weekend.
Met jou dan?
ja, ja, wrijf het er nog maar een keer in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeeel erg bijna weekend want vanmiddag dus vrij
Als troost voor jou: ik werk dit weekend op zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ja, wrijf het er nog maar een keer in.
Ik waardeer deze tweetquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Als troost voor jou: ik werk dit weekend op zaterdag en zondag
Net op tijdquote:
Ja, het was hier vanmorgen 8 graden. Dat was even wennen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het best frisjes eigenlijk.
Het valt tegen hoor met het warme weer. Niet dat ik dat erg vind.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het best frisjes eigenlijk.
Op NPO Nieuws in het geval je dat kanaal kan verkrijgen. En anders via NPO.nl als ik het allemaal goed begrijp.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is de aankondiging ook op tv te zien?
Ik denk het niet eigenlijk. Zoiets groots wordt het waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is de aankondiging ook op tv te zien?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het was hier vanmorgen 8 graden. Dat was even wennen.
Ik denk er over om een lange broek aan te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het valt tegen hoor met het warme weer. Niet dat ik dat erg vind.
Ik neem aan gewoon het scenario vertellen wat het nu gaat worden in mei (tot nu toe dan)quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Zoiets groots wordt het waarschijnlijk toch niet.
Heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik denk er over om een lange broek aan te doen.
Songfestivalquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:03 schreef Meridiaan het volgende:
Jaa heel suf, maar ik volg de SC niet zo op het moment. Waar gaat deaankondiging over?
Oh. Nou het zou wel fijn zijn als daar duidelijkheid over kan komen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
SongfestivalVerder weten wij het ook nog niet. Greys en Cee denken dat het gaat over zitplaatsen voor iedereen
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stom hoor. Ik doe het lekker toch.
Opstandig dat ik ben.
Recalcitrant ook.
Rebels zelfs.
Yoghurt
Lekker los in de wei.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar een lange broek aangedaan. Geen spijkerbroek, daar had ik geen zin in.Maar mijn trainingsbroek. #lekkermakkelijk
Zegquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef molloot200 het volgende:
Straks komt m'n nieuwe game binnen rond dezelfde tijd als het ESF nieuws. Eens even kijken wat dan mijn voorkeur is hmmm
Heb thuis nooit zin in een spijkerbroekquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar een lange broek aangedaan. Geen spijkerbroek, daar had ik geen zin in.Maar mijn trainingsbroek. #lekkermakkelijk
Leuk je hier weer te zienquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:34 schreef Andromache het volgende:
O jongens eindelijk weer ESF-nieuws, nondeju wat leek alles fantastisch een jaar geleden. Maar de weg omhoog in ons ESF-humeur is begonnen.Ik zit er straks klaar voor.
Hier kapot moe van veel fietsen afgelopen dagen.
Oei, neequote:Op vrijdag 18 september 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
Die gast van die marktplaats screenshot gisteravond. We waren eerst tot een overeenkomst gekomen met een bedrag en toen heb ik mijn adres gegeven (hij woont 2km hier vandaan ofzo). En toen ging hij ineens lager bieden voor hetzelfde en wou ik het niet meer want het is meer waard. Nu stuur hij een berichtje dat "ze gewoon komt ophalen" voor dat lagere bedrag. Kom alsjeblieft niet voor mijn deur engnek
Leuk je weer te zien hier inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:34 schreef Andromache het volgende:
O jongens eindelijk weer ESF-nieuws, nondeju wat leek alles fantastisch een jaar geleden. Maar de weg omhoog in ons ESF-humeur is begonnen.Ik zit er straks klaar voor.
Hier kapot moe van veel fietsen afgelopen dagen.
Nooit je eigen adres geven inderdaad (tenzij je iets heel groots verkoopt wat niet kan worden verplaatst)quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
Die gast van die marktplaats screenshot gisteravond. We waren eerst tot een overeenkomst gekomen met een bedrag en toen heb ik mijn adres gegeven (hij woont 2km hier vandaan ofzo). En toen ging hij ineens lager bieden voor hetzelfde en wou ik het niet meer want het is meer waard. Nu stuur hij een berichtje dat "ze gewoon komt ophalen" voor dat lagere bedrag. Kom alsjeblieft niet voor mijn deur engnek
Ja, dat met hoeveel mensen er uiteindelijk heen kunnen en hoe dat bepaald wordt, daar ben ik ook wel echt het meest benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat jullie allemaal zo positief zijn dat er nieuws gaat komen. Ik vrees er een beetje voor dat de helft van de stoelen leeg moeten blijven. Er kunnen - op de vloer - ook nooit zoveel zitplaatsen als staanplaatsen verkocht worden, dus ben ik iets minder positief.
Ik wil verdorie naar het songfestival!!
Nja dat is ook wel een beetje de truc van Marktplaatsverkopers.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oei, neeWel raar ook om dan ineens nog lager te gaan bieden als er al een overeenkomst is
quote:
Ik zou dan echt bang zijn voor het lot van die hamsterquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nja dat is ook wel een beetje de truc van Marktplaatsverkopers.
Mijn broertje heeft ooit zijn hamster en toebehoren voor een tientje verkocht. Komt hij dat beestje brengen, zegt de vrouw maar vijf euro in huis te hebben.
Heeft ie er toch maar voor gekozen om die hamspter en zijn kooi en spullen maar mee te geven.
Vreselijk sneue praktijken.
(Naast dat mijn broertje van zijn hamster af wilde, maar goed)
Het gaat ook heel vaak goed hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog een videokaart die ik eigenlijk zou willen verkopen, maar met al die verhalen die ik hoor, heb ik daar al helemaal geen zin in.
Wat Sjors zegt 90% van de keer gaat het gewoon prima, je hebt een aantal rotte appels.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog een videokaart die ik eigenlijk zou willen verkopen, maar met al die verhalen die ik hoor, heb ik daar al helemaal geen zin in.
Kan dat ook niet via bol.com?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh geen idee, misschien daar eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan dat ook niet via bol.com?
Is vaak net even een ander publiek. Je bent echter wel een percentage aan bol kwijt.
Heb ook best wel veel boeken verkocht via Bol. Kost wel wat inderdaad aan afdracht maar het is wel een stukje minder gezeik dan marktplaats kan hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh geen idee, misschien daar eens in verdiepen.
Blauw tegen blauwquote:
Ideaal vind ik het. Weinig gezeik, drie weken later je geld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh geen idee, misschien daar eens in verdiepen.
Als ik het niet verkoop, verdien ik er zelf ook niets aan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ideaal vind ik het. Weinig gezeik, drie weken later je geld.
Alleen je betaalt wel een percentage aan Bol. Voor hen is het een enorm winstgevend iets.
Dat is ook mijn redenatie. Ik verkoop veel oude studieboeken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik het niet verkoop, verdien ik er zelf ook niets aan.
Zeker met studieboeken daalt de prijs ook hard als je te lang wacht met verkopenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is ook mijn redenatie. Ik verkoop veel oude studieboeken.
Je kan makkelijk de prijs zien die andere mensen bij hun te verkopen waar zetten, je kan aangeven wat de kwaliteit is en waarom. En soms zie je ook de nieuwprijs, zodat je een beetje kan inschatten wat een goede prijs is.
Ja, ik denk niet dat mijn studieboeken nog iets waard zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker met studieboeken daalt de prijs ook hard als je te lang wacht met verkopen
Het helpt om ze er in augustus op te zettenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker met studieboeken daalt de prijs ook hard als je te lang wacht met verkopen
Ik hield ze te lang voor het geval ik ze later bij een ander vak weer nodig zou hebben. En er dan later achter komen dat ze inmiddels twee drukken verder zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het helpt om ze er in augustus op te zetten
Graagquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
Livechat over het ESF-nieuws zo in de andere chat?
Halloquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Las in de balk dat het hier zo gezellig is. Kom maar eens even een kijkje nemen dan
Hallo en welkomquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Las in de balk dat het hier zo gezellig is. Kom maar eens even een kijkje nemen dan
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Gezelliger kan haast niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
eyyy Dotquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en ze hebben eigenlijk vooral gezegd dat 'ze ermee bezig zijn'.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik werd draaierig van die uitzending joh
En wij destijds maar denken dat het uit beeld rennen van Daniel Dekker het toppunt wasquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik werd draaierig van die uitzending joh
Het verbaast mij niks dat jij graag op de achterkant tikt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:45 schreef Dave het volgende:
Ik had even te stoeien met de 'Tik op achterkant' optie in iOS14, die ik had ingesteld op screenshot maken.
Maar ik zet 'm weer uit, want elke keer als ik m'n telefoon nu neerleg maakt ie een screenshot.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks dat jij graag op de achterkant tikt.
Danil Dekker zat misschien wel gewoon aan de knoppen netquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij destijds maar denken dat het uit beeld rennen van Daniel Dekker het toppunt was![]()
@:Dotteke welkom!
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2020 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks dat jij graag op de achterkant tikt.
Zijn nieuwe baan is vast bij NPO live ja...quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Danil Dekker zat misschien wel gewoon aan de knoppen net
Hey Prisquote:
Ik zit nog met een grote lach op m'n gezichtquote:
Scenario D.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
Wtf, echt bijna 2000 op een dag dus.
[ twitter ]
Die cijfersquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Scenario D here we come!quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Het ESF is nog zo ver weg joh, dat virus blijft echt geen maanden hangen hoor. Het is nu toevallig even in het nieuws maar het is vooral Azi h, komt echt wel goed.quote:
Ja, en we hebben geen rechtstreekse vluchten uit Azi dus komt allemaal goed. En we zijn een beetje stout, dus luisteren naar de WHO doen we niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:00 schreef Strani het volgende:
Het ESF is nog zo ver weg joh, dat virus blijft echt geen maanden hangen hoor. Het is nu toevallig even in het nieuws maar het is vooral Azi h, komt echt wel goed.
Blijft bizar dat die opnames zo laag blijven, moeten dan in maart/april echt zoveel mensen besmet zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
MAAR DAN WEL EEN ZONDER BIL GEETS TSJIPS!quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik las op Feesboek dat Mark RATTE en de rest van de OVERHEID niet te vertrouwen ZIJN!!!!!1!!!1 Ze zetten ONS in de val als BURGERS! Ze mogen nu wel SNEL die vakkscijn laten zien want dit slaat NERGENS op. Die zijfers van dat NEP rivm zijn gewoon VERZONNENT.
Oh, dit klinkt als Strani's troll-account.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik las op Feesboek dat Mark RATTE en de rest van de OVERHEID niet te vertrouwen ZIJN!!!!!1!!!1 Ze zetten ONS in de val als BURGERS! Ze mogen nu wel SNEL die vakkscijn laten zien want dit slaat NERGENS op. Die zijfers van dat NEP rivm zijn gewoon VERZONNENT.
Ja sorry hoor maar ik trek die continue paniekzaaierij net zo slecht als het nieuws dat al vaak kut genoeg is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog acht maanden Cee.
#TeamKomtGoed
Mensen met corona op de IC is toch verdubbeld nu in 2 weken tijd van 30 tot 60. Nu nog geen probleem maar als die trend blijft doorzetten...quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijft bizar dat die opnames zo laag blijven, moeten dan in maart/april echt zoveel mensen besmet zijn geweest.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef Fred_B het volgende:
Postlberger is in de Tour in zijn mond gestoken door een bij![]()
Dat was ongetwijfeld pijnlijk, en hij moest ook opgeven.
Die Spanjaard ook altijd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt als Strani's troll-account.
HAMBURGERSquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook Strani als Strani er zelf niet isquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt als Strani's troll-account.
Het is soms wel beter om je er gewoon voor af te sluiten ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik trek die continue paniekzaaierij net zo slecht als het nieuws dat al vaak kut genoeg is.
Ergens zijn we allemaal een beetje Strani.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook Strani als Strani er zelf niet is
Net zo als Bilbao gisteren?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
Caleb gaat vandaag verrassend winnen in de Tour trouwens. Dan weet u dat vast.
Klepquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
Die kwam alleen tegen twee man. Dat was competitievervalsingquote:
Zijn vast een hoop mensen die er veel beter tegen kunnen dan ik dus ook niks persoonlijks maar ik ga niet voor niks op het Corona-deel van dit forum lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is soms wel beter om je er gewoon voor af te sluiten ja.
Ik vind cheeseburgers toch beter bij Nederland passenquote:
Geen anafylaxie zie ik gelukkig, maar wel heeeeeeel naarquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zag er niet lekker uit
Hoe snel ik me op de kast laat jagen en de stress me in de lijf kan schieten, zo snel als met een post als deze word ik weer een stuk meer zen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat het nieuws over nieuwe besmettingen en zo me niet zo veel meer doet nu met deze tweede golf. Feit blijft dat het profiel van de besmettingen heel anders is en amper te vergelijken is met de eerste golf. Wellicht kunnen we er allemaal juist de les uit halen om ons iets minder zorgen te maken over de dagelijkse ontwikkelingen en er op te vertrouwen dat het uiteindelijk goed komt.
Ik zet m'n geld op Vivianiquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geen anafylaxie zie ik gelukkig, maar wel heeeeeeel naar
Ja en als je zelf gewoon de regels volgt kun je er uiteindelijk niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat het nieuws over nieuwe besmettingen en zo me niet zo veel meer doet nu met deze tweede golf. Feit blijft dat het profiel van de besmettingen heel anders is en amper te vergelijken is met de eerste golf. Wellicht kunnen we er allemaal juist de les uit halen om ons iets minder zorgen te maken over de dagelijkse ontwikkelingen en er op te vertrouwen dat het uiteindelijk goed komt.
Oke ik dacht dat we het in een SC over alles konden hebben. Over de tour, esf, alles. En dat een dagelijks cijfer geen continue paniekzaaierij was. Weer over naar de regenbogen en glitters dan maar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik trek die continue paniekzaaierij net zo slecht als het nieuws dat al vaak kut genoeg is.
Oh toch welquote:
Niet voor Wout Wout Wout gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Viviani
Dat ik m'n geld dan zo goed als direct kwijt ben is weer een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe snel ik me op de kast laat jagen en de stress me in de lijf kan schieten, zo snel als met een post als deze word ik weer een stuk meer zen.
Hij mag vast wel even meesprinten vandaag. Hij is er toch.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet voor Wout Wout Wout gaan.
Die mag waarschijnlijk niet, maar toch, het is Wout! De legende! Hij declasseert iedereen! Niemand kan hem stoppen!
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat we het in een SC over alles konden hebben. Over de tour, esf, alles. En dat een dagelijks cijfer geen continue paniekzaaierij was. Weer over naar de regenbogen en glitters dan maar.
Hebben die Belgen nou ergens ook een punt, of overdrijven ze wel een klein beetje?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet voor Wout Wout Wout gaan.
Die mag waarschijnlijk niet, maar toch, het is Wout! De legende! Hij declasseert iedereen! Niemand kan hem stoppen!
Wout gaat een vaccin vinden, Wout gaat vrede stichten in het midden oosten en Wout gaat zorgen dat Trump niet verkozen wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben die Belgen nou ergens ook een punt, of overdrijven ze wel een klein beetje?(serieuze vraag
)
Beide. Wout is echt goed, maar ze gaan wel heel erg ver met hun adoratie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben die Belgen nou ergens ook een punt, of overdrijven ze wel een klein beetje?(serieuze vraag
)
Heel eerlijk gezegd heb ik mezelf die vraag ook gesteldquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
Ik las bijvoorbeeld dat Van Aert deze tour ook net zo goed had kunnen winnen.
Ik vind Wout ongeloofwaardig goed deze Tour, maar het idee dat de kopman van de ploeg zou moeten knechten voor de kansen van Van Aert slaat nergens op. Dus zelfs nu hij zo goed is, overdrijven die Belgen nogquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
)
Komt goed Kreesie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Let maar even niet op mij. Sorry. Ik zit nog in een nasleep van een maand niet slapen met Biet dus ik trek me alles te veel aan. Wilde de post weghalen maar hij was al gequote. Helaas pindakaas. Ik ben ook maar een mens.
One Wout for allquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout gaat een vaccin vinden, Wout gaat vrede stichten in het midden oosten en Wout gaat zorgen dat Trump niet verkozen wordt.
Kusje d’r op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Let maar even niet op mij. Sorry. Ik zit nog in een nasleep van een maand niet slapen met Biet dus ik trek me alles te veel aan. Wilde de post weghalen maar hij was al gequote. Helaas pindakaas. Ik ben ook maar een mens.
Sparen zit niet in z'n aert.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou Wout trouwens niet liever sparen voor morgen? Met z'n huidige klimbenen is hij in die tijdrit ook gewoon favoriet.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout gaat een vaccin vinden, Wout gaat vrede stichten in het midden oosten en Wout gaat zorgen dat Trump niet verkozen wordt.
Dat is waar @Fred_Bquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kusje d’r op.
Ik zeg ook regelmatig iets lomper dan dat ik het bedoel.
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Nee joh, maakt niet uit. Het wordt hier de afgelopen dagen vaker gedeeld wat ook begrijpelijk is omdat het weer wat lastiger wordt allemaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Nou daar ga je al!quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar @:Fred_B
Edit: Oh kut sorry ik zag de username verkeerd
De disciplinaire commissie zal zich er eens over buigen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Cee het volgende:
Ik distantieer me van mijn gestrekte been.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry
Maar geen ge-sorry. We zijn allemaal (mooie) mensen hier.
Ja maar het moment had ik misschien wel ietssss beter kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, maakt niet uit. Het wordt hier de afgelopen dagen vaker gedeeld wat ook begrijpelijk is omdat het weer wat lastiger wordt allemaal.
Zal vast niet de laatste keer zijn daardoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Cee het volgende:
Ik distantieer me van mijn gestrekte been.
Mooie conclusie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
@:Cyan9 @:Momo @:Strani @:Hamlapjes Dankje, ik weet genoeg, de Belgen blijven prutsers.
Ja! Sorry!quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
Deze kan ik dus weer opbergen?
[ afbeelding ]
Even afwachten nog, laat nog maar even staan. Dit blijft ESF h.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
* zet geld in op Calebquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
Jaaaaaaaaa RELLEN.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niks nee. Niks was laat ik het feestje edit.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Greys het volgende:
Prachtige zin dit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:26 schreef ijs_beer het volgende:
Niks nee. Niks was laat ik het feestje edit.
Heerlijk abstractquote:
Inderdaad, ik zou zomaar kunnen stellen dat de helft van de Spanjolen een stel luiwammesen is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar @:Fred_B
Edit: Oh kut sorry ik zag de username verkeerd
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou zomaar kunnen stellen dat de helft van de Spanjolen een stel luiwammesen is.
Maar dat neem ik graag terug. De helft van de Spanjolen is geen luiwammes.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
Niet te doen hier en dan ook nog 5 prutsers als mod.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Even afwachten nog, laat nog maar even staan. Dit blijft ESF h.
Prutser!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet te doen hier en dan ook nog 5 prutsers als mod.
quote:
Dit komt hard aan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet te doen hier en dan ook nog 5 prutsers als mod.
Helemaal goedquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:13 schreef Greys het volgende:
Weer over naar de regenbogen en glitters dan maar.
Maar goed dat Coming Out Day niet tijdens de lockdown viel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helemaal goed
Ik heb sinds gisterenavond een regenboogvlag. De gemeente deelde ze uit voor coming out day. Ik heb alleen geen vlaggenmast, dus heb ik er ook niet heel veel aan.
Als superheldcape omknopen en mee rondhollen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helemaal goed
Ik heb sinds gisterenavond een regenboogvlag. De gemeente deelde ze uit voor coming out day. Ik heb alleen geen vlaggenmast, dus heb ik er ook niet heel veel aan.
Geniet ervan!quote:
quote:
Jij denkt dat het er zo aan toe gaat bij Henk ja?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer dat ik nooit een meet bij Henk mee heb gemaakt
Gewoon naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer dat ik nooit een meet bij Henk mee heb gemaakt
Zo gaat het er ook aan toe bij Henkquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het er zo aan toe gaat bij Henk ja?
Ja nou ja ook weer niet z extreem.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het er zo aan toe gaat bij Henk ja?
Hahaquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed dat Coming Out Day niet tijdens de lockdown viel.
Ja! Dat is altijd mooiquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als superheldcape omknopen en mee rondhollen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo gaat het er ook aan toe bij Henk
Ik zie Jobi wel met tafels gooien tijdens een meet inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja ook weer niet z extreem.
Het plaatje bedoel ik dan h.
Lekker zeg! Ik misschien morgenquote:
Ja, maar straks de laatste 5 meter moet het peloton Caleb laten gaanquote:
Ja, maar dat is nooit de bedoeling. Ik probeer dan een sjoelsteen erin te schuiven, maar dan gaat de tafel soms meequote:Op vrijdag 18 september 2020 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Jobi wel met tafels gooien tijdens een meet inderdaad.
Peloton massaal in de hongerklop, behalve Caleb.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar straks de laatste 5 meter moet het peloton Caleb laten gaan
Nou ja, dan wint die Cavagna straks en die heb ik gelayed, dus dat is ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Peloton massaal in de hongerklop, behalve Caleb.
Dat ligt toch echt aan je eigen voorspelling.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dan wint die Cavagna straks en die heb ik gelayed, dus dat is ook niet helemaal de bedoeling.
Wout gaat het ESF winnenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook! Oorlog met een kroket erbijquote:
Blijft een pareltjequote:
Is Wout eigenlijk al bekendgemaakt als bondscoach van het Nederlands Elftal?quote:
Dat hoeft toch niet aangekondigd te worden? Iedereen weet dat automatisch.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Wout eigenlijk al bekendgemaakt als bondscoach van het Nederlands Elftal?
Ach ja!quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet aangekondigd te worden? Iedereen weet dat automatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |