Nee geen slecht gevoel, maar ben toch zenuwachtig. Want ik verwacht toch wel dat het met corona te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik zie vrij veel paniek op Twitter maar als ze het zo aankondigen zal het vast geen rotnieuws zijn. Vast naïef van me, maar ik heb er geen slecht gevoel over.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hadden dat nieuws eerder op Twitter dan Sietse zelf.
Er is wel een grote kans dat er tegen mei een vaccin is. Voor m'n gevoel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee geen slecht gevoel, maar ben toch zenuwachtig. Want ik verwacht toch wel dat het met corona te maken heeft.
Waar vindt jij al die kerels johquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel geen Max, werd ik wel wakker met een nieuwe post van "belachelijk-mooie-blauwe-ogen-Sean", dus deze ochtend valt best mee.
[ afbeelding ]
Instagram is een onuitputtelijke bron aan knappe jongens.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar vindt jij al die kerels joh
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is wel een grote kans dat er tegen mei een vaccin is. Voor m'n gevoel.Ik denk zelf dat er meer scenario's zijn en blijven voorlopig die ze uitwerken. Maar ben benieuwd!
Haha truequote:Op vrijdag 18 september 2020 10:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk niet met dat nummer als achtergrond muziek.
Un bloody @Strani por favor..quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha trueWel weer een Strani tag moment
quote:
Eind van de dag valt iedereen bekaf op de grondquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik me net heb aangekleed voor het raam met de gordijnen open
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.quote:
Ah, goeie!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.Dus niet staan. Want coronaregels houden van geplaceerd.
Dan hoop ik wel dat we met de fokkertjes bij elkaar in de buurt mogen zijn op de zaterdagquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Cee en ik denken dat die tweet met de stoelen en take a seat een hint is dat alles geplaceerd is straks.Dus niet staan. Want coronaregels houden van geplaceerd.
Niemand gelooft dat dit per ongeluk ging.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik me net heb aangekleed voor het raam met de gordijnen open
Zeker!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:59 schreef molloot200 het volgende:
Team #alleskomtgoed!!!
Jullie kunnen beter moeten zitten dan dat jullie helemaal niet mogen komen toch?
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weerquote:
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weer
Jaaaaaa die heb ik ooit ergens een keer genoemd ook. Mondkapjes met vlaggen erop waarvan je fan bentquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.
En ik wil een kek ESF mondkapje op dan
Ik heb geen gala jurk maar wel een heel mooie feestjurk, met bolletjes en blote schouders enzoquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja moeten jullie wel allemaal in chique pak/jurk komen hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat we gewoon allemaal kunnen blijven gaan.
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen gala jurk maar wel een heel mooie feestjurk, met bolletjes en blote schouders enzo
Gaat de overbuurman ze online gooien?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Vet zo'n 3D printquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgelopen jaar al getest en okay bevonden
IJsland, vanwege hun inzending vorig jaarquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaaaaaa die heb ik ooit ergens een keer genoemd ook. Mondkapjes met vlaggen erop waarvan je fan bent
Oeh ja, goeiequote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is wel goed voor de 1,5 meterquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een airfryer eropquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh ja, goeie
Allemaal dezelfde, zodat we elkaar herkennen![]()
daarbij blijf je sowieso wel op 1.5m afstandquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je geen hotel meer nodig, neem je gewoon de eerste trein naar huis. Tegen de tijd dat het klaar is rijden die wel weer
*zet zichzelf op een dieetquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja moeten jullie wel allemaal in chique pak/jurk komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |