SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Heelllll goed nieuws Greys!!! We blijven duimen dat het doorzet zo!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
WE HEBBEN VEEL MEER RODE BLOEDCELLEN! EN OOK VEEL MEER BABY-RODE-BLOEDCELLEN DUS ZE MAAKT ZE GOED AAN! Ok de witte zijn nog steeds te hoog, dus dat blijft vaag, maar tch! We mogen heel langzaam de prednison ietsss laten zakken per week en zo in een maand ongeveer afbouwen. 🤞🏽💛
Dit was wel een valide reden om door het slotje te postenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Van 27 procent naar 41, de rode bloedcellen.
Dat is echt een mega sprong omhoog.
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen masr zakte.
Hoppa, keer anderhalfquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen maar zakte.
YESSAAAAAquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen masr zakte.
Fijn joh!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Procentenpolonaisequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nee hoor niks!quote:
Wauw echt heel goed! Wanneer hadden ze die 27% gemeten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Echt wat een opluchting zeg!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Yes gelukkig!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
HOIquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Precies een week geleden!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Wauw echt heel goed! Wanneer hadden ze die 27% gemeten?
Vanaf 40 zit je in de goed! Wel op het randje in de goed nu dus met 41, maar komend in een week vanaf de 27 is het echt een enorme sprong.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn!Hoeveel procent rode bloedcellen is goed?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef summer52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor Biet en natuurlijk voor @:Greys
Wat goed nieuws Greysquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Succes!quote:
quote:
Haha thanks. Ben nog steeds groenten aan het snijdenquote:
Ja het recept omschreef het heel onduidelijk, dat had ik hier gepostquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist![]()
@:Greys wat fijn te horen voer Biet
quote:
******zooiquote:
Wat een fijn nieuws.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
En thuiswerken is geen optie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
******zooi
Mijn zoon heeft astma![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
Jaaaa wauw, ng een kadootje!
Superbedankt iedereen, weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve HEEL ERG BEDANKT EN WAT ENORM LIEF VAN JULLIEJullie zijn echt awesome. Bedankt, ook namens La Biet!
(Benieuwd wat de dame op het bospad met haar kadobon heeft gekocht![]()
)
[ afbeelding ]
@GeorgeM ik zou wel een serieus gesprek aanvragen bij je leidinggevende. Wat jij wil staat compleet los van die ene collega die wel naar het werk wil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
******zooi
Mijn zoon heeft astma![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
Superbedankt iedereen, weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve HEEL ERG BEDANKT EN WAT ENORM LIEF VAN JULLIEJullie zijn echt awesome. Bedankt, ook namens La Biet!
)
[ afbeelding ]
Yay, Britnny.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Dat moest je toch ook tot stof malen in een keukenmachine? Volg het recept dan ook gewoon Meek!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Haha thanks. Ben nog steeds groenten aan het snijden
Is het allemaal toch nog goed gekomenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Ik keur het goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
Weten jullie wat ik neem op dit goddeloze tijdstip?
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Ja maar dan heb je pasta met babyhapje, ik wil wel structuur hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat moest je toch ook tot stof malen in een keukenmachine? Volg het recept dan ook gewoon Meek!
Oeh nicequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je pasta met babyhapje, ik wil wel structuur hoor![]()
Er gingen wel twee blikjes in trouwens, maar was ook wel veel groente![]()
[ link | afbeelding ]
Kinkyquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Ik heb al gegeten, maarquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Je krijgt wel genoeg vezels binnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja, n dag in de week.quote:
Pijn is fijn.quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Ja, ga ik maar weer doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
@:GeorgeM ik zou wel een serieus gesprek aanvragen bij je leidinggevende. Wat jij wil staat compleet los van die ene collega die wel naar het werk wil.
Jaa.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Dit klinkt misschien als ‘valsspelen’, maar als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks: kan je niet zeggen dat je milde klachten hebt, daarom een testafspraak gaat maken en in de tussentijd dat je moet wachten thuis werkt? Bel voor een afspraak twee dagen later (ook al kan je eerderquote:
De HR medewerkers bij ons werken ook thuis. 1 keer per week ofzo handelt 1 van hun fysieke post afquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh nice![]()
En ja tomatensaus kan zo enorm spatten
Het is echt lekkerquote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je krijgt wel genoeg vezels binnen
Jeuk is leuk!quote:
Er zijn meer dingen die meespelen:quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De HR medewerkers bij ons werken ook thuis. 1 keer per week ofzo handelt 1 van hun fysieke post af
Ja ik las laatst ook het recept van zo'n "panlasagna" (andere dan die jij nu hebt) en toen dacht ik ook al "waarom noemen ze het niet gewoon pasta"quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het is echt lekkerMaar meer pasta bolognese dan lasagna
[..]
Dat zeker
Daar heb ik ook aan zitten denkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien als ‘valsspelen’, maar als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks: kan je niet zeggen dat je milde klachten hebt, daarom een testafspraak gaat maken en in de tussentijd dat je moet wachten thuis werkt? Bel voor een afspraak twee dagen later (ook al kan je eerder) en in de tussentijd bewijs je bij je werkgever en sceptische collega’s dat jij prima kan thuiswerken.
Dit is toch geen doen joh, die onwil van je werk.
Bohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
Er moest een beetje crme fraiche door, dat maakt het wel echt heel lekker trouwens
Moest gelijk hieraan denken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
Er moest een beetje crme fraiche door, dat maakt het wel echt heel lekker trouwens
quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moest gelijk hieraan denken.
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Haha nou echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik las laatst ook het recept van zo'n "panlasagna" (andere dan die jij nu hebt) en toen dacht ik ook al "waarom noemen ze het niet gewoon pasta"
[..]
[ twitter ]
Ja echt bohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou echtDie lasagnevellen smaken echt anders en gesmolten kaas daarop is lekkerder
Hahaha slimquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
Ik moest laatst ook in het Engels vragen of iets beslagen was. Ik heb heel erg de nadruk op de G in fogged up gelegd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt bohhEn nu heb ik zin in lasagne, maar ga al andere pasta eten morgen
Ahh ja dan wordt het lastig. Tenzij je van die lasagne maakt wat eigenlijk niet echt lasagne isquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel vaak zin in lasagne, maar heb geen ovenDat maaltijdpakket van de Ikea is echt de allerlekkerste
Dat is twee uur en vijfenveertig minuten te laat!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Nee precies, stom.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dan wordt het lastig. Tenzij je van die lasagne maakt wat eigenlijk niet echt lasagne is![]()
Maaltijdpakket van de Ikea, die ken ik niet!*Googelt*
Laat je toch niet zo onderdrukken door de poedersoeppolitie!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is twee uur en vijfenveertig minuten te laat!
Als ik dit zie ben ik heel blij met m'n elektrische kookplaat, die is makkelijk af te nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij IKEA heb ik wel ooit een diepvrieslasagne gekocht met elandengehakt er inquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, stom.
Ik bedoelde ook Albert Heijn![]()
Heb je iets gevonden op Google? Misschien ook wel heel lekker haha
Ik eet het nooit, dus ze hebben geen invloed op me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo onderdrukken door de poedersoeppolitie!
Kijk, ik voer het later uit maar jij negeert een order gewoon totaal!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, dus ze hebben geen invloed op me.
Ik eet wel regelmatig soep uit de zakken van Unox of Conimex!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk, ik voer het later uit maar jij negeert een order gewoon totaal!
Haha ik vond alleen dit:quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, stom.
Ik bedoelde ook Albert Heijn![]()
Heb je iets gevonden op Google? Misschien ook wel heel lekker haha
quote:
Dit is ook zo schoon hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik dit zie ben ik heel blij met m'n elektrische kookplaat, die is makkelijk af te nemen.
Echt? Hoe smaakt datquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij IKEA heb ik wel ooit een diepvrieslasagne gekocht met elandengehakt er in
Ja diequote:Op vrijdag 11 september 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik vond alleen dit:
https://gewoonwateenstude(...)zie-van-de-ikea.html
Klinkt wel lekker, maar dan maak ik het liever zelfEn dit is kant-en-klaar en geen maaltijdpakket
Maar je bedoelt deze zeker? https://www.ah.nl/product(...)e-lasagne-verspakket Ziet er zeker lekker uit!
De Jumbo heeft ook diverse verspakketten. Soms is dat zelfs goedkoper dan alles apart kopen. Ik haal die ook wel eens, lekker makkelijk ook met boodschappen doenquote:
Bedankt voor de tip!quote:
Ja maar ik weet niet hoe dat smaaktquote:
Ik vind gas echt veel fijner, maar dat is vooral ook omdat ik het gewoon heel erg gewend benquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is ook zo schoon hoorMaar zou inderdaad ook inductie nemen als ik de keuze had
Ja mijn ouders kopen die van de AH vaak. Laatst dacht m'n vader dat hij lasagne had gekocht maar het was de wikkel van lasagne om een ander pakketquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Jumbo heeft ook diverse verspakketten. Soms is dat zelfs goedkoper dan alles apart kopen. Ik haal die ook wel eens, lekker makkelijk ook met boodschappen doen![]()
Had laatst de Moussaka daarvan, die smaakte ook prima!
Ja jij met je nieuwe keuken met je snufjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
Sws ovenschotels, ik ben er dol op![]()
En nu met de stoomoven zijn ze nog makkelijker te bereiden
Ja maar gasbubbelquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind gas echt veel fijner, maar dat is vooral ook omdat ik het gewoon heel erg gewend benIk heb verder altijd in flatjes met inductieplaten gewoond en dat was elke keer zo enorm wennen
Zeker dat dat inductie was en niet keramisch oid? Inductie is een stuk duurder en verwacht ik minder snel in huurflats. Inductie werkt juist prima vind ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind gas echt veel fijner, maar dat is vooral ook omdat ik het gewoon heel erg gewend benIk heb verder altijd in flatjes met inductieplaten gewoond en dat was elke keer zo enorm wennen
Ik ook niet, dus meer informatie kon ik je niet geven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe dat smaakt
Ja precies, maar inductie wende uiteindelijk ook wel weerquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar gasbubbelInductie moet je wel echt aan wennen inderdaad
Oh dacht dat dat hetzelfde wasquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker dat dat inductie was en niet keramisch oid? Inductie is een stuk duurder en verwacht ik minder snel in huurflats. Inductie werkt juist prima vind ik
Ja, ben er nog steeds heel blij mee, ik hou van kokenquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij met je nieuwe keuken met je snufjes![]()
![]()
Ovenschotels vind ik ook echt heerlijk
Klopt, wij hebben nu ook inductie, echt wokken wil haast niet. Ben sowieso nog vaak zoekende naar de juiste stand. En de eerste keer pannenkoeken was ook... ja.... uhm... niet zo geslaagdquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
Maar bijvoorbeeld echt wokken is wel een uitdaging op inductie
Je hebt elektrisch, keramisch en inductiequote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat hetzelfde was![]()
Maar kan ook keramisch zijn geweest inderdaad. Was inderdaad wel een goedkope huurflat.
Als niet alle pannen erop werken is het geheid inductie, op keramisch doen veel meer pannen hetquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat hetzelfde was![]()
Maar kan ook keramisch zijn geweest inderdaad. Was inderdaad wel een goedkope huurflat.
Ja ik hou ook echt van kokenquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ben er nog steeds heel blij mee, ik hou van koken
En nu is het nog leuker![]()
Zo makkelijk ook die ovenschotels, kun je ook lekker even uitrusten vlak voor het eten![]()
Met de stoomfunctie hoeven de schotels minder lang in de oven en met lasagne bijvoorbeeld zijn alle bladen heel lekker zacht. Eerder had ik wel dat ze soms wat harder of taaier waren
Een rondje Google heeft me geleerd dat ik beide keren waarschijnlijk elektrisch had!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt elektrisch, keramisch en inductie
Of genoeg saus tussen de bladen, als ze elkaar raken zijn ze ook taaiigquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik hou ook echt van kokenEn bakken
De keuken hier is helaas niet zo heel groot (jaren '30 woning), maar ben het wel gewend
Zou het wel heel tof vinden om ooit een lekker grote keuken te hebben
![]()
Ja met lasagne is het met een gewone oven wel altijd uitkijken om ze echt goed onder de saus te hebben; anders kan een stukje blad echt nog hard/taai blijven.
Mmmmmmm lekker! Tiramisu taart heb ik trouwens ook wel eens gemaaktquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb besloten dat ik van mijn overgebleven mascarpone morgen lekker tiramisu ga maken
Oeh ja hartige taarten zijn ook lekker!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of genoeg saus tussen de bladen, als ze elkaar raken zijn ze ook taaiig![]()
Bakken doe ik niet zoveel, een keer een cake maar daar houdt het wel mee op. Mijn dochter bakt vaker. Ik maak overigens wel graag hartige taarten
Ja ook heerlijk!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mmmmmmm lekker! Tiramisu taart heb ik trouwens ook wel eens gemaakt![]()
Door jouw opmerking dacht ik ook aan morgen. En bedenk me dat mijn weekend wel heel saai wordt als mijn keelpijn niet over gaat
Alleen s avondsquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ook heerlijk!En lang niet meer gehad, dus echt zin in
En nog toepasselijk ook met WIDM in Itali
![]()
Sterkte met je keelpijn nogHopelijk vindt je wat te doen. Is er geen tennis meer?
tiramisu...maak me gekquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb besloten dat ik van mijn overgebleven mascarpone morgen lekker tiramisu ga maken
Jaaaaaaaaa, we komen allemaal langsquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wil je erover praten Koen?quote:
quote:
Jullie zijn van harte welkomquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, we komen allemaal langs![]()
Al te lang niet meer op
oh ja WIDM. Ik zit er helemaal niet in geen idee wat er met me aan de hand isquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn van harte welkomMaar dan wel mondje dicht tijdens WIDM, want dan moet ik me concentreren
Hahaha zo klinkt het wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef Dave het volgende:
Hoe vaak ik die reclame van Corega vandaag al wel niet gehoord heb.
Klinkt als een collega met Corona.
Drie weten meer dan n. We moeten juist elke potentile Mol-actie heftig bediscussirenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn van harte welkomMaar dan wel mondje dicht tijdens WIDM, want dan moet ik me concentreren
Misschien vonden ze Santorini leuker dan Spanje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Dave het volgende:
Nu moet ik weer denken aan die vakantie in Spanje waar een (Nederlands) stel achter ons een Tira Miss You bestelde.
Ahh nou ja, soms heb je gewoon seizoenen waar het wat minder mee kliktquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja WIDM. Ik zit er helemaal niet in geen idee wat er met me aan de hand is
Ik mis ER teveel denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh nou ja, soms heb je gewoon seizoenen waar het wat minder mee klikt![]()
Ik vind het nu juist leuker dan in jaren. Ik vind het wel fijn dat het nu wat meer understated is.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Dave het volgende:
Nu moet ik weer denken aan die vakantie in Spanje waar een (Nederlands) stel achter ons een Tira Miss You bestelde.
Jij wil niet weten hoe ik ben als ik eenmaal mijn muil open heb getrokkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drie weten meer dan n. We moeten juist elke potentile Mol-actie heftig bediscussiren
Ohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk mooi. Die rauwe emotie op het eind. Prachtig. Ik kende hem helemaal niet. Is het nog een Belg ook![]()
Ik vond de eerste aflevering meer dan primaquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh nou ja, soms heb je gewoon seizoenen waar het wat minder mee klikt![]()
Ik vind het nu juist leuker dan in jaren. Ik vind het wel fijn dat het nu wat meer understated is.
Ah op die manierquote:
jaquote:
Maar de reanimatie heeft goed geholpenquote:
Ik precies andersomquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manierIk heb toch altijd wel meer gehad met WIDM dan met ER. Moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo mis
Dt denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Dachten ze ook dat het een Spaans gerecht was?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering meer dan prima
Ja, dan is inductie dus geen optie. Wokken is lekker. En ok het enige dat ik een beetje kan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
Maar bijvoorbeeld echt wokken is wel een uitdaging op inductie
Ahquote:
zo mooiquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha ohh jaaaaa dat einde van dat nummer![]()
![]()
Wij kijken allemaal boerend en knetterend van de tiramisu.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan morgen geen WIDM kijken, dus ik zal dus FOK! even mijden tot ik het gezien heb.
Maar roerbak jij dan of echt wokken met vlammen om de pan heen? Want roerbakken kan prima op inductiequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is inductie dus geen optie. Wokken is lekker. En ok het enige dat ik een beetje kan.
Redelijkerwijs kan je het nu niet weten natuurlijk. Ik zit voor 100% op Tygo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog mijn punten inzetten. Ik twijfel over alles op 1 persoon, of toch over twee personen spreiden
Nu ga ik morgen haast teleurgesteld zijn als er geen geboer en geknetter komt!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal boerend en knetterend van de tiramisu.
Ja, meer dat eerste, want zo hoog komt dat vuur niet hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar roerbak jij dan of echt wokken met vlammen om de pan heen? Want roerbakken kan prima op inductie
Ik heb ER echt nooit gevolgdquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manierIk heb toch altijd wel meer gehad met WIDM dan met ER. Moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo mis
Nee, tuurlijk zal amper iemand nog een beetje een idee hebben. Als ik voor 100% wil, zit ik te twijfelen tussen Jeroen en Nikkie. Ik heb sowieso het gevoel dat die er nog wel even in blijven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Redelijkerwijs kan je het nu niet weten natuurlijk. Ik zit voor 100% op Tygo.
wutquote:
Ik vond het vooral "vroeger" leuk, met de Belgen er nog bij, en allemaal van die verschillende types op een eilandquote:
Nikkie vind ik wel een winnaar inderdaad. Iets te veel gepusht voor mijn gevoel als redactie-mol in de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk zal amper iemand nog een beetje een idee hebben. Als ik voor 100% wil, zit ik te twijfelen tussen Jeroen en Nikkie. Ik heb sowieso het gevoel dat die er nog wel even in blijven.
De keren dat ik eens langszapte zag Ik vreselijke types als Soundos, nou dan ben ik wegquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vooral "vroeger" leuk, met de Belgen er nog bij, en allemaal van die verschillende types op een eiland![]()
Alleen de afgelopen jaren kiezen ze echt de meest oninteressante en vervelende types uit qua BN'ers. En je ziet minder van het survivallen.
Ja dat is ook mijn twijfel of ik punten op haar zal inzetten of niet. Kandidaten die zo mollerig in beeld komen, komen vaak f ver als kandidaat, f ze liggen er als shock moment vroeg uit. Ik heb zelf vooral het gevoel dat Nikkie er nog even in blijft.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nikkie vind ik wel een winnaar inderdaad. Iets te veel gepusht voor mijn gevoel als redactie-mol in de eerste aflevering.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
Vlammen om de pan heen? Is dat een turbogasfornuis of zo?
Het gekke van Soundos is dat ik haar echt een leuke kandidate vond in haar WIDM seizoen, maar in ER later echt verschrikkelijk irritantquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De keren dat ik eens langszapte zag Ik vreselijke types als Soundos, nou dan ben ik weg
WIDM keek ik nog niet destijds, kijk pas sinds 2014quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gekke van Soundos is dat ik haar echt een leuke kandidate vond in haar WIDM seizoen, maar in ER later echt verschrikkelijk irritant
Ahh nee zij zat er in 2011 bij. Echt een tof seizoen was dat ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WIDM keek ik nog niet destijds, kijk pas sinds 2014
Ze heeft zichzelf misschien ook wel flink ontwikkeld als (TV)persoonlijkheid. Het is wel een type om prominent aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn twijfel of ik punten op haar zal inzetten of niet. Kandidaten die zo mollerig in beeld komen, komen vaak f ver als kandidaat, f ze liggen er als shock moment vroeg uit. Ik heb zelf vooral het gevoel dat Nikkie er nog even in blijft.
Ik vind haar vooral zo anders reageren en anders in het spel dan in haar originele serie, die toch ook nog maar anderhalf jaar daarvoor was opgenomen. Toen was ze wat meer op de achtergrond en nu neemt ze zo expliciet de leiding overal in; viel me meteen al op.
ER nooit gekeken hebben...hoe danquote:
Het concept boeit me minder om een of andere redenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ER nooit gekeken hebben...hoe dan![]()
Maar. Ik vergeef het jullie
Ik ben zo moe. Hele drukke week gehad, elke avond is het laat geworden. Ik zit hier steeds met de ogen dicht. Dat wordt niks meer vanavond.quote:
Snap ik, geeft niks. Ben al over de schok heenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het concept boeit me minder om een of andere reden
Ik vond ER ooit leuk, maar elk seizoen begon ik me meer en meer te ergeren. Op een gegeven moment opgehouden met kijken, en heb het eigenlijk nooit gemist.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ER nooit gekeken hebben...hoe dan![]()
Maar. Ik vergeef het jullie
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Snap ik, geeft niks. Ben al over de schok heen
Moeten we vrezen voor je leven?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben zo moe. Hele drukke week gehad, elke avond is het laat geworden. Ik zit hier steeds met de ogen dicht. Dat wordt niks meer vanavond.
Morgenavond Moordnacht in Nijmegen
Verwarrend, 2x een ERquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ER, Scrubs en Grey's Anatomy gekeken.
Die gaat maar lekker op de fiets. Het wordt mooi weer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Kan morgen ook al niet uitslapen, moet taxi spelen voor Koen Jr
Beste serie ooit, alle afleveringen gezien, volg het nog steeds.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ER, Scrubs en Grey's Anatomy gekeken.
Niet voor de mijnequote:
Ik ben op een gegeven moment afgehaaktquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beste serie ooit, alle afleveringen gezien, volg het nog steeds.
Meh, Zoetermeer - Gouda, en dan moeten z'n teammaten ook fietsenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaat maar lekker op de fiets. Het wordt mooi weer.
Inderdaad heel andersquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn twijfel of ik punten op haar zal inzetten of niet. Kandidaten die zo mollerig in beeld komen, komen vaak f ver als kandidaat, f ze liggen er als shock moment vroeg uit. Ik heb zelf vooral het gevoel dat Nikkie er nog even in blijft.
Ik vind haar vooral zo anders reageren en anders in het spel dan in haar originele serie, die toch ook nog maar anderhalf jaar daarvoor was opgenomen. Toen was ze wat meer op de achtergrond en nu neemt ze zo expliciet de leiding overal in; viel me meteen al op.
Gewoon weer aanhaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt
Www.ns.nlquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, Zoetermeer - Gouda, en dan moeten z'n teammaten ook fietsen
Nee geen cafe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ga je naar een caf In die Corona brandhaard?
Ja dat wel, maar dan nog. Ik vind het echt een transformatie met hoe ze was in haar oorspronkelijke seizoen, nog niet zo lang geleden. Misschien heb ik haar daarom wel zo op mijn vizier nuquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf misschien ook wel flink ontwikkeld als (TV)persoonlijkheid. Het is wel een type om prominent aanwezig te zijn.
Wie ga je doden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben zo moe. Hele drukke week gehad, elke avond is het laat geworden. Ik zit hier steeds met de ogen dicht. Dat wordt niks meer vanavond.
Morgenavond Moordnacht in Nijmegen
Dan noemen we het vanaf nu 5Griep.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan het woord corona niet meer horen
Ik heb het jarenlang gekeken en vond het dan leuk, maar het is echt zo'n programma dat gewoon met tveel kandidaten begint en op een gegeven moment ben ik dat gekonkel wel zat. Naast dat er de afgelopen jaren ook gewoon teveel oninteressante BN'ers meedoen, vind ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond ER ooit leuk, maar elk seizoen begon ik me meer en meer te ergeren. Op een gegeven moment opgehouden met kijken, en heb het eigenlijk nooit gemist.
Iemand is vermoord. Je krijgt een boekje met achtergrond van slachtoffer plus de mogelijke verdachten en beschrijving van de verdachten en een beetje de situatie en zoquote:
Ik volg wel gewoon een andere Greysquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beste serie ooit, alle afleveringen gezien, volg het nog steeds.
Hebben ze gelijk een warming up.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, Zoetermeer - Gouda, en dan moeten z'n teammaten ook fietsen
De presentatoren hebben er ook mede voor gezorgd dat ik het niet meer kon aanzien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang gekeken en vond het dan leuk, maar het is echt zo'n programma dat gewoon met tveel kandidaten begint en op een gegeven moment ben ik dat gekonkel wel zat. Naast dat er de afgelopen jaren ook gewoon teveel oninteressante BN'ers meedoen, vind ik.
Ik vond het leuk toen het nog echt om survivallen ging, en je nog gewoon twee proeven per uitzending had, en veel minder reclameblokken, en niet de hele godganse aflevering bondjes smeden en gekonkel.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee geen cafe.
Brandhaard? Echt? Oei dat is niet goed.Maar morgen niet, daar wordt cht goed opgelet, we kregen net nog een a4tje doorgestuurd met de maatregelen en zo.
quote:Nijmeegse horeca onder vergrootglas na derde sluiting coronabrandhaard: ‘Totale lockdown voorkomen’
Ernst Paulquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De presentatoren hebben er ook mede voor gezorgd dat ik het niet meer kon aanzien.
Soort van real life Cluedo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand is vermoord. Je krijgt een boekje met achtergrond van slachtoffer plus de mogelijke verdachten en beschrijving van de verdachten en een beetje de situatie en zo
Dan laten ze flashbacks zien (toneelspel dus met acteurs) van wat tot de moord leidde. Dan kun je daarna overleggen, en krijg je 3 minuten de tijd om elke verdachte te ondervragen. Maar die verdachten die proberen de tijd vol te maken met onzin en dwalen af en zo zodat ze je vragen niet hoeven te beantwoorden.
Daarna geef je aan wie je denkt dat de moord gepleegd heb. En daarna ga je weer kijken, en laten ze de moord zien, die gaan ze dan spelen. En dan weet je wie het gedaan heeft.
Is zo ontzettend super tof.
Daar dacht ik ook al aan, maar dat kwam toch nog vrij onverwachts toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad heel andersal speelde dat met haar broertje toen misschien ook al mee.
oh kutquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk een warming up.
Daar kan ik niks tegenin brengen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg wel gewoon een andere Greys
Wat vindt 5Greda daarvan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan noemen we het vanaf nu 5Griep.
ha ja een beetje wel ja. Ze deden vorig jaar elk maand eentje, steeds met een andere thema. Dit jaar is niks geweest en nu dan eindelijk eentje. Weet eigenlijk niet wat het thema is.quote:
Vooral ene D. Wening en N. van Dam hebben veel schade aangericht.quote:
Die zit lekker te rellen, als buitenstaander met zijn Nederlandse paspoortquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat @:Strani druk is met de feestdag van Cataloni vandaag.
Prima! Maar in die lasagne was het gewoon gehakt in een kruidige saus, dus heel veel verschil met rundergehakt was er ook weer niet te proeven.quote:
Klinkt wel gaaf!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja een beetje wel ja. Ze deden vorig jaar elk maand eentje, steeds met een andere thema. Dit jaar is niks geweest en nu dan eindelijk eentje. Weet eigenlijk niet wat het thema is.
Ohhh dat klinkt z tof!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand is vermoord. Je krijgt een boekje met achtergrond van slachtoffer plus de mogelijke verdachten en beschrijving van de verdachten en een beetje de situatie en zo
Dan laten ze flashbacks zien (toneelspel dus met acteurs) van wat tot de moord leidde. Dan kun je daarna overleggen, en krijg je 3 minuten de tijd om elke verdachte te ondervragen. Maar die verdachten die proberen de tijd vol te maken met onzin en dwalen af en zo zodat ze je vragen niet hoeven te beantwoorden.
Daarna geef je aan wie je denkt dat de moord gepleegd heb. En daarna ga je weer kijken, en laten ze de moord zien, die gaan ze dan spelen. En dan weet je wie het gedaan heeft.
Is zo ontzettend super tof.
Die zijn verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vooral ene D. Wening en N. van Dam hebben veel schade aangericht.
Was volgens mij wel al een tijdje ziek, maar of dat uiteindelijk onverwachts kwam weet ik ook niet helemaal zeker. Maar ik dacht het inderdaad ook, dat ze nu veel zelfverzekerder overkomt in de groepquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar dat kwam toch nog vrij onverwachts toch?
Maar misschien toch al wel zorgen erover, of over andere dingen. Haar andere houding kan door van alles verklaard worden, maar het valt me wel op![]()
Bij Nadja valt het me ook op dat ze heel anders is dan in haar originele seizoen, maar haar seizoen is veel langer geleden dus dan is het makkelijker voor te stellen dat ze zich wat anders opstelt nu.
Ah, wie specifiek? Dennis, Nicolette, Kaj?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De presentatoren hebben er ook mede voor gezorgd dat ik het niet meer kon aanzien.
Mijn mobiel komt uit 2018 en kan het dus niet aanquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n mobiel is er geschikt voor, maar ik heb het nog niet.
Wat een baasquote:
Ik vind het echt zo super tof. Dit is van een kleine toneelgezelschap. Ze doen theatervoorstellingen maar dit doen ze er dan gewoon bij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt z tof!![]()
![]()
Echt, jij hebt leuke hobby's
Die brengt ons dan toch allemaal weer samenquote:
Zie boven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, wie specifiek? Dennis, Nicolette, Kaj?
Ernst-Paul kan nooit worden vervangen natuurlijk
Nee, begin ik ook niet aan. Als er straks een vaccin is, zitten daar microchips in en kunnen ze je overal volgen.quote:
Ik heb het altijd al geweten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn mobiel komt uit 2018 en kan het dus niet aan, maar woon wel vlak naast een 5G mast.
Stiekem sta ik nu onder controle van Bill Gates
En sta je Corona uit te stralenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn mobiel komt uit 2018 en kan het dus niet aan, maar woon wel vlak naast een 5G mast.
Stiekem sta ik nu onder controle van Bill Gates
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, begin ik ook niet aan. Als er straks een vaccin is, zitten daar microchips in en kunnen ze je overal volgen.
Ik moet zeggen dat ik Eddy Zoey nog wel prima vond. Stoorde me in ieder geval niet aan hem, en vond ook niet dat hij Ernst-Paul probeerde na te doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik haar al een tijd niet meer heb opgezocht in mijn Sim dorpquote:
echt jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een baas![]()
Hij had precies de juiste houding voor dat programma. Streng en rechtvaardig, maar wel op een relaxte en sympathieke manier. Fijne stem had hij ook.
Een onbekend virus.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef Prisha het volgende:
Weet eigenlijk niet wat het thema is.
En dat terwijl Nicolette van Dam het nooit gepresenteerd heeft, kun je nagaan hoe erg ze isquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon een hele 5G zendmast er in.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog beter dan Sjips in je mond, sjips in hele lichaam
@Davequote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon een hele 5G zendmast er in.
WOw jij hebt EP mogen ontmoeten!?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zijn verschrikkelijk.
EP en Roos en Evi![]()
![]()
Ik heb EP mogen ontmoeten, wat een warme persoonlijkheid was dat.
Moord by Coronaquote:
Ah, nou we zullen het zienquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was volgens mij wel al een tijdje ziek, maar of dat uiteindelijk onverwachts kwam weet ik ook niet helemaal zeker. Maar ik dacht het inderdaad ook, dat ze nu veel zelfverzekerder overkomt in de groep
Leeft ze nog wel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik haar al een tijd niet meer heb opgezocht in mijn Sim dorp
JOBI! Wil je corona ofzo?!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WOw jij hebt EP mogen ontmoeten!?Mag ik je aanraken
Lijkt me echt tof om aan mee te doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo super tof. Dit is van een kleine toneelgezelschap. Ze doen theatervoorstellingen maar dit doen ze er dan gewoon bij.
Ik denk wel te diep na soms, ik kijk teveel naar detective series geloof ik
hahaha ja als ik jouw tiramisu opeetquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WOw jij hebt EP mogen ontmoeten!?Mag ik je aanraken
Ja ik ben Jobi he?quote:
Moest echt even nadenken welke presentator N. van Dam wasquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
En dat terwijl Nicolette van Dam het nooit gepresenteerd heeft, kun je nagaan hoe erg ze is![]()
Ik ben toch echt blij dat hij de waarheid weet, en ook nog eens met ons deelt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
Hier rapt Lange Frans nog een recente video over de vaccinatie sjips van Bill, wat een wijsheid die man he
Lamme Fransquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
Hier rapt Lange Frans nog een recente video over de vaccinatie sjips van Bill, wat een wijsheid die man he
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
En dat terwijl Nicolette van Dam het nooit gepresenteerd heeft, kun je nagaan hoe erg ze is![]()
Oh, was het Nicolette Kluivert? Dan staat m'n punt nog steeds overeind.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeft die ER ook gepresenteerd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moest echt even nadenken welke presentator N. van Dam was
Ja jij speelt ook he! Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof om aan mee te doenZowel als toeschouwer ls actrice
Ik zal binnenkort eens checken!quote:
Ik dacht al heb ik gemist dat dat vreselijke wijf dat presenteerdequote:Op vrijdag 11 september 2020 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt, dat verkondigde een dame van virus waarheid laatst bij een demonstratie tegen de nos.quote:
Toen EP er nog was, was er nog geen coronaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht al heb ik gemist dat dat vreselijke wijf dat presenteerde
Je mag sowieso wat van de tiramisu!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja als ik jouw tiramisu opeet![]()
Ik had me jaren en jaren geleden opgegeven voor ER
Het feit dat iedereen met een telefoon nu al prima te volgen is negerendquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Echt, dat verkondigde een dame van virus waarheid laatst bij een demonstratie tegen de nos.
Die houdt zich met heel andere dingen bezigquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moest echt even nadenken welke presentator N. van Dam was
@Davequote:Op vrijdag 11 september 2020 22:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan staat m'n punt nog steeds overeind.
Dat lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens checken!
Anja is ondertussen ook al een paar jaar zwanger
*Rant over chips uit vaccins*quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen met een telefoon nu al prima te volgen is negerend
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen met een telefoon nu al prima te volgen is negerend
Jaaaaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja jij speelt ook he! Zou leuk zijn
Ahhhquote:
Die gast was toch wel dequote:
Straks heeft ze die olifantendracht niet overleefd en is W.F. nu een weeskindje in een lege bunkerquote:
Hoe lang het ook is, er zit altijd een punt aanquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou het geen punt willen noemen.
2004, seizoen 5 was dat denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je mag sowieso wat van de tiramisu!![]()
Ahhh serieus, wat tof!Welk jaar?
Ik weet wel dat Cee overwoog om zich op te geven voor WIDM ooit, dat was Seizoen 4.
Werd zelfs gedist door z’n mededemonstranten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die gast was toch wel devan de week.
Ik had me opgegeven maar was afgewezen en uiteindelijk bleek de Mol dat seizoen een vrouw van dezelfde leeftijd als ik te zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je mag sowieso wat van de tiramisu!![]()
Ahhh serieus, wat tof!Welk jaar?
Ik weet wel dat Cee overwoog om zich op te geven voor WIDM ooit, dat was Seizoen 4.
Vast iemand die telkens "FIRST!" zit te typen op Youtube filmpjesquote:
Trieste aanschouwing dit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks heeft ze die olifantendracht niet overleefd en is W.F. nu een weeskindje in een lege bunker
Door 5G-6G dame.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Werd zelfs gedist door z’n mededemonstranten.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe lang het ook is, er zit altijd een punt aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |