SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Heelllll goed nieuws Greys!!! We blijven duimen dat het doorzet zo!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
WE HEBBEN VEEL MEER RODE BLOEDCELLEN! EN OOK VEEL MEER BABY-RODE-BLOEDCELLEN DUS ZE MAAKT ZE GOED AAN! Ok de witte zijn nog steeds te hoog, dus dat blijft vaag, maar tch! We mogen heel langzaam de prednison ietsss laten zakken per week en zo in een maand ongeveer afbouwen. 🤞🏽💛
Dit was wel een valide reden om door het slotje te postenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Van 27 procent naar 41, de rode bloedcellen.
Dat is echt een mega sprong omhoog.
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen masr zakte.
Hoppa, keer anderhalfquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen maar zakte.
YESSAAAAAquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nu de witte nog omlaag, maar dit was voor nu echt het belangrijkste omdat het al een maand alleen masr zakte.
Fijn joh!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Procentenpolonaisequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Nee hoor niks!quote:
Wauw echt heel goed! Wanneer hadden ze die 27% gemeten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Echt wat een opluchting zeg!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Yes gelukkig!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
HOIquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Precies een week geleden!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Wauw echt heel goed! Wanneer hadden ze die 27% gemeten?
Vanaf 40 zit je in de goed! Wel op het randje in de goed nu dus met 41, maar komend in een week vanaf de 27 is het echt een enorme sprong.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn!Hoeveel procent rode bloedcellen is goed?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef summer52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
voor Biet en natuurlijk voor @:Greys
Wat goed nieuws Greysquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
Succes!quote:
quote:
Haha thanks. Ben nog steeds groenten aan het snijdenquote:
Ja het recept omschreef het heel onduidelijk, dat had ik hier gepostquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist![]()
@:Greys wat fijn te horen voer Biet
quote:
******zooiquote:
Wat een fijn nieuws.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Greys het volgende:
En thuiswerken is geen optie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
******zooi
Mijn zoon heeft astma![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
Jaaaa wauw, ng een kadootje!
Superbedankt iedereen, weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve HEEL ERG BEDANKT EN WAT ENORM LIEF VAN JULLIEJullie zijn echt awesome. Bedankt, ook namens La Biet!
(Benieuwd wat de dame op het bospad met haar kadobon heeft gekocht![]()
)
[ afbeelding ]
@GeorgeM ik zou wel een serieus gesprek aanvragen bij je leidinggevende. Wat jij wil staat compleet los van die ene collega die wel naar het werk wil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
******zooi
Mijn zoon heeft astma![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
Superbedankt iedereen, weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve HEEL ERG BEDANKT EN WAT ENORM LIEF VAN JULLIEJullie zijn echt awesome. Bedankt, ook namens La Biet!
)
[ afbeelding ]
Yay, Britnny.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Dat moest je toch ook tot stof malen in een keukenmachine? Volg het recept dan ook gewoon Meek!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Haha thanks. Ben nog steeds groenten aan het snijden
Is het allemaal toch nog goed gekomenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Ik keur het goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
Weten jullie wat ik neem op dit goddeloze tijdstip?
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Ja maar dan heb je pasta met babyhapje, ik wil wel structuur hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat moest je toch ook tot stof malen in een keukenmachine? Volg het recept dan ook gewoon Meek!
Oeh nicequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je pasta met babyhapje, ik wil wel structuur hoor![]()
Er gingen wel twee blikjes in trouwens, maar was ook wel veel groente![]()
[ link | afbeelding ]
Kinkyquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Ik heb al gegeten, maarquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Je krijgt wel genoeg vezels binnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja, n dag in de week.quote:
Pijn is fijn.quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef Greys het volgende:
)
[ afbeelding ]
Ja, ga ik maar weer doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
@:GeorgeM ik zou wel een serieus gesprek aanvragen bij je leidinggevende. Wat jij wil staat compleet los van die ene collega die wel naar het werk wil.
Jaa.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Dit klinkt misschien als ‘valsspelen’, maar als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks: kan je niet zeggen dat je milde klachten hebt, daarom een testafspraak gaat maken en in de tussentijd dat je moet wachten thuis werkt? Bel voor een afspraak twee dagen later (ook al kan je eerderquote:
De HR medewerkers bij ons werken ook thuis. 1 keer per week ofzo handelt 1 van hun fysieke post afquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh nice![]()
En ja tomatensaus kan zo enorm spatten
Het is echt lekkerquote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je krijgt wel genoeg vezels binnen
Jeuk is leuk!quote:
Er zijn meer dingen die meespelen:quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De HR medewerkers bij ons werken ook thuis. 1 keer per week ofzo handelt 1 van hun fysieke post af
Ja ik las laatst ook het recept van zo'n "panlasagna" (andere dan die jij nu hebt) en toen dacht ik ook al "waarom noemen ze het niet gewoon pasta"quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het is echt lekkerMaar meer pasta bolognese dan lasagna
[..]
Dat zeker
Daar heb ik ook aan zitten denkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien als ‘valsspelen’, maar als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks: kan je niet zeggen dat je milde klachten hebt, daarom een testafspraak gaat maken en in de tussentijd dat je moet wachten thuis werkt? Bel voor een afspraak twee dagen later (ook al kan je eerder) en in de tussentijd bewijs je bij je werkgever en sceptische collega’s dat jij prima kan thuiswerken.
Dit is toch geen doen joh, die onwil van je werk.
Bohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
Er moest een beetje crme fraiche door, dat maakt het wel echt heel lekker trouwens
Moest gelijk hieraan denken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
Er moest een beetje crme fraiche door, dat maakt het wel echt heel lekker trouwens
quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moest gelijk hieraan denken.
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Haha nou echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik las laatst ook het recept van zo'n "panlasagna" (andere dan die jij nu hebt) en toen dacht ik ook al "waarom noemen ze het niet gewoon pasta"
[..]
[ twitter ]
Ja echt bohhquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou echtDie lasagnevellen smaken echt anders en gesmolten kaas daarop is lekkerder
Hahaha slimquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
Ik moest laatst ook in het Engels vragen of iets beslagen was. Ik heb heel erg de nadruk op de G in fogged up gelegd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt bohhEn nu heb ik zin in lasagne, maar ga al andere pasta eten morgen
Ahh ja dan wordt het lastig. Tenzij je van die lasagne maakt wat eigenlijk niet echt lasagne isquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel vaak zin in lasagne, maar heb geen ovenDat maaltijdpakket van de Ikea is echt de allerlekkerste
Dat is twee uur en vijfenveertig minuten te laat!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:45 schreef H_T het volgende:
EEN CUP-A-SOUP![]()
![]()
Nee precies, stom.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dan wordt het lastig. Tenzij je van die lasagne maakt wat eigenlijk niet echt lasagne is![]()
Maaltijdpakket van de Ikea, die ken ik niet!*Googelt*
Laat je toch niet zo onderdrukken door de poedersoeppolitie!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is twee uur en vijfenveertig minuten te laat!
Als ik dit zie ben ik heel blij met m'n elektrische kookplaat, die is makkelijk af te nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij IKEA heb ik wel ooit een diepvrieslasagne gekocht met elandengehakt er inquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, stom.
Ik bedoelde ook Albert Heijn![]()
Heb je iets gevonden op Google? Misschien ook wel heel lekker haha
Ik eet het nooit, dus ze hebben geen invloed op me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo onderdrukken door de poedersoeppolitie!
Kijk, ik voer het later uit maar jij negeert een order gewoon totaal!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, dus ze hebben geen invloed op me.
Ik eet wel regelmatig soep uit de zakken van Unox of Conimex!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk, ik voer het later uit maar jij negeert een order gewoon totaal!
Haha ik vond alleen dit:quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, stom.
Ik bedoelde ook Albert Heijn![]()
Heb je iets gevonden op Google? Misschien ook wel heel lekker haha
quote:
Dit is ook zo schoon hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik dit zie ben ik heel blij met m'n elektrische kookplaat, die is makkelijk af te nemen.
Echt? Hoe smaakt datquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij IKEA heb ik wel ooit een diepvrieslasagne gekocht met elandengehakt er in
Ja diequote:Op vrijdag 11 september 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik vond alleen dit:
https://gewoonwateenstude(...)zie-van-de-ikea.html
Klinkt wel lekker, maar dan maak ik het liever zelfEn dit is kant-en-klaar en geen maaltijdpakket
Maar je bedoelt deze zeker? https://www.ah.nl/product(...)e-lasagne-verspakket Ziet er zeker lekker uit!
De Jumbo heeft ook diverse verspakketten. Soms is dat zelfs goedkoper dan alles apart kopen. Ik haal die ook wel eens, lekker makkelijk ook met boodschappen doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |