SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Dank je, mijn tenen waren veel te rechtquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Britnny, Britnny, lots of chocolatte
You have got to send me chocolatte
Dit is (nog steeds) niet ok.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jobi steelt alles wat los en vast zit.
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook welquote:
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!
[..]
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook wel
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
”Van de vrachtwagen gevallen“quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenDie KRIJG ik
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nooit ok. Het gaat nooit ok worden.quote:
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.
Ik ga het meemaken!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenJe tenen schieten naar de maan en terug en er ontstaat een aardbeving, en we overleven het misschien niet
quote:
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mijquote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?
Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht het alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk meid, neem nog een wijntje.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mij
Sorry, maar hoe danquote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu Jinek van paar dagen geleden, zit een man die zegt dat hij al vijf maanden niet eet en drinkt, en maar vier uur per week slaapt. En hij voelt zich supergoed.
Jullie zijn mijn vriendenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe noem je een leuke (matige) grap over een kat?Ik verwachtte niks, en ik was nog steeds teleurgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja is natuurlijk niet echt zo. Eten vind ik nog één ding, maar niet drinken kan gewoon nietquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe dan
(heb het niet gezien hoor)
Mandy hoe KUN je dat denken joh?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
En zijn het echt geen kattenbakkenkorrels in de koffie? Ik twijfel ineens enorm.
Dat is bijna exact de tekst van mijn docentenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwachtte niks, en ik was nog steeds teleurgesteld.
Liegenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe dan
(heb het niet gezien hoor)
Zeg je nou dat ik aan de drank moet?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, neem nog een wijntje.
Ik blijf erbij dat het iets met civetkatten te maken heeft, die koffie van je.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mandy hoe KUN je dat denken joh?![]()
Al zou ik kattenbakkenkorrels stelen
Dan doe ik die nooooooit in de koffie gadverdamme![]()
Dat zijn heerlijke lekker koffiekorrels
Wat? Dat probeerden ze bij mij juist zoveel mogelijk te voorkomen, terwijl ik er zó goed in benquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Enige zinnetje dat ik live zing hoorMet de opdracht erbij dat het lekker vals mag, want we hebben het over Britney
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe noem je een leuke (matige) grap over een kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een kat op een kattenbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat alleen @H_T een schim wasquote:
Ja, wel bizar dan. Want inderdaad heeft je lichaam gewoon water nodig. En op den duur ook vast voedsel. Puur alleen op water kun je ook niet overleven.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk niet echt zo. Eten vind ik nog één ding, maar niet drinken kan gewoon niet
Maar hij zal wel een stoornis hebben dat hij het zelf somehow gelooft.
Alsof er ook maar iemand gelooft dat de wijnfles nog dicht is.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik aan de drank moet?
Oh boy, dan wordt het alleen maar erger kan ik je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is bijna exact de tekst van mijn docenten
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe noem je een kat op een kattenbak?Wat noem je een brandweerman onder een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik heel goed inquote:
Oh gelukkig. Ik heb de koffie namelijk op nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mandy hoe KUN je dat denken joh?![]()
Al zou ik kattenbakkenkorrels stelen
Dan doe ik die nooooooit in de koffie gadverdamme![]()
Dat zijn heerlijke lekker koffiekorrels
Ook hier kijkt niemand van op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Trusten!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Jullie zijn aardig op dreef! Ben benieuwd of er nog een nachtbagger komt dan.
Ik vind het mooi geweest wat mezelf betreft. Welterusten allen!!
Ja misschien kan ik het gewoon slechter dan ik denkquote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat? Dat probeerden ze bij mij juist zoveel mogelijk te voorkomen, terwijl ik er zó goed in ben
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand gelooft dat de wijnfles nog dicht is.Geloof jij lekker wat je wil geloven schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
”Het aroma komt je tegemoet, zodra je de kattenbak opendoet.”quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Een lepeltje catpleta in je koffie, maakt je koffie echt compleet"...
Schuurt lekker in je slokdarm he?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik heb de koffie namelijk op nu.
Trusten Sjaan!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
”Het aroma komt je tegemoet, zodra je de kattenbak opendoet.”
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ook hier kijkt niemand van op.Het kaartspelletje liegen ook. My my, hoe vaak heb ik dat wel niet gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat noem je een brandweerman onder een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heet een kattenstudentenvereniging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Hij zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuurt lekker in je slokdarm he?
@Strani is de molquote:
Ik geloof nu ook niet meer dat je me echt heel lang vond.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kaartspelletje liegen ook. My my, hoe vaak heb ik dat wel niet gewonnen
quote:De waarheid achter de duurste koffie ter wereld
In Amerika betaal je voor een kopje kopiloewak koffie al gauw 80 dollar. Het zijn niet de koffiebessen die deze koffie zo duur maken, maar het productieproces. Kopi is het Indonesische woord voor koffie en loewak is de lokale naam voor een civetkat. Deze civetkat eet de rauwe koffiebessen. Het vruchtvlees wordt verteerd, maar de pit niet. Tijdens de weg die de pit door het maagdarmkanaal van de loewak aflegt krijgt de boon zijn unieke smaak.
Achter een bakkie kopiloewak gaat veel dierenleed schuil. Waar de koffie ooit alleen werd gemaakt van door wilde civetkatten uitgepoepte koffiepitten, worden de katten nu in gevangenschap gehouden.
Je voedsel meandert voortaan wat lekkerder naar je maagquote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer hetzelfde zijn.
Nee, daar kon ik écht niet omheenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof nu ook niet meer dat je me echt heel lang vond.
Truste Stranie.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe heet een kattenstudentenvereniging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.
Ik ben anders heel makkelijk te passeren.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, daar kon ik écht niet omheen
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je voedsel meandert voortaan wat lekkerder naar je maag
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?Waarom zuipen vrijgezelle poezen zoveel in het weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je vraagt je toch af hoe ze dat voor de eerste keer geprobeerd hebben...quote:
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.![]()
![]()
Wie had een hit met Roar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?En dan nu een doordenkertje: hoe heet een kat in het nauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie had een hit met Roar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Klopt. Dacht even dat je een lantaarnpaal wasquote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben anders heel makkelijk te passeren.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zuipen vrijgezelle poezen zoveel in het weekend?Heerlijk dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben verrast bij je originaliteit.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt. Dacht even dat je een lantaarnpaal was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla er steil bij achteroverquote:Op donderdag 10 september 2020 23:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben verrast bij je originaliteit.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?Kwaliteitsgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?Heel slecht ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pas nou op met die wijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sla er steil bij achterover
Hopelijk jij niet
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Oh sorry, ja ik wil je witte jurkje niet bevlekkenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh sorry, ja ik wil je witte jurkje niet bevlekken
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef Fred_B het volgende:
Dobbelspelletje met katten.Deze is wel fout hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
Wel grappig dat toen ik zocht op "guy in white dress" ik daadwerkelijk een foto van mezelf vond:Prima zoekresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slechter dan slecht. Ik vergeet het nooit meerquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
Wel grappig dat toen ik zocht op "guy in white dress" ik daadwerkelijk een foto van mezelf vond:JurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast...serieus... ken je mode
Tussen de koffiekorrels?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
We komen je wel opzoeken in de bak, Jobi!
@Davequote:Op vrijdag 11 september 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soms moet je het nemen zoals je het krijgt.
Trusten!quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Trusten!![]()
Google afbeeldingen heeft geen fashion sense.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JurkGast...serieus... ken je mode
Fashion via Google afbeeldingen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Google afbeeldingen heeft geen fashion sense.
Kwaliteitsgif.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fashion via Google afbeeldingen...![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees er een beetje voor. Er is geen nachtploeg meerquote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Je hebt ook wel meer dan een persoon nodig voor een fatsoenlijke nachtploegquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees er een beetje voor. Er is geen nachtploeg meer
Die gifquote:
Roger_Epiales is het daar vast niet mee eensquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meer dan een persoon nodig voor een fatsoenlijke nachtploeg
HEY HEY HOEZEEquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees er een beetje voor. Er is geen nachtploeg meer
Dat inderdaad. Er is gewoon zelden meer echt een groepje dat laat online isquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meer dan een persoon nodig voor een fatsoenlijke nachtploeg
quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Roger_Epiales is het daar vast niet mee eens
Helaas heb ik die al tijden niet meer gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Roger_Epiales is het daar vast niet mee eens
Pogacarquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:23 schreef H_T het volgende:
Wielerfans! Ik moet voorspellen wie etappe 17 wint. Ik heb er de ballen verstand van, dus wie gaat het worden?
Ik ook! al sinds mei niet meer ingelogd, het is wel een gemisquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoop zo dat het goed met hen gaat
quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:27 schreef Momo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen zo, net als de rest hier
Trusten Mo en Koffie!quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:28 schreef koffieleuk het volgende:
Ik schrijf me vast in voor de volgende nachtploeg
Trusten allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar bed
Ik ben de kleur MAGENTA
Weekendquote:
Ik ben nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weekend
Nog wel even werken, maar daarna komt toch echt het weekend er alweer aan.
Dankquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ontbijt voor de ochtendploeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:36 schreef Cee het volgende:
Heb het WTCee-kaartje gevonden.
Wel bijzonder om te hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat plaatje zag ik echt élke keer langskomen op Google Images toen ik nog voor de ontbijtjes zorgde hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ontbijt voor de ochtendploeg
[ afbeelding ]
Wij vonden het ook gezellig Arizona!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn dochter is thuis van school met verkoudheid.
Mijn broer is gisteren getest op Corona en wacht op de uitslag.
Het was leuk jullie gekend te hebben
O dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij vonden het ook gezellig Arizona!
Komt wel goed
Update:quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:37 schreef Cee het volgende:
Another day another sessie Rellen Met Greetz op de planning, lekker lekker.
PANIC ON THE STREETS OF TILBURG.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:14 schreef Hamlapjes het volgende:
HANG THE DJ
HANG THE DJ
HANG THE DJ
Ook een goedemorgen!
Wat een klojo'squote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
Het is niet aangekomen bij de verzender. Het wordt opnieuw verstuurd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie ook niet aangekomen bij de ontvanger?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was gezellig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Lekker veel chocola voor Greys aftroggelen, ja tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:37 schreef Cee het volgende:
Another day another sessie Rellen Met Greetz op de planning, lekker lekker.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat plaatje zag ik echt élke keer langskomen op Google Images toen ik nog voor de ontbijtjes zorgde hier
Gelukkig hebben we je nog mogen kennen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is anders vers klaargemaakt hoor en met HEEL VEEL LIEFDEquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jee, wat een gedoequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik krijg keelpijn![]()
Ik zit op kantoor dus ik ga zo maar naar huis...
Heb al even gekeken maar een test inplannen is niet mogelijk
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stootte net (weer eens) m'n voet tegen een poot van de bank en dacht echt even....
Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing Bang
1 teen lijkt gekneusd
Maar verder alles prima
Ik zweer je... het volgende pakketje:quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
Auwquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stootte net (weer eens) m'n voet tegen een poot van de bank en dacht echt even....
1 teen lijkt gekneusd
Maar verder alles prima
Dat gaat wat worden in de herfst /winterquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik krijg keelpijn![]()
Ik zit op kantoor dus ik ga zo maar naar huis...
Heb al even gekeken maar een test inplannen is niet mogelijk
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zweer je... het volgende pakketje:
[ afbeelding ]
of...
[ afbeelding ]
Na biefstuk heeft Biet nu ook de chocolade?"quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Update:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zweer je... het volgende pakketje:
[ afbeelding ]
of...
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, chocola is heel slecht voor hontenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Na biefstuk heeft Biet nu ook de chocolade?"
Herkenbaar. Ik stoot ook wel eens mijn knie tegen de salontafel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
1 teen lijkt gekneusd
Maar verder alles prima
Merci.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Dave het volgende:
Voor de PoGo-ers, er zijn weer 3 remote raid passen te koop voor 1 coin.
Franse website, zei je al, dus volgorde op de Franse namen, waarschijnlijk is er later een Engelse versie van de site gekomen, waarop dus ook de Engelse namen van de landen staan, echter in het script erachter, is nog gewoon de Franse alfabetische volgorde aangehouden. Dat is niet mee aangepast.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik moest net op een Franse website mijn nationaliteit ingeven. Hoe ik ook zocht, daar was geen NETHERLANDS te vinden. Ook geen HOLLAND of THE NETHERLANDS of DUTCH. Ook niet bovenaan de lijst een paar meest gekozen opties. Niets van dat alles. De lijst ging over van NEPAL naar NICARAGUA. Hoe kan dat nou?
En toen viel me opeens op dat de volgorde niet helemaal klopte, met GERMANY ogenschijnlijk willekeurig tussen allemaal landen met een A. Germany bij de A, zou dat Allemagne moeten zijn?
Jawel hoor, toen ik scrolde naar PAYS-BAS, vond ik NETHERLANDS. Netjes meteen na PARAGUAY. Waar anders zou je het verwachten, in een compleet logisch scroll-menu waarin Engelse landsnamen op Franse volgorde zijn gezet?
Dat waren weer een nuttige tien minuten![]()
Kon je in la list du scrollé niet typen, dan wil ie nog wel es automatisch springen naar wat je typt. Maar wellicht werkt dat niet lekker als de lijst niet gesorteerd is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik moest net op een Franse website mijn nationaliteit ingeven. Hoe ik ook zocht, daar was geen NETHERLANDS te vinden. Ook geen HOLLAND of THE NETHERLANDS of DUTCH. Ook niet bovenaan de lijst een paar meest gekozen opties. Niets van dat alles. De lijst ging over van NEPAL naar NICARAGUA. Hoe kan dat nou?
En toen viel me opeens op dat de volgorde niet helemaal klopte, met GERMANY ogenschijnlijk willekeurig tussen allemaal landen met een A. Germany bij de A, zou dat Allemagne moeten zijn?
Jawel hoor, toen ik scrolde naar PAYS-BAS, vond ik NETHERLANDS. Netjes meteen na PARAGUAY. Waar anders zou je het verwachten, in een compleet logisch scroll-menu waarin Engelse landsnamen op Franse volgorde zijn gezet?
Dat werkte ook niet inderdaad. Dan sprong je gewoon door de lijst heen en weer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Kon je in la list du scrollé niet typen, dan wil ie nog wel es automatisch springen naar wat je typt. Maar wellicht werkt dat niet lekker als de lijst niet gesorteerd is.
Hahaha, wat een baasquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we deze zwaan ook niet laten helpen in het Nederlandse OV?
Kwaliteit! Kwaliteit!quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gifMiranda
Die film
En hij paste ZO goed bij die post![]()
Ik heb nog niks gelezen over de etappe van vandaag, dus ik waag me er niet aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:23 schreef H_T het volgende:
Wielerfans! Ik moet voorspellen wie etappe 17 wint. Ik heb er de ballen verstand van, dus wie gaat het worden?
Die etappe is toch helemaal niet vandaag?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen over de etappe van vandaag, dus ik waag me er niet aan.
Inmiddels toegeëigend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Dave het volgende:
Voor de PoGo-ers, er zijn weer 3 remote raid passen te koop voor 1 coin.
RELLEN. Of indien Frans noodzakelijk is: ÉMEUTE.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig wist je de Franse naam van ons land, maar als je die niet weet, weet je ook niet waar je moet zoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat werkte ook niet inderdaad. Dan sprong je gewoon door de lijst heen en weer.
Ik heb vannacht al een gouden tip gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Die etappe is toch helemaal niet vandaag?
Verwacht nou niet van me dat ik al wakker ben om 11:33.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Die etappe is toch helemaal niet vandaag?
Dankzij JorisvandeNOS moet ik bij goud nu automatisch aan Krek denken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al een gouden tip gegeven
Die heb ik gezien, waarvoor dankquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al een gouden tip gegeven
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, waarvoor dankMaar ik was ook benieuwd naar andere mensen!
Voor mijn eerdere verplichte voorspelling heb ik je advies wel opgevolgd en Roglic gekozen. Die gaat best lekker toch?
Wordt ook wel eens tijd dat Ineos niet het geel pakt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup, meest waarschijnlijke winnaar nu van gele trui
Pogacar schrijven we vast met potlood op voor die etappe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, klim etappe. Ik denk dat één van de Slovenen wel een veilige keuze is. Wil je gek doen (en nationalistisch), ga voor Mollema.
Maar dan heb je het vrijwel zeker niet goed.
Ik las Jobi.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pogacar schrijven we vast met potlood op voor die etappe.
Gek doen kan eventueel met Jody, zo meteen na de rustdag.
De rustdag is tussen de 15e en 16e etappe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien als zij alvast op de rustdag vertrekt.quote:
quote:
Ze haalde Zuidlaren niet eens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien als zij alvast op de rustdag vertrekt.
quote:
Daar krijg ik wel zin in ondertussen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
RELLEN. Of indien Frans noodzakelijk is: ÉMEUTE.
Momo noemde hem ook, dusquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Franse bureaucratie. MERDE.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel zin in ondertussen.![]()
Ik heb nog een paar aandelen van een voormalige (Franse) werkgever. Daar zou ik nadat elke werknemer ze kreeg na één of ander feestje nog eens naar gaan kijken als ‘mijn hoofd er naar stond’. Ik ben er nu al een jaar of 5 weg, en was het al weer min of meer vergeten. Maar onlangs schoot het door mijn gedachten en vandaag ben ik vrij (TDF-genot) en is een goede gelegenheid die dingen eens te verkopen. Voordat mensen goede doelen komen aandragen, het zijn er niet al te veel![]()
Maar dat bleek een onverwachte monsterklus. Voor een goede registratie heb ik nu:
-mijn email bevestigd met een bevestigingsmail.
-mijn telefoonnummer bevestigd met een code.
-mijn identiteit bevestigd door het sturen van een kopie van mijn paspoort (in behandeling).
-mijn adres bevestigd door het sturen van een kopie van een elektriciteitsrekening (in behandeling). Dat was nog even zoeken in de ING-app, want wie stuurt er nog volwaardige rekeningen online.
Dat ging allemaal lekker en toen moest ik mijn rekeningnummer invoeren en bevestigen. “Gelieve nu uw RIB te uploaden”.
Wellicht ten overvloede, maar ik wist ook niet wat dat was. Maar Google wist het wel, en dat is een Frans formulier dat de rekeninghouder bevestigt. Uw bank kan dat gratis leveren. Tot mijn lichte verbazing bleek dit inderdaad het geval en heb ik het aangevraagd. Er staat een periode van vijf werkdagen voor, dus hier stopt het verhaal voorlopig
Ja, @Greys vertelde het al! Echt jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:09 schreef borisz het volgende:
Henk gaat zijn zaak verkopen
https://www.openrotterdam(...)content/item?1165011
Nou succes daarmee verder. Ik had ook nog nooit van RIB gehoord. En het had me ook totaal niets verbaasd als dat formulier enkel door een Franse bank aangeleverd zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel zin in ondertussen.![]()
Ik heb nog een paar aandelen van een voormalige (Franse) werkgever. Daar zou ik nadat elke werknemer ze kreeg na één of ander feestje nog eens naar gaan kijken als ‘mijn hoofd er naar stond’. Ik ben er nu al een jaar of 5 weg, en was het al weer min of meer vergeten. Maar onlangs schoot het door mijn gedachten en vandaag ben ik vrij (TDF-genot) en is een goede gelegenheid die dingen eens te verkopen. Voordat mensen goede doelen komen aandragen, het zijn er niet al te veel![]()
Maar dat bleek een onverwachte monsterklus. Voor een goede registratie heb ik nu:
-mijn email bevestigd met een bevestigingsmail.
-mijn telefoonnummer bevestigd met een code.
-mijn identiteit bevestigd door het sturen van een kopie van mijn paspoort (in behandeling).
-mijn adres bevestigd door het sturen van een kopie van een elektriciteitsrekening (in behandeling). Dat was nog even zoeken in de ING-app, want wie stuurt er nog volwaardige rekeningen online.
Dat ging allemaal lekker en toen moest ik mijn rekeningnummer invoeren en bevestigen. “Gelieve nu uw RIB te uploaden”.
Wellicht ten overvloede, maar ik wist ook niet wat dat was. Maar Google wist het wel, en dat is een Frans formulier dat de rekeninghouder bevestigt. Uw bank kan dat gratis leveren. Tot mijn lichte verbazing bleek dit inderdaad het geval en heb ik het aangevraagd. Er staat een periode van vijf werkdagen voor, dus hier stopt het verhaal voorlopig
Ik werk 1 dag in de week op kantoor. Dat vind ik heel prettig, sommige dingen zijn toch makkelijker face to face af te stemmen. En je krijgt gewoon weer hernieuwde energie door collega's eens gewoon te spreken in plaats van via teams.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jee, wat een gedoe![]()
Werk jij nog thuis?
Bij ons op het werk het één na het andere Corona-geval.
We mogen nu bij gratie God één dag per week thuiswerken![]()
Ga vandaag m’n leidinggevende appen dat ik de hele week thuis wil werken.
quote:
Ja. Maar ik had zin in soep.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk 3 uur en 12 minuten te vroeg.
Nou ja we zien het door de vingers als momentje voor jezelf. Maar volgende keer weer gewoon iets doen dat sociaal geaccepteerd is okay?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar ik had zin in soep.
quote:
Ze zeggen toch niet dat vier uur het énige moment op de dag is dat je een Cup-a-Soup mag? Als ik het heb, is dat zelden om vier uurquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk 3 uur en 12 minuten te vroeg.
Fijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we zien het door de vingers als momentje voor jezelf. Maar volgende keer weer gewoon iets doen dat sociaal geaccepteerd is okay?
Zie je dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ze zeggen toch niet dat vier uur het énige moment op de dag is dat je een Cup-a-Soup mag? Als ik het heb, is dat zelden om vier uur
Rebel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ze zeggen toch niet dat vier uur het énige moment op de dag is dat je een Cup-a-Soup mag? Als ik het heb, is dat zelden om vier uur
quote:
Ik vind 4 uur eigenlijk ook veel te laat voor nog zo'n soepje eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Geen enkel tijdstip is geschikt voor Cup-a-soup vind ik, ik vind het zo zout smakenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 4 uur eigenlijk ook veel te laat voor nog zo'n soepje eigenlijk.
Geen derde scherm hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout gemaakt. Ik ben met iets bezig waarvoor ik twee schermen nodig heb, dus kan ik dat tweede scherm niet gebruiken voor de Tour.
Ik weet het. Ik ben een sloeberquote:
Op kantoor ook niet.quote:(heb ik thuis niet, op kantoor wel)
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een fout gemaakt. Ik ben met iets bezig waarvoor ik twee schermen nodig heb, dus kan ik dat tweede scherm niet gebruiken voor de Tour.
Kinkyquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Fijn.![]()
En nee. Ik neem morgen lekker weer een cup a soupje.
Om half vier of zo.
Gewoon meer water erbij doen danquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen enkel tijdstip is geschikt voor Cup-a-soup vind ik, ik vind het zo zout smaken
Dat zou ik ook willen: 1 dag in de weekquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk 1 dag in de week op kantoor. Dat vind ik heel prettig, sommige dingen zijn toch makkelijker face to face af te stemmen. En je krijgt gewoon weer hernieuwde energie door collega's eens gewoon te spreken in plaats van via teams.
Het waren 2 leuke uurtjes vandaag
Bij jullie veel mensen die echt Corona hebben of gewoon klachten die op corona kunnen wijzen? Ik zou ook gewoon zoveel mogelijk thuiswerken hoor! Ik snap jullie leidinggevenden echt niet wat dat betreft.
Ik ook. Mijn dipje is altijd veel eerder op de dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 4 uur eigenlijk ook veel te laat voor nog zo'n soepje eigenlijk.
Dat is zo'n onzin, dat is maar net hoe je je processen inricht. bijv. bepaalde tijden afspreken, tussen 9 en 12 bel je George en tussen 1 en 4 bel je "Gerda". Als Gerda de deur open heeft mag je ook bij haar binnenlopen, anders niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen: 1 dag in de week![]()
We hebben nu 3 Corona-gevallen op kantoor. Nummer 4 heeft verschijnselen en is getest. De uitslag is er nog niet.
Ik snap het ook niet. Heb het al meerdere keren aangegeven en krijg dan als uitleg: als iemand van onze HR-afdeling thuis werkt, is een ander daarvan de dupe
De mijne is nou. Ik ga dan ook maar eens even siësta houden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn dipje is altijd veel eerder op de dag.
Eigenlijk bijna de hele dag![]()
Dat is ook zo. Als ik op kantoor ben en één van mijn collega’s werkt thuis, komen ze ook bij mij met vragen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin, dat is maar net hoe je je processen inricht. bijv. bepaalde tijden afspreken, tussen 9 en 12 bel je George en tussen 1 en 4 bel je "Gerda". Als Gerda de deur open heeft mag je ook bij haar binnenlopen, anders niet.
Gewoon duidelijk communiceren naar de collega's op kantoor. Jij hoeft er toch niet de dupe van te worden dat zij niet graag thuis werkt. De overheid zegt nog steeds, wie thuis kan werken werkt thuis.
Ja en ze had ‘m te koop gezet.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne is nou. Ik ga dan ook maar eens even siësta houden.
Onvoorstelbaar zoiets! Echt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja en ze had ‘m te koop gezet.
Een hulpverlener greep mis, toen de AED nodig was.
Zet ‘t mens in een strafkamp. Echt
Je krijgt een schop onder de kont.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne is nou. Ik ga dan ook maar eens even siësta houden.
Ja. Mensenquote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, m'n ouders hebben beide negatief getest op corona.
Goed nieuws! Whoop whoopquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Fijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, maar dat DOE je toch niet??quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dingen zijn vrij kostbaar.
En wie KOOPT zo'n ding op Marktplaatsquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dingen zijn vrij kostbaar.
Mensen zijn klootzakken.quote:
Ditquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wie KOOPT zo'n ding op Marktplaats
Niet normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zijn klootzakken.
Vlak voor corona had iemand het koperen plaatje van mijn oma graf geschraapt. Had mijn oom weken lang zelf aan gewerkt. Ook bij andere graven gewoon beelden en platen van de graven getrokken![]()
Als je dat doet ben je gewoon ziek in je hoofd.
Ja, dan ben je écht heel ziek in je hoofd, dan heb je geen enkel gevoel in je lijf.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zijn klootzakken.
Vlak voor corona had iemand het koperen plaatje van mijn oma graf geschraapt. Had mijn oom weken lang zelf aan gewerkt. Ook bij andere graven gewoon beelden en platen van de graven getrokken![]()
Als je dat doet ben je gewoon ziek in je hoofd.
Then you are dead inside, aldus Mattquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan ben je écht heel ziek in je hoofd, dan heb je geen enkel gevoel in je lijf.
Godverdomme wat een eikelquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja en ze had ‘m te koop gezet.
Een hulpverlener greep mis, toen de AED nodig was.
Zet ‘t mens in een strafkamp. Echt
Nou dit, ik zou het dan echt niet vertrouwen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wie KOOPT zo'n ding op Marktplaats
Is rouleren niet een optie? Dat er elke dag iemand aanwezig is, maar nooit (of bijna nooit) meer dan een?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen: 1 dag in de week![]()
We hebben nu 3 Corona-gevallen op kantoor. Nummer 4 heeft verschijnselen en is getest. De uitslag is er nog niet.
Ik snap het ook niet. Heb het al meerdere keren aangegeven en krijg dan als uitleg: als iemand van onze HR-afdeling thuis werkt, is een ander daarvan de dupe
Dat heb ik ook al voorgesteld, maar er is één mevrouw bij ons die niet wil thuis werken. Vindt ze niet handig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Is rouleren niet een optie? Dat er elke dag iemand aanwezig is, maar nooit (of bijna nooit) meer dan een?
Toch niet gevallen?quote:
Welquote:
NEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ah ja, dat had je verteld. Zou jij niet de dupe van moeten zijn eigenlijk. Maar is rouleren in combinatie met het al voorgestelde 'haar deur is dicht, niet storen' niet te regelen? Op die manier zou ze op kantoor toch 'afwezig' kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al voorgesteld, maar er is één mevrouw bij ons die niet wil thuis werken. Vindt ze niet handig.
Ze is pas gescheiden en heeft geen kinderen
Dit is van nationaal belang.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef Koen66 het volgende:
apart, krijg een push bericht over Mollema terwijl ik nauwelijks op wielrennen check
Maar je leest hier mee, en hier gaat het af en toe over wielrennen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef Koen66 het volgende:
apart, krijg een push bericht over Mollema terwijl ik nauwelijks op wielrennen check
dat zal de link zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je leest hier mee, en hier gaat het af en toe over wielrennen.
Toetertjes!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
WE HEBBEN VEEL MEER RODE BLOEDCELLEN! EN OOK VEEL MEER BABY-RODE-BLOEDCELLEN DUS ZE MAAKT ZE GOED AAN! Oké de witte zijn nog steeds te hoog, dus dat blijft vaag, maar tóch! We mogen heel langzaam de prednison ietsss laten zakken per week en zo in een maand ongeveer afbouwen. 🤞🏽💛
Jaa wat geweldig nieuws zegquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
WE HEBBEN VEEL MEER RODE BLOEDCELLEN! EN OOK VEEL MEER BABY-RODE-BLOEDCELLEN DUS ZE MAAKT ZE GOED AAN! Oké de witte zijn nog steeds te hoog, dus dat blijft vaag, maar tóch! We mogen heel langzaam de prednison ietsss laten zakken per week en zo in een maand ongeveer afbouwen. 🤞🏽💛
Staan echt heel veel leuke tussen: https://www.boredpanda.co(...)_campaign=BPFacebookquote:
Onthouden voor als 'ie weer eens vervelend is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Staan echt heel veel leuke tussen: https://www.boredpanda.co(...)_campaign=BPFacebook
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:58 schreef Meke het volgende:
@:ijs_beer die de nieuwe mods inwerkt
[ afbeelding ]
JAAAAAA TOETERTJES HUPBIETquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef Meke het volgende:
Komt vast doordat Biet intens gelukkig werd van de aanblik van een huisvrouw op een bospad. Lang leve Greetz![]()
Dat werkt ook zeker meequote:
Hoezee!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
Hahaha jaaaaa!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoezee!![]()
![]()
Red, the colour of Biet's cells
JUICHENquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |