SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Dank je, mijn tenen waren veel te rechtquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Britnny, Britnny, lots of chocolatte
You have got to send me chocolatte
Dit is (nog steeds) niet ok.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jobi steelt alles wat los en vast zit.
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook welquote:
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!
[..]
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook wel
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
”Van de vrachtwagen gevallen“quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenDie KRIJG ik
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nooit ok. Het gaat nooit ok worden.quote:
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.
Ik ga het meemaken!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenJe tenen schieten naar de maan en terug en er ontstaat een aardbeving, en we overleven het misschien niet
quote:
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mijquote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?
Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht het alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk meid, neem nog een wijntje.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mij
Sorry, maar hoe danquote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu Jinek van paar dagen geleden, zit een man die zegt dat hij al vijf maanden niet eet en drinkt, en maar vier uur per week slaapt. En hij voelt zich supergoed.
Jullie zijn mijn vriendenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |