SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Dank je, mijn tenen waren veel te rechtquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Britnny, Britnny, lots of chocolatte
You have got to send me chocolatte
Dit is (nog steeds) niet ok.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jobi steelt alles wat los en vast zit.
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook welquote:
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik heb veel vrienden en krijg gewoon veel cadeaus!
[..]
Sowieso vind ik Britney echt wel jeugdsentiment ook hoor. Luister die eerdere nummers ook wel
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank je, mijn tenen waren veel te recht
”Van de vrachtwagen gevallen“quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik steel geen kattenbakkenDie KRIJG ik
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nooit ok. Het gaat nooit ok worden.quote:
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Duidelijke leugen, Fok!kers hebben geen sociaal leven.
Ik ga het meemaken!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij 1 zinnetje Britney hoort zingenJe tenen schieten naar de maan en terug en er ontstaat een aardbeving, en we overleven het misschien niet
quote:
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mijquote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Te laat, Jobi de kattenbakdief is een ding nu.
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die cadeaus het resultaat zijn van een sociaal leven?
Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht het alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk meid, neem nog een wijntje.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Naja, het is niet echt stélen meer als het verloren wordt en de eigenaar komt niet terug om het op te halen. Dan is het van mij
Sorry, maar hoe danquote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu Jinek van paar dagen geleden, zit een man die zegt dat hij al vijf maanden niet eet en drinkt, en maar vier uur per week slaapt. En hij voelt zich supergoed.
Jullie zijn mijn vriendenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je beweert vrienden te hebben. Dat link ik aan een schimmig sociaal leven. Dievengilde of zo.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe noem je een leuke (matige) grap over een kat?Ik verwachtte niks, en ik was nog steeds teleurgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja is natuurlijk niet echt zo. Eten vind ik nog één ding, maar niet drinken kan gewoon nietquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe dan
(heb het niet gezien hoor)
Mandy hoe KUN je dat denken joh?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
En zijn het echt geen kattenbakkenkorrels in de koffie? Ik twijfel ineens enorm.
Dat is bijna exact de tekst van mijn docentenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwachtte niks, en ik was nog steeds teleurgesteld.
Liegenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe dan
(heb het niet gezien hoor)
Zeg je nou dat ik aan de drank moet?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, neem nog een wijntje.
Ik blijf erbij dat het iets met civetkatten te maken heeft, die koffie van je.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mandy hoe KUN je dat denken joh?![]()
Al zou ik kattenbakkenkorrels stelen
Dan doe ik die nooooooit in de koffie gadverdamme![]()
Dat zijn heerlijke lekker koffiekorrels
Wat? Dat probeerden ze bij mij juist zoveel mogelijk te voorkomen, terwijl ik er zó goed in benquote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Enige zinnetje dat ik live zing hoorMet de opdracht erbij dat het lekker vals mag, want we hebben het over Britney
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe noem je een leuke (matige) grap over een kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een kat op een kattenbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat alleen @H_T een schim wasquote:
Ja, wel bizar dan. Want inderdaad heeft je lichaam gewoon water nodig. En op den duur ook vast voedsel. Puur alleen op water kun je ook niet overleven.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk niet echt zo. Eten vind ik nog één ding, maar niet drinken kan gewoon niet
Maar hij zal wel een stoornis hebben dat hij het zelf somehow gelooft.
Alsof er ook maar iemand gelooft dat de wijnfles nog dicht is.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik aan de drank moet?
Oh boy, dan wordt het alleen maar erger kan ik je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is bijna exact de tekst van mijn docenten
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe noem je een kat op een kattenbak?Wat noem je een brandweerman onder een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik heel goed inquote:
Oh gelukkig. Ik heb de koffie namelijk op nu.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mandy hoe KUN je dat denken joh?![]()
Al zou ik kattenbakkenkorrels stelen
Dan doe ik die nooooooit in de koffie gadverdamme![]()
Dat zijn heerlijke lekker koffiekorrels
Ook hier kijkt niemand van op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Trusten!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Jullie zijn aardig op dreef! Ben benieuwd of er nog een nachtbagger komt dan.
Ik vind het mooi geweest wat mezelf betreft. Welterusten allen!!
Ja misschien kan ik het gewoon slechter dan ik denkquote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat? Dat probeerden ze bij mij juist zoveel mogelijk te voorkomen, terwijl ik er zó goed in ben
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand gelooft dat de wijnfles nog dicht is.Geloof jij lekker wat je wil geloven schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
”Het aroma komt je tegemoet, zodra je de kattenbak opendoet.”quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Een lepeltje catpleta in je koffie, maakt je koffie echt compleet"...
Schuurt lekker in je slokdarm he?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik heb de koffie namelijk op nu.
Trusten Sjaan!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
”Het aroma komt je tegemoet, zodra je de kattenbak opendoet.”
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ook hier kijkt niemand van op.Het kaartspelletje liegen ook. My my, hoe vaak heb ik dat wel niet gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat noem je een brandweerman onder een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heet een kattenstudentenvereniging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Hij zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schuurt lekker in je slokdarm he?
@Strani is de molquote:
Ik geloof nu ook niet meer dat je me echt heel lang vond.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kaartspelletje liegen ook. My my, hoe vaak heb ik dat wel niet gewonnen
quote:De waarheid achter de duurste koffie ter wereld
In Amerika betaal je voor een kopje kopiloewak koffie al gauw 80 dollar. Het zijn niet de koffiebessen die deze koffie zo duur maken, maar het productieproces. Kopi is het Indonesische woord voor koffie en loewak is de lokale naam voor een civetkat. Deze civetkat eet de rauwe koffiebessen. Het vruchtvlees wordt verteerd, maar de pit niet. Tijdens de weg die de pit door het maagdarmkanaal van de loewak aflegt krijgt de boon zijn unieke smaak.
Achter een bakkie kopiloewak gaat veel dierenleed schuil. Waar de koffie ooit alleen werd gemaakt van door wilde civetkatten uitgepoepte koffiepitten, worden de katten nu in gevangenschap gehouden.
Je voedsel meandert voortaan wat lekkerder naar je maagquote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer hetzelfde zijn.
Nee, daar kon ik écht niet omheenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof nu ook niet meer dat je me echt heel lang vond.
Truste Stranie.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe heet een kattenstudentenvereniging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.
Ik ben anders heel makkelijk te passeren.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, daar kon ik écht niet omheen
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je voedsel meandert voortaan wat lekkerder naar je maag
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?Waarom zuipen vrijgezelle poezen zoveel in het weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je vraagt je toch af hoe ze dat voor de eerste keer geprobeerd hebben...quote:
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.![]()
![]()
Wie had een hit met Roar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]![]()
Waarom zitten katten graag onder auto's?En dan nu een doordenkertje: hoe heet een kat in het nauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, die is echt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie had een hit met Roar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Klopt. Dacht even dat je een lantaarnpaal wasquote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben anders heel makkelijk te passeren.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zuipen vrijgezelle poezen zoveel in het weekend?Heerlijk dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben verrast bij je originaliteit.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt. Dacht even dat je een lantaarnpaal was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla er steil bij achteroverquote:Op donderdag 10 september 2020 23:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben verrast bij je originaliteit.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?Kwaliteitsgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?Heel slecht ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pas nou op met die wijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sla er steil bij achterover
Hopelijk jij niet
Wat is de algemene term voor kattenbakkendief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Oh sorry, ja ik wil je witte jurkje niet bevlekkenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh sorry, ja ik wil je witte jurkje niet bevlekken
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef Fred_B het volgende:
Dobbelspelletje met katten.Deze is wel fout hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
Wel grappig dat toen ik zocht op "guy in white dress" ik daadwerkelijk een foto van mezelf vond:Prima zoekresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |