chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: ReloverzichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Ons idool. Elke avond live te zien op: https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/videosWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Bijna.quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plots was het licht uitquote:Op donderdag 10 september 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
Waar is @:jerney gebleven? Of is ze terug getrokken naar wat luister je nu
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Paul
![]()
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey helder lichtquote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet danquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet dan![]()
![]()
quote:
Ben bezig heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren hee![]()
![]()
Nog niet helemaal wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Dotteke liefquote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey helder lichtwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
![]()
![]()
Lekker vette kaasquote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Paul
![]()
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzoquote:
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo![]()
![]()
Jamaar als je koopt, dan toch lekkere hee!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Gewoon een klein stukkie af en toe en genieten![]()
![]()
O heel even, Nu niet meer dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey Dotteke lief
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afvallen en dan gaat hij gisteren hamburger etenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Heb jij ook geld gegevenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?Hij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Zwarte dag in de geschiedenisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel even, Nu niet meer dus.
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meer![]()
![]()
Thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden![]()
![]()
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerneyquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳![]()
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden![]()
In Rotterdamquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geledenOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
![]()
![]()
Hey Chufiquote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..
Mopskequote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bizar idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
In RotterdamOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
![]()
Prioriteitenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook geld gegevenHij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.![]()
![]()
Nee gaan we niet doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan JerneyTenzij ik de lotto win
![]()
![]()
De hoofdprijsquote:Op donderdag 10 september 2020 08:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee gaan we niet doen.Tenzij ik de lotto win
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2020 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Prioriteiten
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ook een maagd, ik ookquote:
Ja precies, Jacqie.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijd![]()
![]()
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leukquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?![]()
![]()
Ik haatte Live toen omdat ze geld proberen te verdienen met een aanslagquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Haha, alright!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leukWelke ook al weer precies?
Ik heb er meerdere.
![]()
![]()
De wereld draait DOOR!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
25 augustusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mario, was loosquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?quote:![]()
![]()
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, alright!Welke ook al weer precies?
Ik heb er meerdere.
Deze![]()
![]()
Slapen is goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan toch ook niet, niet scheisse auf die bergenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de melden toch niet elke scheisser of scheisserinquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?![]()
![]()
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Marioquote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen
Opblijven voor een paar punten is niet gezond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
High five Mario! High fucking fivequote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen![]()
![]()
Iszoquote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Mario
Opblijven voor een paar punten is niet gezond.
Maar het was ook gezellig![]()
![]()
Ahhh natuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipen
Deze
Ja met name de clip vind ik gaaf!
Blutengel heeft ladingen vampierennummers en nog wel meer bands, ff kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het ook niet gezien.. Heeft ie gewonnen?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen![]()
hoi lieverdquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, ik was je net iets voorquote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dus jij bent al geweest! Fijne verjaardag van gemaakt ondanks alles?![]()
Ja leuk hoor drie keer gevierd
EEn keer met mijn dochter en haar man
Een keer met de anderen kinderen en kleinkinderen. MOgen maar 6 volwassen in huis he
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook wel voor een nachtje, maar standaard iedere nacht lijkt mij niet gezond.quote:
Maar goed moet ook iedereen zelf wissen
Morguh DJMOquote:
Goedemorgen.quote:
Hey Maanvis
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
de melden toch niet elke scheisser of scheisserin![]()
![]()
![]()
zekerquote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien.. Heeft ie gewonnen?![]()
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was je net iets voor![]()
Een keer met de anderen kinderen en kleinkinderen. MOgen maar 6 volwassen in huis he
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweest![]()
![]()
Mario watis er brotherFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oi Dotteyquote:
Een gedicht over Maanvis
Hij was hier niet tijdens DT!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario watis er brother![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh natuurlijk!
Ja met name de clip vind ik gaaf!
Blutengel heeft ladingen vampierennummers en nog wel meer bands, ff kijken....Ik hobbel even naar de ipadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where my pants?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hobbel even naar de ipad
Where my pants?![]()
![]()
![]()
Wat de soundtracks van Queen of the damned betreft; er zitten maar 3 nummers met zang tussen voor zover ik weet.![]()
denken jullie echt dat ze daar wachten ? wanneer
gisteren en nederlandse mevrouw op tirolberg
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15![]()
Ach het is goed voor de plantjes, zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef mario390 het volgende:
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15![]()
![]()
Als je om bezoek verlegen zit wil ik wel op de trein stappen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O wist niet eens dat jij daar woonde joh. Als ik dat had geweten. Welke wijk woon jij dan. Heb er zelf ook gewoond op de wesselerbrink.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de scheiten maar kugelnquote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
de berggeiten schijten ook gewoon de hele dag door op de bergen![]()
Ohhhhh goedzo!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was je net iets voor![]()
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweest
Dat is dan weer het voordeel van corona, meerdere verjaardagsfeestjes![]()
![]()
![]()
Enschedequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Haha nou je bent ook welkom hoor!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je om bezoek verlegen zit wil ik wel op de trein stappen hoor![]()
![]()
En schedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Quote verneukt.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?
[/quote
O wist niet eens dat jij daar woonde joh. Als ik dat had geweten. Welke wijk woon jij dan. Heb er zelf ook gewoond op de wesselerbrink.
Nee ik woon iets noordelijker, net tussen de hunebedden.![]()
![]()
Ahhhh! Ja! Ach...quote:Op donderdag 10 september 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel voor een nachtje, maar standaard iedere nacht lijkt mij niet gezond.
Maar goed moet ook iedereen zelf wissenDoe je dat mario?
![]()
![]()
Vind het wel jammer. Is juist leuk alle kinderen en kleinkinderen tegelijkquote:Op donderdag 10 september 2020 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh goedzo!
Dat is dan weer het voordeel van corona, meerdere verjaardagsfeestjes
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
De eerste is al lekker, ben al een stukje wakkerder![]()
![]()
Is dit een haiku?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef mario390 het volgende:
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!
Een gedicht over Maanvis
Ja snap ik wel, maar silver linings enzoquote:Op donderdag 10 september 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel jammer. Is juist leuk alle kinderen en kleinkinderen tegelijk
Hopelijk kan het relatief snel weer.![]()
![]()
Quote gemaakt.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote verneukt.
Nee ik woon iets noordelijker, net tussen de hunebedden.
Ppff dat is niet eens in de richting bWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lez deze linkquote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!
https://www.bergwelten.co(...)rg-schadet-der-natur![]()
Pfff .. drie uur enkele reisquote:![]()
Even kijken hoor, moet nog douchen en de hulp is nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Quote gemaakt.
Ppff dat is niet eens in de richting b![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Die bestaan niet meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha tof!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer opgezet
Ja Blutengel heeft sowieso ook veel meer gaaf spul!![]()
Met name op hun eerste 2 albums, maar tussen hun later werk zitten ook juweeltjes!![]()
![]()
lez deze link,dann vraag je niet 10 keerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!
quote:
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pfff .. drie uur enkele reis![]()
Even kijken hoor, moet nog douchen en de hulp is nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dan!
![]()
![]()
@jerneyquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hou wel van die soundquote:Op donderdag 10 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Ja Blutengel heeft sowieso ook veel meer gaaf spul!![]()
Met name op hun eerste 2 albums, maar tussen hun later werk zitten ook juweeltjes!
Wilde hem nog een keer opzetten maar was toch iets te ver, oh well
![]()
Die link heb je gisteren ook de hele tijd zitten spammen, plus een lap tekst er van keer op keer en ik ben er toen ook op in gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
lez deze link,dann vraag je niet 10 keer
![]()
Waanzinnig goed, die!quote:![]()
![]()
quote:
Vind de NIN versie toch nog altijd de mooiste![]()
![]()
WAT WILLEN WE?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze muis heeft een beetje andere werktijden vandaag dus geen fok voor mijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, ik vind de Cash versie echt beter. Dit nummer heeft ook een nieuwe term in het leven geroepen 'een johnny cash doen', dwz een top nummer coveren en het echt veel beter doen dan het origineelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind de NIN versie toch nog altijd de mooiste
Een gedicht over Maanvis
Ook lekker tochquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis heeft een beetje andere werktijden vandaag dus geen fok voor mijZonder wrijving geen glans![]()
Ik reken het goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NU.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh maar ik vind hem prachtigquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind de Cash versie echt beter. Dit nummer heeft ook een nieuwe term in het leven geroepen 'een johnny cash doen', dwz een top nummer coveren en het echt veel beter doen dan het origineel
Heb gewoon een zwak voor Trent
Voor Johnny ook wel eigenlijk![]()
![]()
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou wel van die sound
Wilde hem nog een keer opzetten maar was toch iets te ver, oh wellIk check het later wel beter.
Ook mooi:
![]()
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond etenquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh das laat ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond etenZonder wrijving geen glans![]()
Nou😝😝😝quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Björk.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!Ik check het later wel beter.
Ook mooi:
quote:
❤💋🥳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Watquote:Op donderdag 10 september 2020 09:13 schreef mario390 het volgende:
KEIN TOILETTENGANG AM BERG 🛑✋
DEM ALPENVEREIN GEHT ES UM DIE WURSTZonder wrijving geen glans![]()
Ocharme!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!Ik check het later wel beter.
Ook mooi:PJ is zo heerlijk
Jaaaaa dubbel plezier![]()
![]()
Verkeerd ingeschat dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
muziek is oure lovequote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ocharme!PJ is zo heerlijk
Jaaaaa dubbel plezierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...![]()
![]()
Beide.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of snap je het echt niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het schijnt dat je ook kan fokken onder werktijdquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis heeft een beetje andere werktijden vandaag dus geen fok voor mijTegenwoordig kan alles
Misschien moet je gewoon eens Nederlands leren lullen Marioquote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of snap je het echt niet?Zonder wrijving geen glans![]()
Lastig op zijn tijdquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O, dat is wel laat. Dacht dat je vakantie had. Verkeerd gedacht dusquote:Op donderdag 10 september 2020 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel fijnquote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lastig op zijn tijdZonder wrijving geen glans![]()
En ja, opheldering;
Leef van een uitkering. Kan normaal echt prima boodschappen doen. Maar 1x onvoorziene kosten en het is al op een houtje bijten. Afgelopen maand APK van de auto en nog wat extra dingetjes en dan moet ik dus deze maand leven van too good to go en crackers enz![]()
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.![]()
NIET gelezenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Leef van een uitkering. Kan normaal echt prima boodschappen doen. Maar 1x onvoorziene kosten en het is al op een houtje bijten. Afgelopen maand APK van de auto en nog wat extra dingetjes en dan moet ik dus deze maand leven van too good to go en crackers enz![]()
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey DeBraadquote:
je stell je extra dom,de anderen snappen het welquote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens Nederlands leren lullen Mario![]()
Nog een keeeeeeerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mooi:![]()
![]()
Ja hordes mensen negeren je iddquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
je stell je extra dom,de anderen snappen het welZonder wrijving geen glans![]()
👍👍😍quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?quote:
Toen kwam Human behaviour uit en ik was meteen verkocht; gelijk haar Debut album gekocht ennnnn........waar de neuk heb ik NOU weer mijn zuurverdiende geld aan uitgegeven?!?
Vooruit, nog maar een keer naar luisteren dan.....nee te bizar.
Nog maar een keertje....mwah er zit toch wel wat aparts tussen.
Nog een keertje....nou, een aantal nummers zijn toch echt wel behoorlijk goed.
Nog een keertje: DAAAAAAMN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen,het was leuk gisteren.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Auto laten staan scheelt ook al zo een paar liter benzine en goed voor de lijnquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.
Je moet je niet verantwoorden johquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.![]()
![]()
Laten we hopen dat het zo kan blijvenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,het was leuk gisteren.![]()
![]()
tottieeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja hoor DeBraad. Jij ook?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hey Dottekebeetje kennen slapen?
Dit dusquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Je moet je niet verantwoorden johFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat had ik ook wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?
Toen kwam Human behaviour uit en ik was meteen verkocht; gelijk haar Debut album gekocht ennnnn........waar de neuk heb ik NOU weer mijn zuurverdiende geld aan uitgegeven?!?
![]()
![]()
Jammer.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wij niet op zijn bergen mogen gaan zitten bouten.Zonder wrijving geen glans![]()
Vast wel tochquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het zo kan blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt zeker, helaas moet de APK toch gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auto laten staan scheelt ook al zo een paar liter benzine en goed voor de lijn
Laat de auto tegenwoordig wat vaker staan, alleen afstanden die ik nog niet fijn vind om te lopen pak ik ze voor. Alles boven de 5 kilometer(is toch 10 km heen terug he)
![]()
Dat is waar, maar lopen is wel goed voor de lijn. Maar als jij de auto wil pakken gewoon doen. Daar heb je hem ook voor toch. En ja die keuringen moeten gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt zeker, helaas moet de APK toch gebeuren
Laat de auto tegenwoordig wat vaker staan, alleen afstanden die ik nog niet fijn vind om te lopen pak ik ze voor. Alles boven de 5 kilometer(is toch 10 km heen terug he)
Ik heb tijdens wintersport nog nooit iemand op een berg zien schijten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee de sneeuw is altijd mooi witquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb tijdens wintersport nog nooit iemand op een berg zien schijten.Zonder wrijving geen glans![]()
Mooi zo. ALs ik er aan denk kom ik vanavond ook weer even luisterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom. Ik ga nu even een wandeling makenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar lopen is wel goed voor de lijn. Maar als jij de auto wil pakken gewoon doen. Daar heb je hem ook voor toch. En ja die keuringen moeten gebeurenBNR Petrolheads hebben een nieuwe aflevering van hun podcast opgenomen dus ik ga genieten
![]()
![]()
Don't eat the brown snow.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee de sneeuw is altijd mooi wit![]()
![]()
Jaaaaa human behaviour was evht in 1 keer raak, die clip ook. Ik was op slag hoteldebotelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?
![]()
![]()
Ken je Gling Glo ook? vond dat echt een superleuk album![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. ALs ik er aan denk kom ik vanavond ook weer even luisterenAls je er niet aan denkt is dat ook niet erg
![]()
![]()
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houdenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NooooooooooouHet loopt re-de-lijk uit de hand soms.
Heb je wel een harde keutelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb tijdens wintersport nog nooit iemand op een berg zien schijten.
Volgens mij niet nee, ga ik nakijken!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaa human behaviour was evht in 1 keer raak, die clip ook. Ik was op slag hoteldebotel
Ken je Gling Glo ook? vond dat echt een superleuk album![]()
![]()
Wandelse DeBraadquote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom. Ik ga nu even een wandeling makenBNR Petrolheads hebben een nieuwe aflevering van hun podcast opgenomen dus ik ga genieten
idd, geen Kree'tje doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houden![]()
quote:
@ToT ik zie dat Enschede drie stations heeft. Vanaf welk station is het het kortste lopen naar jullie?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zet vaak rond 18 uur mijn laptop uit en fok dan af en toe op mijn telefoon. Dan is het lastig twee dingen te doen. Het is dan of dit of datquote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
GezelligAls je er niet aan denkt is dat ook niet erg
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja hordes mensen negeren je idd![]()
![]()
![]()
Je moet niet naar Ensched, is een eind lopen dan naar ToT hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef DJMO het volgende:
@:ToT ik zie dat Enschede drie stations heeft. Vanaf welk station is het het kortste lopen naar jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef DJMO het volgende:
@:ToT ik zie dat Enschede drie stations heeft. Vanaf welk station is het het kortste lopen naar jullie?Ik woon niet in Enschede, ik woon een heel stuk noordelijker!
Was ff een inschattingsfoutje. Ik dacht dat Enschede dichter bij Almelo zat. En dan woon ik NÓG weer noordelijker.
![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houden![]()
![]()
dat zijn niet mijn bergen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wij niet op zijn bergen mogen gaan zitten bouten.
je bent ook te lui om de artikel te lezen![]()
Lekker jazzy in haar leuke taaltjequote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, ga ik nakijken!![]()
![]()
Haha, ja nou wat ik bedoel is dat hij ook allemaal info over zijn leven geeft waar mensen hem over kunnen aanvallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree![]()
Zal vast een hele aardige kerel zijn hoor, maar wat kan hij aanwezig zijn![]()
![]()
Als je ff de vertaalde versie hebt?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn niet mijn bergen hoor
je bent ook te lui om de artikel te lezen![]()
![]()
Beetje wat ik deed vroegerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja nou wat ik bedoel is dat hij ook allemaal info over zijn leven geeft waar mensen hem over kunnen aanvallen.![]()
![]()
Ja redelijkquote:Op donderdag 10 september 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus je bent al wat terughoudender? Beter!Al is't af en toe lastig, zeker tijdens een stream. Heb dan weinig filter
![]()
![]()
Laat gaan Mario. WIe het lezen wilde heeft het wel gelezen en wie het niet lezen wil ook goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn niet mijn bergen hoor
je bent ook te lui om de artikel te lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat het weer over in de bergen poepen
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja redelijkAl is't af en toe lastig, zeker tijdens een stream. Heb dan weinig filter
Ah!
Ja ik zit hier continu te spammen over m'n zoontje en gooi soms ook wat informatie over m'n problemen neer, maar that's it.![]()
![]()
Hou het gewoon bij de muziek, je kan goed muziek maken. ( maar doe je dat niet ook goed. Jij beslist het zelf )quote:Op donderdag 10 september 2020 09:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja redelijkAl is't af en toe lastig, zeker tijdens een stream. Heb dan weinig filter
Ja Heide moet toch ook af en toe stevig van zich af zitten kakken als ze die geiten over de bergen heen aan het schoppen is?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het weer over in de bergen poepen![]()
Zolang het discreet gaat is er an zich nits mis meequote:Op donderdag 10 september 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Ja ik zit hier continu te spammen over m'n zoontje en gooi soms ook wat informatie over m'n problemen neer, maar that's it.![]()
![]()
Foto uitgelekt van DDoS-aanval op FOK!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zolang het discreet gaat is er an zich nits mis mee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: