Heb je wel een harde keutelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb tijdens wintersport nog nooit iemand op een berg zien schijten.
Volgens mij niet nee, ga ik nakijken!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaa human behaviour was evht in 1 keer raak, die clip ook. Ik was op slag hoteldebotel
Ken je Gling Glo ook? vond dat echt een superleuk album
Wandelse DeBraadquote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom. Ik ga nu even een wandeling makenBNR Petrolheads hebben een nieuwe aflevering van hun podcast opgenomen dus ik ga genieten
idd, geen Kree'tje doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houden
quote:
Ik zet vaak rond 18 uur mijn laptop uit en fok dan af en toe op mijn telefoon. Dan is het lastig twee dingen te doen. Het is dan of dit of datquote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
GezelligAls je er niet aan denkt is dat ook niet erg
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja hordes mensen negeren je idd
Je moet niet naar Ensched, is een eind lopen dan naar ToT hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef DJMO het volgende:
@:ToT ik zie dat Enschede drie stations heeft. Vanaf welk station is het het kortste lopen naar jullie?
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef DJMO het volgende:
@:ToT ik zie dat Enschede drie stations heeft. Vanaf welk station is het het kortste lopen naar jullie?
Dit jaquote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houden
dat zijn niet mijn bergen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wij niet op zijn bergen mogen gaan zitten bouten.
Lekker jazzy in haar leuke taaltjequote:Op donderdag 10 september 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, ga ik nakijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |