Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...
Beide.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of snap je het echt niet?
Het schijnt dat je ook kan fokken onder werktijdquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis heeft een beetje andere werktijden vandaag dus geen fok voor mij
Misschien moet je gewoon eens Nederlands leren lullen Marioquote:Op donderdag 10 september 2020 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of snap je het echt niet?
Lastig op zijn tijdquote:
O, dat is wel laat. Dacht dat je vakantie had. Verkeerd gedacht dusquote:Op donderdag 10 september 2020 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond eten
Maar wel fijnquote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lastig op zijn tijd
NIET gelezenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Leef van een uitkering. Kan normaal echt prima boodschappen doen. Maar 1x onvoorziene kosten en het is al op een houtje bijten. Afgelopen maand APK van de auto en nog wat extra dingetjes en dan moet ik dus deze maand leven van too good to go en crackers enz![]()
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.
Hey DeBraadquote:
je stell je extra dom,de anderen snappen het welquote:Op donderdag 10 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens Nederlands leren lullen Mario
Nog een keeeeeeerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!Ik check het later wel beter.
Ook mooi:
Ja hordes mensen negeren je iddquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
je stell je extra dom,de anderen snappen het wel
👍👍😍quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Leef van een uitkering. Kan normaal echt prima boodschappen doen. Maar 1x onvoorziene kosten en het is al op een houtje bijten. Afgelopen maand APK van de auto en nog wat extra dingetjes en dan moet ik dus deze maand leven van too good to go en crackers enz![]()
Overigens geef ik keurig alles op, zoals het ook hoort. Laatst nog 30 minuten met zo'n medewerkster aan de telefoon gehangen én daarna met m'n coach, dus nee dat zit gewoon goed.
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?quote:
Goedemorgen,het was leuk gisteren.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Auto laten staan scheelt ook al zo een paar liter benzine en goed voor de lijnquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Je moet je niet verantwoorden johquote:Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef DeBraad het volgende:
En ja, opheldering;
Laten we hopen dat het zo kan blijvenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,het was leuk gisteren.
Ja hoor DeBraad. Jij ook?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hey Dottekebeetje kennen slapen?
Dit dusquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Je moet je niet verantwoorden joh
Dat had ik ook wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?
Toen kwam Human behaviour uit en ik was meteen verkocht; gelijk haar Debut album gekocht ennnnn........waar de neuk heb ik NOU weer mijn zuurverdiende geld aan uitgegeven?!?
Vooruit, nog maar een keer naar luisteren dan.....nee te bizar.
Nog maar een keertje....mwah er zit toch wel wat aparts tussen.
Nog een keertje....nou, een aantal nummers zijn toch echt wel behoorlijk goed.
Nog een keertje: DAAAAAAMN!!!!!![]()
![]()
![]()
Jammer.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wij niet op zijn bergen mogen gaan zitten bouten.
Vast wel tochquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het zo kan blijven
Klopt zeker, helaas moet de APK toch gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auto laten staan scheelt ook al zo een paar liter benzine en goed voor de lijn
Dat is waar, maar lopen is wel goed voor de lijn. Maar als jij de auto wil pakken gewoon doen. Daar heb je hem ook voor toch. En ja die keuringen moeten gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt zeker, helaas moet de APK toch gebeuren
Laat de auto tegenwoordig wat vaker staan, alleen afstanden die ik nog niet fijn vind om te lopen pak ik ze voor. Alles boven de 5 kilometer(is toch 10 km heen terug he)
Nee de sneeuw is altijd mooi witquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb tijdens wintersport nog nooit iemand op een berg zien schijten.
Mooi zo. ALs ik er aan denk kom ik vanavond ook weer even luisterenquote:
Daarom. Ik ga nu even een wandeling makenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar lopen is wel goed voor de lijn. Maar als jij de auto wil pakken gewoon doen. Daar heb je hem ook voor toch. En ja die keuringen moeten gebeuren
Don't eat the brown snow.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee de sneeuw is altijd mooi wit
Jaaaaa human behaviour was evht in 1 keer raak, die clip ook. Ik was op slag hoteldebotelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, toen ze inde Sugarcubes zat wist ik niet wat ik er van moest vinden. Geniale waanzin?
Toen kwam Human behaviour uit en ik was meteen verkocht; gelijk haar Debut album gekocht ennnnn........waar de neuk heb ik NOU weer mijn zuurverdiende geld aan uitgegeven?!?
Vooruit, nog maar een keer naar luisteren dan.....nee te bizar.
Nog maar een keertje....mwah er zit toch wel wat aparts tussen.
Nog een keertje....nou, een aantal nummers zijn toch echt wel behoorlijk goed.
Nog een keertje: DAAAAAAMN!!!!!![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. ALs ik er aan denk kom ik vanavond ook weer even luisteren
NIet op in gaan en geen aandacht aan schenken. DOor het te benoemen hebben ze de aandacht en gaan ze verder. Net doen of je neus bloed en je met de positieve mensen bezig houdenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NooooooooooouHet loopt re-de-lijk uit de hand soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |