Ook lekker tochquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis heeft een beetje andere werktijden vandaag dus geen fok voor mij
Ik reken het goed.quote:
NU.quote:
Oh maar ik vind hem prachtigquote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik vind de Cash versie echt beter. Dit nummer heeft ook een nieuwe term in het leven geroepen 'een johnny cash doen', dwz een top nummer coveren en het echt veel beter doen dan het origineel
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou wel van die sound
Wilde hem nog een keer opzetten maar was toch iets te ver, oh well
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond etenquote:
Oh das laat ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn kuttijden. Alle plannen vallen in het water. Met een beetje mazzel heb ik om half 9 avond eten
Nou😝😝😝quote:
Björk.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!Ik check het later wel beter.
Ook mooi:
quote:
❤💋🥳quote:
Watquote:Op donderdag 10 september 2020 09:13 schreef mario390 het volgende:
KEIN TOILETTENGANG AM BERG 🛑✋
DEM ALPENVEREIN GEHT ES UM DIE WURST
Ocharme!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker ja, ff doorheen gezapt omdat hier nu "Ik zag 2 beren broodjes smeren" op staat!Ik check het later wel beter.
Ook mooi:
Verkeerd ingeschat dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!
muziek is oure lovequote:Op donderdag 10 september 2020 09:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ocharme!PJ is zo heerlijk
Jaaaaa dubbel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |