Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Quote gemaakt.
Ppff dat is niet eens in de richting b
Die bestaan niet meer.quote:
Haha tof!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer opgezet
lez deze link,dann vraag je niet 10 keerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht, in mijn gedachten lag Enschede toch iets noordelijker!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pfff .. drie uur enkele reis![]()
Even kijken hoor, moet nog douchen en de hulp is nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dan!
![]()
@jerneyquote:
Ik hou wel van die soundquote:Op donderdag 10 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Ja Blutengel heeft sowieso ook veel meer gaaf spul!![]()
Met name op hun eerste 2 albums, maar tussen hun later werk zitten ook juweeltjes!
Die link heb je gisteren ook de hele tijd zitten spammen, plus een lap tekst er van keer op keer en ik ben er toen ook op in gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
lez deze link,dann vraag je niet 10 keer
https://www.bergwelten.co(...)rg-schadet-der-natur
Waanzinnig goed, die!quote:
quote:
Nee, ik vind de Cash versie echt beter. Dit nummer heeft ook een nieuwe term in het leven geroepen 'een johnny cash doen', dwz een top nummer coveren en het echt veel beter doen dan het origineelquote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind de NIN versie toch nog altijd de mooiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |