chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: ReloverzichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Ons idool. Elke avond live te zien op: https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/videosWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Bijna.quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plots was het licht uitquote:Op donderdag 10 september 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
Waar is @:jerney gebleven? Of is ze terug getrokken naar wat luister je nu
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Paul
![]()
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey helder lichtquote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet danquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet dan![]()
![]()
quote:
Ben bezig heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren hee![]()
![]()
Nog niet helemaal wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Dotteke liefquote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey helder lichtwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
![]()
![]()
Lekker vette kaasquote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Paul
![]()
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzoquote:
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo![]()
![]()
Jamaar als je koopt, dan toch lekkere hee!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Gewoon een klein stukkie af en toe en genieten![]()
![]()
O heel even, Nu niet meer dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey Dotteke lief
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afvallen en dan gaat hij gisteren hamburger etenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Heb jij ook geld gegevenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?Hij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Zwarte dag in de geschiedenisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel even, Nu niet meer dus.
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meer![]()
![]()
Thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden![]()
![]()
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerneyquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳![]()
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden![]()
In Rotterdamquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geledenOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
![]()
![]()
Hey Chufiquote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..
Mopskequote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bizar idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
In RotterdamOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
![]()
Prioriteitenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook geld gegevenHij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.![]()
![]()
Nee gaan we niet doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan JerneyTenzij ik de lotto win
![]()
![]()
De hoofdprijsquote:Op donderdag 10 september 2020 08:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee gaan we niet doen.Tenzij ik de lotto win
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2020 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Prioriteiten
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ook een maagd, ik ookquote:
Ja precies, Jacqie.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijd![]()
![]()
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leukquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?![]()
![]()
Ik haatte Live toen omdat ze geld proberen te verdienen met een aanslagquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Haha, alright!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leukWelke ook al weer precies?
Ik heb er meerdere.
![]()
![]()
De wereld draait DOOR!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
25 augustusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mario, was loosquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?quote:![]()
![]()
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, alright!Welke ook al weer precies?
Ik heb er meerdere.
Deze![]()
![]()
Slapen is goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan toch ook niet, niet scheisse auf die bergenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de melden toch niet elke scheisser of scheisserinquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?![]()
![]()
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Marioquote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen
Opblijven voor een paar punten is niet gezond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
High five Mario! High fucking fivequote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen![]()
![]()
Iszoquote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Mario
Opblijven voor een paar punten is niet gezond.
Maar het was ook gezellig![]()
![]()
Ahhh natuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipen
Deze
Ja met name de clip vind ik gaaf!
Blutengel heeft ladingen vampierennummers en nog wel meer bands, ff kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het ook niet gezien.. Heeft ie gewonnen?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen![]()
hoi lieverdquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, ik was je net iets voorquote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh dus jij bent al geweest! Fijne verjaardag van gemaakt ondanks alles?![]()
Ja leuk hoor drie keer gevierd
EEn keer met mijn dochter en haar man
Een keer met de anderen kinderen en kleinkinderen. MOgen maar 6 volwassen in huis he
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook wel voor een nachtje, maar standaard iedere nacht lijkt mij niet gezond.quote:
Maar goed moet ook iedereen zelf wissen
Morguh DJMOquote:
Goedemorgen.quote:
Hey Maanvis
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
de melden toch niet elke scheisser of scheisserin![]()
![]()
![]()
zekerquote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien.. Heeft ie gewonnen?![]()
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was je net iets voor![]()
Een keer met de anderen kinderen en kleinkinderen. MOgen maar 6 volwassen in huis he
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweest![]()
![]()
Mario watis er brotherFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oi Dotteyquote:
Een gedicht over Maanvis
Hij was hier niet tijdens DT!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario watis er brother![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh natuurlijk!
Ja met name de clip vind ik gaaf!
Blutengel heeft ladingen vampierennummers en nog wel meer bands, ff kijken....Ik hobbel even naar de ipadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where my pants?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hobbel even naar de ipad
Where my pants?![]()
![]()
![]()
Wat de soundtracks van Queen of the damned betreft; er zitten maar 3 nummers met zang tussen voor zover ik weet.![]()
denken jullie echt dat ze daar wachten ? wanneer
gisteren en nederlandse mevrouw op tirolberg
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15![]()
Ach het is goed voor de plantjes, zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef mario390 het volgende:
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15![]()
![]()
Als je om bezoek verlegen zit wil ik wel op de trein stappen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O wist niet eens dat jij daar woonde joh. Als ik dat had geweten. Welke wijk woon jij dan. Heb er zelf ook gewoond op de wesselerbrink.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de scheiten maar kugelnquote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
de berggeiten schijten ook gewoon de hele dag door op de bergen![]()
Ohhhhh goedzo!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was je net iets voor![]()
EN een keer met mijn vader (90). Opgehaald uit Enschede, lekker hier koffie met gebak en gezellig kletsen, op de terug hem naar huis brengen lekker met hem uit eten geweest
Dat is dan weer het voordeel van corona, meerdere verjaardagsfeestjes![]()
![]()
![]()
Enschedequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Haha nou je bent ook welkom hoor!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je om bezoek verlegen zit wil ik wel op de trein stappen hoor![]()
![]()
En schedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Quote verneukt.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss je bent in Pluskut geweest en niet eens ff hier op bezoek gekomen voor een bakkie koffie en om Mini-ToT een aai over z'n krullenbol te geven?
[/quote
O wist niet eens dat jij daar woonde joh. Als ik dat had geweten. Welke wijk woon jij dan. Heb er zelf ook gewoond op de wesselerbrink.
Nee ik woon iets noordelijker, net tussen de hunebedden.![]()
![]()
Ahhhh! Ja! Ach...quote:Op donderdag 10 september 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel voor een nachtje, maar standaard iedere nacht lijkt mij niet gezond.
Maar goed moet ook iedereen zelf wissenDoe je dat mario?
![]()
![]()
Vind het wel jammer. Is juist leuk alle kinderen en kleinkinderen tegelijkquote:Op donderdag 10 september 2020 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh goedzo!
Dat is dan weer het voordeel van corona, meerdere verjaardagsfeestjes
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
De eerste is al lekker, ben al een stukje wakkerder![]()
![]()
Is dit een haiku?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef mario390 het volgende:
5 drollen gescheten heeft ,Stinkfaktor 15Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!
Een gedicht over Maanvis
Ja snap ik wel, maar silver linings enzoquote:Op donderdag 10 september 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel jammer. Is juist leuk alle kinderen en kleinkinderen tegelijk
Hopelijk kan het relatief snel weer.![]()
![]()
Quote gemaakt.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote verneukt.
Nee ik woon iets noordelijker, net tussen de hunebedden.
Ppff dat is niet eens in de richting bWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lez deze linkquote:Op donderdag 10 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me met bijna al z'n posts af!
https://www.bergwelten.co(...)rg-schadet-der-natur![]()
Pfff .. drie uur enkele reisquote:![]()
Even kijken hoor, moet nog douchen en de hulp is nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: