Heb jij ook geld gegevenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?
Zwarte dag in de geschiedenisquote:
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel even, Nu niet meer dus.
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meer
Thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerneyquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.
Ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Rotterdamquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey Chufiquote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..
Mopskequote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳
Bizar idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
In RotterdamOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
Prioriteitenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook geld gegevenHij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Nee gaan we niet doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerney
De hoofdprijsquote:Op donderdag 10 september 2020 08:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee gaan we niet doen.Tenzij ik de lotto win
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2020 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Prioriteiten
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.
Ook een maagd, ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |