chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: ReloverzichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Ons idool. Elke avond live te zien op: https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/videosWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Bijna.quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul vanavond kom.ik wel kijken en.luisteren naar braad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij bent zijn grootste fan😁😁😁![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plots was het licht uitquote:Op donderdag 10 september 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
Waar is @:jerney gebleven? Of is ze terug getrokken naar wat luister je nu
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Paul
![]()
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey helder lichtquote:Op donderdag 10 september 2020 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Plots was het licht uit
Goeiemorgen allemaalwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet danquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen of niet dan![]()
![]()
quote:
Ben bezig heequote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van de wilde avond gisteren hee![]()
![]()
Nog niet helemaal wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Dotteke liefquote:Op donderdag 10 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey helder lichtwas het in een keer donker
![]()
Morguh Jerney
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
![]()
![]()
Lekker vette kaasquote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Paul
![]()
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzoquote:
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Bradge gaat vandaag kaas van jouw centjes kopen hee![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo![]()
![]()
Jamaar als je koopt, dan toch lekkere hee!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Gewoon een klein stukkie af en toe en genieten![]()
![]()
O heel even, Nu niet meer dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey Dotteke lief
Ja! Was net lekker pintos aan het scorenStond toch heel even op 10 zag ik net
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afvallen en dan gaat hij gisteren hamburger etenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee want bradge moet afvallen. Kijk je zijn weegmoment niet op maandag ofzo
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: