Heb jij ook geld gegevenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar dat moest hij toch van die van Nikonlover doen?
Zwarte dag in de geschiedenisquote:
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel even, Nu niet meer dus.
Je moet echt in de nacht en vroege ochtend gaan zo te zien zijn er dan punten te halen.
Overdag bijna niet meer
Thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar was jij....... 19 jaar geleden
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerneyquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toen ging het wel lekker idd, maar was plots in coma.
Ben je jarig?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In Rotterdamquote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey Chufiquote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Mallorca met een 5-tal Spaanse Stewardessen die in overleg waren over de arbeidsvoorwaarden... daarna hoorden we het..
Mopskequote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Proost je om 12:03 even op mij? 🥳
Bizar idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
In RotterdamOpeens was het bizar stil op fok en toen zei yvonne op icq dat ik de tv even moest aan doen.
Prioriteitenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook geld gegevenHij rijd in een auto en kan geen kas kopen maar wel dure benzine
Nee gaan we niet doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je je dag en nacht ritme om gaan gooien, lijkt mij geen strak plan Jerney
De hoofdprijsquote:Op donderdag 10 september 2020 08:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee gaan we niet doen.Tenzij ik de lotto win
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijdquote:Op donderdag 10 september 2020 08:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Prioriteiten
Al had hij een Bentley, het was een leuke avond. Geld moet rollen.
Ook een maagd, ik ookquote:
Ja precies, Jacqie.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec en soms is auto belangrijker . Ik zou ook auto houden ivm.schoonouders op leeftijd
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leukquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?
Ik haatte Live toen omdat ze geld proberen te verdienen met een aanslagquote:
Haha, alright!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey ToTje! Ik vond je vampierenliedje nog leuk
De wereld draait DOOR!quote:
25 augustusquote:
Morguh Mario, was loosquote:
Hey ToTquote:Op donderdag 10 september 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Donders fijne binnenkomer!
Wass ist loss, mein freund?
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?quote:
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, alright!Welke ook al weer precies?
Ik heb er meerdere.
Slapen is goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen
Dat kan toch ook niet, niet scheisse auf die bergenquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?
de melden toch niet elke scheisser of scheisserinquote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er daar net in het nieuws gekomen dat er weer iemand een keutel op een berg heeft achtergelaten?
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Marioquote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen
High five Mario! High fucking fivequote:Op donderdag 10 september 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime verslapen
dat thiem spel verslapen
Iszoquote:Op donderdag 10 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je was er niet vannacht, dat is wel jammer. Maar slapen is ook beter voor je Mario
Opblijven voor een paar punten is niet gezond.
Ahhh natuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhhhhh even door 22343 PJ Harvey liedjes heen swipen
Deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |