Haha, ja nou wat ik bedoel is dat hij ook allemaal info over zijn leven geeft waar mensen hem over kunnen aanvallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree![]()
Zal vast een hele aardige kerel zijn hoor, maar wat kan hij aanwezig zijn
Als je ff de vertaalde versie hebt?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn niet mijn bergen hoor
je bent ook te lui om de artikel te lezen
Beetje wat ik deed vroegerquote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja nou wat ik bedoel is dat hij ook allemaal info over zijn leven geeft waar mensen hem over kunnen aanvallen.
Ja redelijkquote:Op donderdag 10 september 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus je bent al wat terughoudender? Beter!
Laat gaan Mario. WIe het lezen wilde heeft het wel gelezen en wie het niet lezen wil ook goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn niet mijn bergen hoor
je bent ook te lui om de artikel te lezen
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja redelijkAl is't af en toe lastig, zeker tijdens een stream. Heb dan weinig filter
Hou het gewoon bij de muziek, je kan goed muziek maken. ( maar doe je dat niet ook goed. Jij beslist het zelf )quote:Op donderdag 10 september 2020 09:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja redelijkAl is't af en toe lastig, zeker tijdens een stream. Heb dan weinig filter
Ja Heide moet toch ook af en toe stevig van zich af zitten kakken als ze die geiten over de bergen heen aan het schoppen is?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het weer over in de bergen poepen
Zolang het discreet gaat is er an zich nits mis meequote:Op donderdag 10 september 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Ja ik zit hier continu te spammen over m'n zoontje en gooi soms ook wat informatie over m'n problemen neer, maar that's it.
Foto uitgelekt van DDoS-aanval op FOK!quote:Op donderdag 10 september 2020 09:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zolang het discreet gaat is er an zich nits mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |