chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn man?quote:Op maandag 7 september 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat het koosnaampje voor je man?![]()
![]()
Das lief. Maar een bietje wiet waait wegquote:Op maandag 7 september 2020 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dichterbij zou wonen kwam ik je wel ff ophalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Bye bye tot laters
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
No noquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lief. Maar een bietje wiet waait weg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hey mailyquote:
Op naar de 1e plekquote:Op maandag 7 september 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan ben ik kree voorbijZonder wrijving geen glans![]()
Ja kan er uren naar kijken. Alleen ik kom er nooit meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet lukken!quote:Op maandag 7 september 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan ben ik kree voorbijIk heb het recht om te bepalen!![]()
Appeltje eitjequote:Op maandag 7 september 2020 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan moet ik s nachts gaan postenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er uren naar kijken. Alleen ik kom er nooit meer.
Kijken en luisteren. Genieten.quote:Op maandag 7 september 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er uren naar kijken. Alleen ik kom er nooit meer.![]()
![]()
Hoe is het nu met jou, knap je langzamerhand weer een beetje op?quote:ZIt ik te wachten blok je je zelf pppfffquote:
Ja echt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snachts op gaan zitten voor een paar puntjes is niet gezondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik goed in mezelf blokkenquote:Op maandag 7 september 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou, knap je langzamerhand weer een beetje op?
[..]
ZIt ik te wachten blok je je zelf pppfff![]()
![]()
Zowel lichamelijk als geestelijk nietquote:Op maandag 7 september 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snachts op gaan zitten voor een paar puntjes is niet gezond
wel effectief!quote:Op maandag 7 september 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snachts op gaan zitten voor een paar puntjes is niet gezondIk heb het recht om te bepalen!![]()
Als er maar mayo bij zit dan is de naam niet belangrijkquote:
TJa het is maar hoe je het bekijktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TJa het is maar hoe je het bekijktdat is ook weer waar
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ook hoor. Ben er nooit voor opgebleven en nooit voor uitgegaanquote:
Ben er wel vroeg geweest maar dan was ik al wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Antwoord: je bent oud.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)Zonder wrijving geen glans![]()
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik snap het ook niet Natte.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Maar ik hoef het ook niet te snappen
Maar kudje voor je. Ben je ziek geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vervelend ....quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Heb je dat altijd al gehad?![]()
Uhhh... ja geen idee dan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.Zonder wrijving geen glans![]()
Laat je een keer nakijken bij de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Natte.
Maar ik hoef het ook niet te snappen
Maar kudje voor je. Ben je ziek geweest?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)![]()
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 16:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oke, dan toch even na laten kijken als het aanhoudt.quote:Op maandag 7 september 2020 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel balen dat je geen oorzaak weet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.![]()
PatatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ja, dat is het zekerquote:Op maandag 7 september 2020 16:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel balen dat je geen oorzaak weet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik een kut slaap ritme heb, kun je me daarna ook weg brengen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.quote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een kut slaap ritme heb, kun je me daarna ook weg brengen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom nietquote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.Zonder wrijving geen glans![]()
Frietjes met Mayoquote:
Vroeger deed ik Friet met piccalillyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wel streng voor mij zelf dat ik een normaal slaapritme hou.quote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een kut slaap ritme heb, kun je me daarna ook weg brengen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh piccalillyquote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frietjes met Mayo
Vroeger deed ik Friet met piccalilly![]()
Maar niet op de friet.
Wel op boerenkoolstamppot, bruine bonen, hutspot.![]()
Ja ik ook hoor. Ga iedere dag op tijd naar bed wat er ook op tv isquote:Op maandag 7 september 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel streng voor mij zelf dat ik een normaal slaapritme hou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik ook niet. Het is gewoon een patatje met.quote:Op maandag 7 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Friet gebied neem ik niet serieus.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja ook lekker daarbijquote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Oh piccalilly![]()
Maar niet op de friet.
Wel op boerenkoolstamppot, bruine bonen, hutspot.
Nu eet ik het ook niet meer maar toen ik nog in BoZ woonde altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan in bed nog verder kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga iedere dag op tijd naar bed wat er ook op tv is
Hoppakeeeequote:Het aantal patiënten dat met corona op de intensive care ligt, is nu 31. Dat zijn er twee minder dan gisteren.
,,Het aantal opgenomen COVID-patiënten is nog vrij stabiel laag, ondanks het stijgend aantal nieuwe infecties in de afgelopen week. De overall ic-bezetting is daarbij terug op het laagste niveau van de afgelopen maand", zegt Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg.
Zelfde tijd opstaan?quote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.
Naar bed gaan ritueel?Trotste mama van Ambar
Viesdikquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
Net truffelpatat gehad bij Burger King, met de Truffel double bacon burger.
Goddelijk lekker!
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dus stel, .............stel he............. dat je hier in de buurt woonden en ik zeg tegen je kom dan bak ik lekkere verse frietjes voor je dan eet je het niet omdat je patat wilquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is gewoon een patatje met.
quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja kan ik ook alleen trek ik dat nooit ben zo naar dromenland vertrokken als ik in bed ligquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan in bed nog verder kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfde tijd opstaan?
Naar bed gaan ritueel?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan niet eens meer heugen wanneer ik patat dan wel friet heb gehad.Trotste mama van Ambar
Oh maar dat had ik ook een weekje.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Genoeg vitamines? D, ijzer, B12, magnesium?Trotste mama van Ambar
Echt Natte ik zou als ik jou was naar de dokter gaan als dit aanhoudt. Kan van alles zijn. Misschien wel een vitamine D te kort. IK ben geen arts dus weet niet wat het is. Maar zeker even na laten kijken als het aanhoudtquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.quote:Op maandag 7 september 2020 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer heugen wanneer ik patat dan wel friet heb gehad.
Ja vandaag weer even niet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zit nu midden in de corona-hotspot van Nederland?Zonder wrijving geen glans![]()
Wij af en toe.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.
De Mc Drek krijg je me alleen niet meer in.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook lekker daarbij
Nu eet ik het ook niet meer maar toen ik nog in BoZ woonde altijd![]()
![]()
quote:
Ik maak ze altijd zelf. Kijk al weer uit naar half september, de nieuwe lading bintjes tjaaaaaaaquote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij af en toe.
De Mc Drek krijg je me alleen niet meer in.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Psies! Patatte Patat...Patatte Patat! Patat! Diamandquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus stel, .............stel he............. dat je hier in de buurt woonden en ik zeg tegen je kom dan bak ik lekkere verse frietjes voor je dan eet je het niet omdat je patat wil
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.
Nu alleen de milkshake nog maar.![]()
Achgos ...quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizen![]()
Al op corona getest?quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zitten we nu middenin golf 2.5?quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.
Nu alleen de milkshake nog maar.Zonder wrijving geen glans![]()
Nicequote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens ff 900 euries kenne lappen.
Mevrouw ToT's Nederlanderschap aangevraagd!Zonder wrijving geen glans![]()
Jonguh het wordt een golfslagbad tot aan 2045Trotste mama van Ambar
IT GIET OAN!!!!quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zitten we nu middenin golf 2.5?![]()
Dan ben ik al fucking oudquote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jonguh het wordt een golfslagbad tot aan 2045Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?Er uit gesodetyft!
![]()
![]()
Ja ik ook. Iedereen.quote:
Gezellig. Hele generaties ook verneukt.Trotste mama van Ambar
Een aantal users kon dat niet verwerken...quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?![]()
Zal wel goed komen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen.
Gezellig. Hele generaties ook verneukt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:![]()
Schandalig! Welke debiel is hier voor verantwoordelijk?Trotste mama van Ambar
Ik denk dat dat hele corona-gedoe misschien nog een jaartje of 2 nodig heeft om over te waaien.
Vaccinatie + natuurlijke resistentie. Ondertussen wel regelmatig met het virus in aanraking komen zodat de resistentie actief blijft.![]()
Die blijven meesterlijk.quote:
Ze maken komend voorjaar bekend dat het allemaal wel meeviel. Dan breekt de pleuris pas echt goed uit.quote:Op maandag 7 september 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat dat hele corona-gedoe misschien nog een jaartje of 2 nodig heeft om over te waaien.
Vaccinatie + natuurlijke resistentie. Ondertussen wel regelmatig met het virus in aanraking komen zodat de resistentie actief blijft.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien is het aanstelleritusquote:Op maandag 7 september 2020 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Ik wil nog wel eens een aflevering opzetten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.quote:Op maandag 7 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is het aanstelleritus
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pfeifer?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.Zonder wrijving geen glans![]()
misschien toch even langs de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Je moet niet gaan speculeren wat het zou kunnen zijn. Je moet gewoon naar de huisarts gaan en je bloed na laten kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als dat het was geweest, had ik me al op corona moeten laten testen. Dat is veel meer.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)![]()
Goedkoop spul wel.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiritus IS alcohol.Met nog wat troep er doorheen geflikkerd.
![]()
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goedkoop. En je wordt er sneller dronken van dan van bier.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinken![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.![]()
![]()
Lees die post van Tot.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinkenZonder wrijving geen glans![]()
gelukkig maar..quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.![]()
quote:De lucht wil wel per land verschillen meen ik.
Doet me trouwens denken aan wijn; in Frankrijk mag je geen suiker aan wijn toevoegen.
Een boer had een keer een slechte oogst en de wijn die van die druiven gemaakt werd was dan ook echt niet te hachelen.
Op toegevoegd suiker wordt getest, en methanol schijnt ook zoet te zijn en aangezien ruitenwisservloeistof vaak op methanolbasis is gemaakt, flikkerde hij dat er doorheen.
Dat kwam aan het licht toen in het nabijgelegen bejaardentehuis de oudjes ineens massaal omvielen; allemaal overleden aan methanolvergiftiging.
Fun fact; als ze MEER gezopen hadden, hadden ze het waarschijnlijk wel overleefd omdat er dan meer ethanol (alcohol) dan methanol in hun bloed was gekomen.![]()
Dat zou ik zo niet weten.quote:Op maandag 7 september 2020 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De lucht wil wel per land verschillen meen ik.
![]()
Ik zat het net op te zoeken.quote:quote:Schoon aardgas (ontdaan van de zwavelwaterstof) is reukloos. Om ervoor te zorgen dat gaslekken snel kunnen worden opgespoord, wordt aan aardgas dat aan huishoudens wordt geleverd een zeer sterk en vies ruikende stof toegevoegd. In Nederland wordt hiervoor 18 mg/m3 tetrahydrothiofeen toegepast, dat zorgt voor de in Nederland welbekende gaslucht. In delen van Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk wordt tert.-butylmercaptaan toegepast. In België worden beide stoffen toegepast met telkens één soort odorant per aardgasdistributienet. Ook andere thiolen en dimethylsulfide worden gebruikt.
Het spreekt vanzelf dat het een stof moet zijn die bij verbranding reukloos is. Wat ook belangrijk is, is dat men het gas al ruikt voordat het mengsel lucht-aardgas gevaarlijk wordt, d.i. bij ongeveer 5% aardgas in de lucht. Op die manier heeft men de kans om tijdig het lek te ontdekken en in te grijpen. Een odorant zal opgemerkt worden vanaf ca. 1% aardgas in de lucht.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet saai!quote:Op maandag 7 september 2020 17:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet klikken, niet lezen. War is dat toch met jullie! Oh wacht, ja. SaaiZonder wrijving geen glans![]()
Portretten over het algemeen. Expressief want ik heb geen geduld voor realisme. In het algemeen eigenlijkquote:![]()
![]()
quote:
Sound of...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ok, maar dat is ook mooi zeker als je dat goed kanquote:Op maandag 7 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Portretten over het algemeen. Expressief want ik heb geen geduld voor realisme. In het algemeen eigenlijk![]()
![]()
Getting there!quote:Op maandag 7 september 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, maar dat is ook mooi zeker als je dat goed kan
Moet eigenlijk minder les geven en meer in the zone schilderen.![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet niet gaan speculeren wat het zou kunnen zijn. Je moet gewoon naar de huisarts gaan en je bloed na laten kijken.
Maar wel een leuk trutje.quote:
quote:
Ik heb nog geen honger.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik drink niet.quote:Op maandag 7 september 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maaarrrrr: http://www.tijdvoorbier.nl/Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 2 liter vocht per dag nodig.
Ja maar geen alcohol hequote:Op maandag 7 september 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 2 liter vocht per dag nodig.Zonder wrijving geen glans![]()
Klopt...quote:Op maandag 7 september 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 2 liter vocht per dag nodig.![]()
per dag?quote:Op maandag 7 september 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
Drink geloof ik alleen al 2 liter melk
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heb het net opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook.quote:Op maandag 7 september 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee beker. Drink melk niet uit glas.![]()
Ik was laat voor mijn doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik drink ook wel een pak melk p/d als ik aan het werk ben.
Ik blief de standaard "Chinese" gerechten ook absoluut niet.quote:Met die zoetzure sausjes.
Maar de wat bijzonderdere gerechten;Ossenhaas met knapperig gebakken buikspek en zoet rood varkensvlees!
![]()
![]()
Ohhhhhh tzazikiquote:
Even kijken of ik iets boeiends zonder vlees kan vinden
Had ook wel trek in de knoflookbroodjes van de ItaliaanMaar bij wat weet ik nog niet.
![]()
Ik had napoleon snoepje gekocht drop met fruit smaak, moeten er drie smaken en zitten zitten er maar twee smaken in, want er zat maar 1 banaan en drop smaak in![]()
![]()
Jaaaaquote:Op maandag 7 september 2020 17:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhhh tzaziki
Even kijken of ik iets boeiends zonder vlees kan vinden
Had ook wel trek in de knoflookbroodjes van de ItaliaanMaar bij wat weet ik nog niet.
Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |