TJa het is maar hoe je het bekijktquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TJa het is maar hoe je het bekijkt
Ik ook hoor. Ben er nooit voor opgebleven en nooit voor uitgegaanquote:
Antwoord: je bent oud.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.quote:
Ik snap het ook niet Natte.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Wat vervelend ....quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Uhhh... ja geen idee dan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.
Laat je een keer nakijken bij de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Natte.
Maar ik hoef het ook niet te snappen
Maar kudje voor je. Ben je ziek geweest?
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 16:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.
Oke, dan toch even na laten kijken als het aanhoudt.quote:Op maandag 7 september 2020 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.
Wel balen dat je geen oorzaak weet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.
Ja, dat is het zekerquote:Op maandag 7 september 2020 16:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel balen dat je geen oorzaak weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |