Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.quote:
Misschien is het aanstelleritusquote:Op maandag 7 september 2020 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.
quote:
Ik wil nog wel eens een aflevering opzetten.quote:
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.quote:Op maandag 7 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is het aanstelleritus
Pfeifer?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
misschien toch even langs de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |