Al op corona getest?quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Zitten we nu middenin golf 2.5?quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.
Nu alleen de milkshake nog maar.
Nicequote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens ff 900 euries kenne lappen.
Mevrouw ToT's Nederlanderschap aangevraagd!
IT GIET OAN!!!!quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zitten we nu middenin golf 2.5?
Dan ben ik al fucking oudquote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jonguh het wordt een golfslagbad tot aan 2045
quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?
Ja ik ook. Iedereen.quote:
Een aantal users kon dat niet verwerken...quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?
Zal wel goed komen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen.
Gezellig. Hele generaties ook verneukt.
quote:
Die blijven meesterlijk.quote:
Ze maken komend voorjaar bekend dat het allemaal wel meeviel. Dan breekt de pleuris pas echt goed uit.quote:Op maandag 7 september 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat dat hele corona-gedoe misschien nog een jaartje of 2 nodig heeft om over te waaien.
Vaccinatie + natuurlijke resistentie. Ondertussen wel regelmatig met het virus in aanraking komen zodat de resistentie actief blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |