quote:Op maandag 7 september 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TJa het is maar hoe je het bekijkt
Ik ook hoor. Ben er nooit voor opgebleven en nooit voor uitgegaanquote:
Antwoord: je bent oud.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.quote:
Ik snap het ook niet Natte.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er mensen die met de meest gebroken slaapritmes kunnen leven, en ben ik al dagen echt compleet bekaf terwijl ik gewoon mijn best doe om iets vasts aan te houden? (op een nachtelijk sportmomentje na, maar daarvoor was het ook al huilen)
Wat vervelend ....quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Uhhh... ja geen idee dan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.
Laat je een keer nakijken bij de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Altijd al een probleem geweest, maar nu is het veel extremer dan normaal.
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.quote:Op maandag 7 september 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Natte.
Maar ik hoef het ook niet te snappen
Maar kudje voor je. Ben je ziek geweest?
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.quote:Op maandag 7 september 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 16:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maak je je ergens zorgen over of druk om? Dat heeft bij mij altijd invloed op de slaap.
Oke, dan toch even na laten kijken als het aanhoudt.quote:Op maandag 7 september 2020 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele aanleiding hiervoor.
Wel balen dat je geen oorzaak weet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, of het moet wel heel erg onderbewust zijn.
Ja, dat is het zekerquote:Op maandag 7 september 2020 16:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel balen dat je geen oorzaak weet.
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.quote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een kut slaap ritme heb, kun je me daarna ook weg brengen.
Waarom nietquote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.
Frietjes met Mayoquote:
Ik ben wel streng voor mij zelf dat ik een normaal slaapritme hou.quote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een kut slaap ritme heb, kun je me daarna ook weg brengen.
Oh piccalillyquote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frietjes met Mayo
Vroeger deed ik Friet met piccalilly
Ja ik ook hoor. Ga iedere dag op tijd naar bed wat er ook op tv isquote:Op maandag 7 september 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel streng voor mij zelf dat ik een normaal slaapritme hou.
quote:
Ik ook niet. Het is gewoon een patatje met.quote:Op maandag 7 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Friet gebied neem ik niet serieus.
Ja ook lekker daarbijquote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Oh piccalilly![]()
Maar niet op de friet.
Wel op boerenkoolstamppot, bruine bonen, hutspot.
Ik kan in bed nog verder kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga iedere dag op tijd naar bed wat er ook op tv is
Hoppakeeeequote:Het aantal patiënten dat met corona op de intensive care ligt, is nu 31. Dat zijn er twee minder dan gisteren.
,,Het aantal opgenomen COVID-patiënten is nog vrij stabiel laag, ondanks het stijgend aantal nieuwe infecties in de afgelopen week. De overall ic-bezetting is daarbij terug op het laagste niveau van de afgelopen maand", zegt Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg.
Zelfde tijd opstaan?quote:Op maandag 7 september 2020 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een fatsoelijk slaapritme aan de praat houden.
Viesdikquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
Net truffelpatat gehad bij Burger King, met de Truffel double bacon burger.
Goddelijk lekker!
Dus stel, .............stel he............. dat je hier in de buurt woonden en ik zeg tegen je kom dan bak ik lekkere verse frietjes voor je dan eet je het niet omdat je patat wilquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is gewoon een patatje met.
quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.
Ja kan ik ook alleen trek ik dat nooit ben zo naar dromenland vertrokken als ik in bed ligquote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan in bed nog verder kijken.
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfde tijd opstaan?
Naar bed gaan ritueel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |