Oh maar dat had ik ook een weekje.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Echt Natte ik zou als ik jou was naar de dokter gaan als dit aanhoudt. Kan van alles zijn. Misschien wel een vitamine D te kort. IK ben geen arts dus weet niet wat het is. Maar zeker even na laten kijken als het aanhoudtquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.quote:Op maandag 7 september 2020 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer heugen wanneer ik patat dan wel friet heb gehad.
Ja vandaag weer even niet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zit nu midden in de corona-hotspot van Nederland?
Wij af en toe.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.
quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook lekker daarbij
Nu eet ik het ook niet meer maar toen ik nog in BoZ woonde altijd
quote:
Ik maak ze altijd zelf. Kijk al weer uit naar half september, de nieuwe lading bintjes tjaaaaaaaquote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij af en toe.
De Mc Drek krijg je me alleen niet meer in.
Psies! Patatte Patat...Patatte Patat! Patat! Diamandquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus stel, .............stel he............. dat je hier in de buurt woonden en ik zeg tegen je kom dan bak ik lekkere verse frietjes voor je dan eet je het niet omdat je patat wil
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizenquote:
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.
Achgos ...quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |