Oh maar dat had ik ook een weekje.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Echt Natte ik zou als ik jou was naar de dokter gaan als dit aanhoudt. Kan van alles zijn. Misschien wel een vitamine D te kort. IK ben geen arts dus weet niet wat het is. Maar zeker even na laten kijken als het aanhoudtquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap dus niet slecht. Niets staat in verhouding tot de extreme vermoeidheid die me al dagenlang teistert.
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.quote:Op maandag 7 september 2020 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer heugen wanneer ik patat dan wel friet heb gehad.
Ja vandaag weer even niet.quote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij zit nu midden in de corona-hotspot van Nederland?
Wij af en toe.quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King enzo.
quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook lekker daarbij
Nu eet ik het ook niet meer maar toen ik nog in BoZ woonde altijd
quote:
Ik maak ze altijd zelf. Kijk al weer uit naar half september, de nieuwe lading bintjes tjaaaaaaaquote:Op maandag 7 september 2020 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele goede snackbar en daar kom ik 1x per jaar ofzo.
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.quote:Op maandag 7 september 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij af en toe.
De Mc Drek krijg je me alleen niet meer in.
Psies! Patatte Patat...Patatte Patat! Patat! Diamandquote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus stel, .............stel he............. dat je hier in de buurt woonden en ik zeg tegen je kom dan bak ik lekkere verse frietjes voor je dan eet je het niet omdat je patat wil
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizenquote:
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BK een enkele keer een cheeceburger op het station maar de Mac is echt goor. Als ik die putlucht al ruik dan heb ik de nijging om over mijn nek te gaan.
Achgos ...quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben zo boos geweest toen we moesten verhuizen. Ik was 15 en had net een vriendje. Wordt mijn vader overgeplaatst moeten we naar Enschede verhuizen
Al op corona getest?quote:Op maandag 7 september 2020 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten we nu middenin golf 2.5?quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Mc Drek vond ik alleen de aardbeienmilkshake en de Big Tasty lekker.
Nu alleen de milkshake nog maar.
Nicequote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens ff 900 euries kenne lappen.
Mevrouw ToT's Nederlanderschap aangevraagd!
IT GIET OAN!!!!quote:Op maandag 7 september 2020 16:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zitten we nu middenin golf 2.5?
Dan ben ik al fucking oudquote:Op maandag 7 september 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jonguh het wordt een golfslagbad tot aan 2045
quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?
Ja ik ook. Iedereen.quote:
Een aantal users kon dat niet verwerken...quote:Op maandag 7 september 2020 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is trouwens de rel lijst in de op?
Zal wel goed komen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen.
Gezellig. Hele generaties ook verneukt.
quote:
Die blijven meesterlijk.quote:
Ze maken komend voorjaar bekend dat het allemaal wel meeviel. Dan breekt de pleuris pas echt goed uit.quote:Op maandag 7 september 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat dat hele corona-gedoe misschien nog een jaartje of 2 nodig heeft om over te waaien.
Vaccinatie + natuurlijke resistentie. Ondertussen wel regelmatig met het virus in aanraking komen zodat de resistentie actief blijft.
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.quote:
Misschien is het aanstelleritusquote:Op maandag 7 september 2020 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.
quote:
Ik wil nog wel eens een aflevering opzetten.quote:
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.quote:Op maandag 7 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is het aanstelleritus
Pfeifer?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
misschien toch even langs de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
Je moet niet gaan speculeren wat het zou kunnen zijn. Je moet gewoon naar de huisarts gaan en je bloed na laten kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat het was geweest, had ik me al op corona moeten laten testen. Dat is veel meer.quote:
Goedkoop spul wel.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiritus IS alcohol.Met nog wat troep er doorheen geflikkerd.
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)
quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)
Goedkoop. En je wordt er sneller dronken van dan van bier.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinken
quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.
Lees die post van Tot.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinken
gelukkig maar..quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |