Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.quote:
Misschien is het aanstelleritusquote:Op maandag 7 september 2020 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid zijn geweest als dit een geisoleerd iets was. Maar dit is niet de eerste keer.
quote:
Ik wil nog wel eens een aflevering opzetten.quote:
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.quote:Op maandag 7 september 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is het aanstelleritus
Pfeifer?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
misschien toch even langs de dokter dan?quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klachten opzij zetten en gewoon aan het werk, maar ik kan me nu echt niet concentreren. Had een verslag moeten typen, maar ben de hele dag niet verder gekomen dan een paar regeltjes. Een beetje moe zijn hoort erbij, maar dat is dit niet.
Het feit dat ik dit verslag niet al in het weekend af heb gekregen is gewoon het gevolg van niet eens een poging doen omdat het niet gaat.
Je moet niet gaan speculeren wat het zou kunnen zijn. Je moet gewoon naar de huisarts gaan en je bloed na laten kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat het was geweest, had ik me al op corona moeten laten testen. Dat is veel meer.quote:
Goedkoop spul wel.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiritus IS alcohol.Met nog wat troep er doorheen geflikkerd.
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)
quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te motiveren. Ik ga morgen 12 liter spiritus kopen.
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.quote:Op maandag 7 september 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
Dat het niet lekker is, is ook met een reden; ze hebben het giftig gemaakt om te voorkomen dat mensen het drinken.
De methanol er in tast je oogzenuwen aan, en als je blind raakt en je blijft doorzuipen, ga je er vanzelf wel aan dood.
(Je direct aan het giftige methanol doodzuipen zal niet zo heel makkelijk gaan aangezien de ethanol beter in het bloed wordt opgenomen; je sterft eerder aan een alcoholvergiftiging.)
Goedkoop. En je wordt er sneller dronken van dan van bier.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinken
quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.
Lees die post van Tot.quote:Op maandag 7 september 2020 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck zou je spiritus drinken
gelukkig maar..quote:Op maandag 7 september 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, aardgas is ook reukloos maar dar wordt iets aan toegevoegd zodat je het wel ruikt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |