chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
F“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ander keertje dan maar.quote:Op maandag 7 september 2020 14:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga ik denk ik niet redden, 11 u Den Haag, 14.10 Fysio
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staatquote:Op maandag 7 september 2020 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
KLB / Waarom mag ONZ hier niet posten?![]()
![]()
Ik loop zelfs op schema.quote:Op maandag 7 september 2020 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staat
Dankje. Klopt.quote:Op maandag 7 september 2020 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staatZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ja,nu zeker wel.Ik ben 2 dagen later begonnen en zit nu helemaal in de mood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben onderweg naar Zandvoort.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel regelmatig hier posten hoor!
Ik weet ook niet of ik deze maand in de top 20 eindigZonder wrijving geen glans![]()
Fotoshoot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi, denk als je er voor gaat het je ook zal lukken. Maar neem wel voldoende slaap, anders ben je gaar aan het eind vd maandquote:Op maandag 7 september 2020 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,nu zeker wel.Ik ben 2 dagen later begonnen en zit nu helemaal in de mood.![]()
Vandaar dat Scheveningen geen optie was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 maand met wat minder slaap is wel te doen. De tegenstand is ook niet heel groot tot nu toe.quote:Op maandag 7 september 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mooi, denk als je er voor gaat het je ook zal lukken. Maar neem wel voldoende slaap, anders ben je gaar aan het eind vd maandZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat Scheveningen geen optie was.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Ah ik snapquote:Op maandag 7 september 2020 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nieuwe hobby FP gaat ook tijd in zitten, en heb nog een leven naast FOK (soms)
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind looptquote:Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
1 maand met wat minder slaap is wel te doen. De tegenstand is ook niet heel groot tot nu toe.![]()
Die is al voorbijquote:Op maandag 7 september 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind looptZonder wrijving geen glans![]()
Hier ook.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Whehequote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet jij toch blij van worden, een ex UTO die minder in DTS postZonder wrijving geen glans![]()
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.quote:Op maandag 7 september 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind loopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ietsquote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.![]()
GvdZonder wrijving geen glans![]()
Dag nacht ritme aangepast?quote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.![]()
Ligt eraan wat je een ritme noemt.
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hipquote:Op maandag 7 september 2020 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketZonder wrijving geen glans![]()
Wat leuk dat je dat ook echt gaat ophalenquote:Op maandag 7 september 2020 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketIs de actie al gestart?
![]()
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.
quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.
Hoe wel de 'gevoeligheid voor vaste gewoontes' in de gaten Freshquote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.![]()
De officiële actie nog niet.quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat ook echt gaat ophalenIs de actie al gestart?
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 7 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet er iets voor over hebbenZonder wrijving geen glans![]()
Ik voel me nu top,voorsprong opbouwen.En er voor gaan.Elk puntje is er eentje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook zoquote:Op maandag 7 september 2020 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voel me nu top,voorsprong opbouwen.En er voor gaan.Elk puntje is er eentje.Zonder wrijving geen glans![]()
Klopt,dan pas ik de strategie weer aan.Ik heb veel van Haags geleerd.quote:Op maandag 7 september 2020 14:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wel de 'gevoeligheid voor vaste gewoontes' in de gaten Fresh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,dan pas ik de strategie weer aan.Ik heb veel van Haags geleerd.
Doe mijn best, moet jou nog inhalenquote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel regelmatig hier posten hoor!
Ik weet ook niet of ik deze maand in de top 20 eindig![]()
![]()
Floor.quote:Op maandag 7 september 2020 14:24 schreef Flory het volgende:
Wat gaan jullie schnell!!!
Ik zat nog bij Waldrock zijn jullie alweer hier
Volgens mij kan jij alleen maar voor de winst gaan zodra je in de scorelijst staatquote:Op maandag 7 september 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
Het is ook gewoon zo, ik deed dat ook altijd als ik voor de winst ging.![]()
![]()
Ja dat was wat ik min of meer zei hequote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alleen maar voor de winst gaan zodra je in de scorelijst staatZonder wrijving geen glans![]()
Ja hoor,hebben jullie nog water?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
owja volgende maand doet ie weer mee heZonder wrijving geen glans![]()
Wanneerquote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat was wat ik min of meer zei he![]()
![]()
Nee, dat kan niet hoorquote:Op maandag 7 september 2020 14:24 schreef maily het volgende:
[..]
Doe mijn best, moet jou nog inhalen![]()
![]()
Neinquote:Op maandag 7 september 2020 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,hebben jullie nog water?
Zeker tot eind vd middag, heb al tig keer de kraan voor niks opengezet
Gone...![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 341 / 1612
2. mario390 / 189 / 739
3. Maanvis / 182 / 520
4. kree / 156 / 641
5. Mrsloveable / 143 / 1010
6. Ferrous / 134 / 547
7. Dotteke / 132 / 1426
8. Jacquelinehasselbaink / 130 / 1889
9. Superbadeendje / 125 / 990
10. ToT / 98 / 1617
11. aloa / 97 / 1333
12. Schakeltopia / 89 / 1383
13. Flory / 87 / 235
14. engine / 83 / 152
15. devzero / 77 / 395
16. jerney / 76 / 709
17. murp / 75 / 12
18. Rob / 70 / 374
19. Jippie / 62 / 728
20. maily / 56 / 616SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het al in ons topic gezet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het al in ons topic gezet.
Dan bevestig je wel iets.quote:
Wil je een asprientje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje plagen mag wel hoorquote:Op maandag 7 september 2020 14:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hahaha krijg ik oorlog met fresh![]()
Ik ben net weer terug binnen met eten en drinken tot aan morgen middagquote:Op maandag 7 september 2020 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hier hetzelfde verhaal
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zie maar weer dat we niet welkom zijn in het machtige KLB bolwerk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
EIN.......quote:Op maandag 7 september 2020 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zie maar weer dat we niet welkom zijn in het machtige KLB bolwerk.Zonder wrijving geen glans![]()
Hier gezelliger tochquote:Op maandag 7 september 2020 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zie maar weer dat we niet welkom zijn in het machtige KLB bolwerk.![]()
VOlK...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar leek het wel op.quote:![]()
![]()
Ooohhhquote:Op maandag 7 september 2020 14:38 schreef Justin_Case het volgende:
Whahahaha ik zie net dat @:schakeltopia zichzelf kon liken![]()
Schijnt iets voor te zijn dat het kan.quote:Op maandag 7 september 2020 14:38 schreef Justin_Case het volgende:
Whahahaha ik zie net dat @:schakeltopia zichzelf kon liken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan nu ook niet meer.quote:Op maandag 7 september 2020 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt iets voor te zijn dat het kan.Zonder wrijving geen glans![]()
mag niet meer van dannyquote:Op maandag 7 september 2020 14:38 schreef Justin_Case het volgende:
Whahahaha ik zie net dat @:schakeltopia zichzelf kon liken
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Alle leuke dingen pakken ze ons af.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alle leuke dingen pakken ze ons af.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Lijkt de vvd welquote:Op maandag 7 september 2020 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alle leuke dingen pakken ze ons af.![]()
Ik heb je geliktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welneequote:Op maandag 7 september 2020 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kind geweest wat alles sloopte, hooligangenenZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Het moet niet mogen.quote:Op maandag 7 september 2020 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alle leuke dingen pakken ze ons af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Andere kinderen hun zandkastelen slopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je dat nergens navragen of het kloptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luchtalarm gemistHier staan ze niet?quote:Op maandag 7 september 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dat nergens navragen of het klopt
https://www.cbf.nl/register-goede-doelen/filter(charity-Cancer)
Niet onder World of Cancer of kanker![]()
Je kan altijd contact met ze opnemen?quote:Op maandag 7 september 2020 14:59 schreef Jippie het volgende:
Luchtalarm gemist
[..]
Hier staan ze niet?
Niet onder World of Cancer of kankerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luchtalarm gemistHier staan ze niet?quote:Op maandag 7 september 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dat nergens navragen of het klopt
Niet onder World of Cancer of kankerZe belden voor een donatie maar ik heb gezegd dat ik ze van misleiding verdacht en dat sprak hij niet tegen. Hing de hoorn ook opquote:Op maandag 7 september 2020 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd contact met ze opnemen?![]()
![]()
Ik heb een link in je topic geplaatst dat het nagenoeg oplichting is.quote:Op maandag 7 september 2020 14:59 schreef Jippie het volgende:
Luchtalarm gemist
[..]
Hier staan ze niet?
Niet onder World of Cancer of kankerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dank je SBE!quote:Op maandag 7 september 2020 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een link in je topic geplaatst dat het nagenoeg oplichting is.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 7 september 2020 15:05 schreef Jippie het volgende:
Luchtalarm gemist
[..]
Hier staan ze niet?
Niet onder World of Cancer of kanker
[..]
Ze belden voor een donatie maar ik heb gezegd dat ik ze van misleiding verdacht en dat sprak hij niet tegen. Hing de hoorn ook op
[..]
Dank je SBE!Zonder wrijving geen glans![]()
Niet door mij.quote:Op maandag 7 september 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!
En topic gelijk geslotenZonder wrijving geen glans![]()
Mrs L.quote:
Tssss,.We zijn daar echt niet welkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We nemen elk KLB weeskindje hier liefdevol op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van moi ook al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor,we worden als minderwaardig gezien.quote:Op maandag 7 september 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb er geen geopend, doe ik ook maar niet wordt toch op slot gegooid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat het kon.quote:Op maandag 7 september 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom gooi jij het topic dicht?Zonder wrijving geen glans![]()
zuchtquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhuquote:Op maandag 7 september 2020 15:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
krijg je zo'n leuke snor van!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook van jou askim.quote:
Waar?quote:Op maandag 7 september 2020 15:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb van jou geen reactie gezien trouwens?Zonder wrijving geen glans![]()
Neejoh.quote:Op maandag 7 september 2020 15:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat gelijk zou doenZonder wrijving geen glans![]()
Ja best wel, had een jas aan getrokken omdat het ineens een stuk frisser was buitenmaar als de zon schijnt het wel weer warm is
![]()
Ondertussen op station Haarlem
lolquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
oh de ene is tot en met, en de andere tot
Pfff met tassen vol zand de trap opquote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is het punt niet.quote:lees de tekst op beide a-viertjes eens goed?
O lekker danquote:Op maandag 7 september 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
Luchtalarm gemist
[..]
Hier staan ze niet?
Niet onder World of Cancer of kanker
[..]
Ze belden voor een donatie maar ik heb gezegd dat ik ze van misleiding verdacht en dat sprak hij niet tegen. Hing de hoorn ook opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ze kunnen beide kloppen, maar het is uiterst verwarrend dat er twee verschillende data genoemd worden. Pas dan je tekst in het Nederlands zo aan dat je op dezelfde datum uitkomt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Even 2 dagen wachten.quote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soepje en een broodje genot.
![]()
Welke klacht en waar mogen we niet komenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Oh en ik heb aan een klein bakje genoeg hoor. Die wensflesjes zijn niet zo groot en hoeven maar voor een kwart met zand gevuld te worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff met tassen vol zand de trap opIk heb er één en ik ben er trots op
Klopt.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het hoeft ook niet fout te zijn, maar knullig is het wel. Een reiziger die gaat niet uitgebreid de tijd nemen om zo'n poster te lezen en scant 'm alleen op relevante informatie. En dan is het gewoon verwarrend als er twee verschillende data genoemd worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.Ik heb er één en ik ben er trots op
Boodschappen zijn ook weer in huis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En wat eten we vanavondquote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.![]()
![]()
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.quote:
Echt niet, het wordt wat anders of terug naar de winkel.quote:
Oh dat vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.![]()
Maar daar hoort idd knoflooksaus bij![]()
Ik heb nog meer dingen in huis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hey Shii long time no seequote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Parkietensaus.quote:Op maandag 7 september 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog meer dingen in huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik gekookte witlof in ham en kaas en dan de oven inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd lekker.quote:
Ja en ben ik.de dupe vanquote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ook lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gekookte witlof in ham en kaas en dan de oven in![]()
Beetje?quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, beetje geraspte kaas erover en smullen maar
Nu voel ik me schuldig.quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en ben ik.de dupe van
Ja heerlijk, heb er ook zin in,quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, beetje geraspte kaas erover en smullen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik. Gaat alles goed?quote:Op maandag 7 september 2020 16:03 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik was er wel hoor, maar niet veel hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet doen spatie ga voor de winst vol gas we spreken elkaar toch wel❤❤❤🥰quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb alweer een tijdje geen spaghetti gegeten. Toch maar weer eens maken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Eet het meestal om de week, ene keer penne, of macaroni de andere keer weer spaghettiquote:Op maandag 7 september 2020 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alweer een tijdje geen spaghetti gegeten. Toch maar weer eens maken.
Of tagliatelle ook lekker![]()
Het is ook lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet het meestal om de week, ene keer penne, of macaroni de andere keer weer spaghetti
Of tagliatelle ook lekker
Sta achter jou babe❤🥰quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooi zoquote:
Dit is posten niet lurkenquote:
Nee.quote:Op maandag 7 september 2020 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij 2000 likes ga je van fok afZonder wrijving geen glans![]()
Helaas.quote:Op maandag 7 september 2020 16:14 schreef jerney het volgende:
Maar ik wilde tegelijkertijd een puntje mee pikken tijdens mijn pauzeZonder wrijving geen glans![]()
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 september 2020 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij 2000 likes ga je van fok af![]()
![]()
Heb ook liever dat je post dan dat je lurkt/ Filmpjes al af?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 september 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook liever dat je post dan dat je lurkt/ Filmpjes al af?
Filmpje is halverwege!![]()
![]()
Post maar ik wacht wel 1 minuutquote:Op maandag 7 september 2020 16:14 schreef jerney het volgende:
Maar ik wilde tegelijkertijd een puntje mee pikken tijdens mijn pauze
Schiet al op dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet Ik tochquote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Snie waar hoor, ik heb alleen maar een grote mond
Doe je goed Maz, ff schoenen voetjes en je haren los in de windquote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef mazaru het volgende:
ff naar Benidorm geweest vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Haags kan jou niet bolken he die doet niet mee.quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij wel ja! *kijkt vals naar Haagsie*
o.a.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik meedeed stond ik nu tweede.quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij wel ja! *kijkt vals naar Haagsie*
o.a.Zonder wrijving geen glans![]()
Ohhhh!! Ja! Pfff ik vind dat maar verwarrend allemaalquote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haags kan jou niet bolken he die doet niet mee.![]()
![]()
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelfquote:Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh!! Ja! Pfff ik vind dat maar verwarrend allemaal
Ouwe slowchattertquote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik meedeed stond ik nu tweede.![]()
![]()
ditquote:Op maandag 7 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelf
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopenquote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed Maz, ff schoenen voetjes en je haren los in de wind
quote:Eigenlijk wil ik ja zeggen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja ik leer het nooitquote:Op maandag 7 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelf![]()
![]()
Ha Schakel zit je dwars Jerny
Ja lekker hoor, ben jaloers op jequote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopen![]()
[ afbeelding ]
[..]Eigenlijk wil ik ja zeggen
Owhquote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopen![]()
[ afbeelding ]
[..]Eigenlijk wil ik ja zeggen
🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als je dichterbij zou wonen kwam ik je wel ff ophalen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ben jaloers op je
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 7 september 2020 16:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Is niet erg, Schakel is een liefjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: