Hoe wel de 'gevoeligheid voor vaste gewoontes' in de gaten Freshquote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.
De officiële actie nog niet.quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat ook echt gaat ophalenIs de actie al gestart?
quote:Op maandag 7 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet er iets voor over hebben
Ik voel me nu top,voorsprong opbouwen.En er voor gaan.Elk puntje is er eentje.quote:
Is ook zoquote:Op maandag 7 september 2020 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voel me nu top,voorsprong opbouwen.En er voor gaan.Elk puntje is er eentje.
Klopt,dan pas ik de strategie weer aan.Ik heb veel van Haags geleerd.quote:Op maandag 7 september 2020 14:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wel de 'gevoeligheid voor vaste gewoontes' in de gaten Fresh
quote:Op maandag 7 september 2020 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,dan pas ik de strategie weer aan.Ik heb veel van Haags geleerd.
Doe mijn best, moet jou nog inhalenquote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel regelmatig hier posten hoor!
Ik weet ook niet of ik deze maand in de top 20 eindig
Floor.quote:Op maandag 7 september 2020 14:24 schreef Flory het volgende:
Wat gaan jullie schnell!!!
Ik zat nog bij Waldrock zijn jullie alweer hier
Volgens mij kan jij alleen maar voor de winst gaan zodra je in de scorelijst staatquote:Op maandag 7 september 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
Het is ook gewoon zo, ik deed dat ook altijd als ik voor de winst ging.
Ja dat was wat ik min of meer zei hequote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alleen maar voor de winst gaan zodra je in de scorelijst staat
Ja hoor,hebben jullie nog water?quote:
Neequote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
owja volgende maand doet ie weer mee he
Wanneerquote:Op maandag 7 september 2020 14:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat was wat ik min of meer zei he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |