chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
F“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ander keertje dan maar.quote:Op maandag 7 september 2020 14:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga ik denk ik niet redden, 11 u Den Haag, 14.10 Fysio
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staatquote:Op maandag 7 september 2020 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
KLB / Waarom mag ONZ hier niet posten?![]()
![]()
Ik loop zelfs op schema.quote:Op maandag 7 september 2020 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staat
Dankje. Klopt.quote:Op maandag 7 september 2020 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Ik zie dat je nog steeds op 1 staatZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ja,nu zeker wel.Ik ben 2 dagen later begonnen en zit nu helemaal in de mood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben onderweg naar Zandvoort.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel regelmatig hier posten hoor!
Ik weet ook niet of ik deze maand in de top 20 eindigZonder wrijving geen glans![]()
Fotoshoot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi, denk als je er voor gaat het je ook zal lukken. Maar neem wel voldoende slaap, anders ben je gaar aan het eind vd maandquote:Op maandag 7 september 2020 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,nu zeker wel.Ik ben 2 dagen later begonnen en zit nu helemaal in de mood.![]()
Vandaar dat Scheveningen geen optie was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 maand met wat minder slaap is wel te doen. De tegenstand is ook niet heel groot tot nu toe.quote:Op maandag 7 september 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mooi, denk als je er voor gaat het je ook zal lukken. Maar neem wel voldoende slaap, anders ben je gaar aan het eind vd maandZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar dat Scheveningen geen optie was.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Ah ik snapquote:Op maandag 7 september 2020 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nieuwe hobby FP gaat ook tijd in zitten, en heb nog een leven naast FOK (soms)
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind looptquote:Op maandag 7 september 2020 14:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
1 maand met wat minder slaap is wel te doen. De tegenstand is ook niet heel groot tot nu toe.![]()
Die is al voorbijquote:Op maandag 7 september 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind looptZonder wrijving geen glans![]()
Hier ook.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Whehequote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet jij toch blij van worden, een ex UTO die minder in DTS postZonder wrijving geen glans![]()
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.quote:Op maandag 7 september 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan zo opkomen alhoewel de vakantieperiode nu wel op zijn eind loopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ietsquote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.![]()
GvdZonder wrijving geen glans![]()
Dag nacht ritme aangepast?quote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.![]()
Ligt eraan wat je een ritme noemt.
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hipquote:Op maandag 7 september 2020 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketZonder wrijving geen glans![]()
Wat leuk dat je dat ook echt gaat ophalenquote:Op maandag 7 september 2020 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noordzeezand verzamelen voor m'n kerstpakketIs de actie al gestart?
![]()
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.
quote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga nog efkes door,dan even eten,dan even slapen.Ben ik ongeveer rond een uur of 12 wakker.
Hoe wel de 'gevoeligheid voor vaste gewoontes' in de gaten Freshquote:Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |