Haags kan jou niet bolken he die doet niet mee.quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij wel ja! *kijkt vals naar Haagsie*
o.a.
Als ik meedeed stond ik nu tweede.quote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij wel ja! *kijkt vals naar Haagsie*
o.a.
Ohhhh!! Ja! Pfff ik vind dat maar verwarrend allemaalquote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haags kan jou niet bolken he die doet niet mee.
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelfquote:Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh!! Ja! Pfff ik vind dat maar verwarrend allemaal
Ouwe slowchattertquote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik meedeed stond ik nu tweede.
ditquote:Op maandag 7 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelf
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopenquote:Op maandag 7 september 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed Maz, ff schoenen voetjes en je haren los in de wind
quote:
Ja ik leer het nooitquote:Op maandag 7 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt een puntje heb 1 minuut niet getikt, maar je blokt je zelf
Ja lekker hoor, ben jaloers op jequote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopen![]()
[ afbeelding ]
[..]Eigenlijk wil ik ja zeggen
Owhquote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Schoenen om mijn nek en lekker door de branding lopen![]()
[ afbeelding ]
[..]Eigenlijk wil ik ja zeggen
Als je dichterbij zou wonen kwam ik je wel ff ophalen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ben jaloers op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |