Oh en ik heb aan een klein bakje genoeg hoor. Die wensflesjes zijn niet zo groot en hoeven maar voor een kwart met zand gevuld te worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff met tassen vol zand de trap op
Klopt.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.
Het hoeft ook niet fout te zijn, maar knullig is het wel. Een reiziger die gaat niet uitgebreid de tijd nemen om zo'n poster te lezen en scant 'm alleen op relevante informatie. En dan is het gewoon verwarrend als er twee verschillende data genoemd worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.
En wat eten we vanavondquote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.quote:
Echt niet, het wordt wat anders of terug naar de winkel.quote:
Oh dat vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.
Hey Shii long time no seequote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Parkietensaus.quote:Op maandag 7 september 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog meer dingen in huis.
Ik gekookte witlof in ham en kaas en dan de oven inquote:
Altijd lekker.quote:
Ja en ben ik.de dupe vanquote:Op maandag 7 september 2020 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak mijn slaap wel.Wel iets ritme aangepast.
Ook lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gekookte witlof in ham en kaas en dan de oven in
Beetje?quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, beetje geraspte kaas erover en smullen maar
Nu voel ik me schuldig.quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en ben ik.de dupe van
Ja heerlijk, heb er ook zin in,quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, beetje geraspte kaas erover en smullen maar
Snap ik. Gaat alles goed?quote:Op maandag 7 september 2020 16:03 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik was er wel hoor, maar niet veel hier.
Niet doen spatie ga voor de winst vol gas we spreken elkaar toch wel❤❤❤🥰quote:
Ik heb alweer een tijdje geen spaghetti gegeten. Toch maar weer eens maken.quote:
Eet het meestal om de week, ene keer penne, of macaroni de andere keer weer spaghettiquote:Op maandag 7 september 2020 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alweer een tijdje geen spaghetti gegeten. Toch maar weer eens maken.
Het is ook lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet het meestal om de week, ene keer penne, of macaroni de andere keer weer spaghetti
Of tagliatelle ook lekker
Sta achter jou babe❤🥰quote:
Mooi zoquote:
Dit is posten niet lurkenquote:
Nee.quote:Op maandag 7 september 2020 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij 2000 likes ga je van fok af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |