Even 2 dagen wachten.quote:Op maandag 7 september 2020 15:39 schreef DJMO het volgende:
Ondertussen op station Haarlem
[ afbeelding ]
Oh en ik heb aan een klein bakje genoeg hoor. Die wensflesjes zijn niet zo groot en hoeven maar voor een kwart met zand gevuld te worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pfff met tassen vol zand de trap op
Klopt.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.
Het hoeft ook niet fout te zijn, maar knullig is het wel. Een reiziger die gaat niet uitgebreid de tijd nemen om zo'n poster te lezen en scant 'm alleen op relevante informatie. En dan is het gewoon verwarrend als er twee verschillende data genoemd worden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Is niet fout volgens mij. Until = tot 10 september en dat is hetzelfde als t/m 9 sept.
En wat eten we vanavondquote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.quote:
Echt niet, het wordt wat anders of terug naar de winkel.quote:
Oh dat vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan shoarma maar ik zie net dat ik geen knoflooksauce meer heb.
Hey Shii long time no seequote:Op maandag 7 september 2020 15:48 schreef shiitake het volgende:
Parkietensaus.quote:Op maandag 7 september 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog meer dingen in huis.
Ik gekookte witlof in ham en kaas en dan de oven inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |