SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKZonder wrijving geen glans
Heb ik al beantwoord. Dus de eerste 500 punten zijn binnen.quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
WIDM poulers; de testvraag staat op de app! 24 uur de tijd om te antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je kan zelfs zien wat anderen hebben ingevuld.quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, want nu de grootste statistische kans. En verdenk sowieso nog niet écht iemand.quote:Op maandag 7 september 2020 10:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan zelfs zien wat anderen hebben ingevuld.
Ik heb zelf nog geen idee, dus ik heb gestemd op dat de mol niet in een auto zat
Ik verdenk er alleen een paar níet. Horace, Patrick, Ellie. Ik wil mijn punten voor volgende week wel alle honderd op één persoon in zetten, dat doe ik elk seizoen. All or nothing. Ik denk nu maar op Nikkie of Tygoquote:Op maandag 7 september 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, want nu de grootste statistische kans. En verdenk sowieso nog niet écht iemand.
Dat ga ik denk ik ook doenquote:Op maandag 7 september 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verdenk er alleen een paar níet. Horace, Patrick, Ellie. Ik wil mijn punten voor volgende week wel alle honderd op één persoon in zetten, dat doe ik elk seizoen. All or nothing. Ik denk nu maar op Nikkie of Tygo
Nu kan ik officieel weer verder met mijn levenquote:Op maandag 7 september 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gisterenavond gezien.
Ik vond het leuk.
Ik denk sowieso wel dat Nikkie en Tygo ver komen inderdaad. Ik denk dat Patrick, Ellie of Peggy eruit gaat volgende week. Waarom? Geen ideequote:Op maandag 7 september 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doenVorig jaar wel wat meer gespreid in het begin, maar dan heb je altijd de kans iets in te hebben gezet op iemand die er dan uit ligt; ben je niet al je punten kwijt, maar zeker zo vroeg in het spel loop je op de langere termijn wel veel punten mis.
Handig is ook om op iemand in te zetten waarvan je denkt dat die er lang in blijft. Kun je altijd later nog kijken wie je écht verdenkt als mol, en dan heb je nog steeds al je punten.
Een verbetering ten opzichte van de laatste seizoenen. Echt.quote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het niet gezienmaar het was ongetwijfeld fantastisch
Moet nog even terugkijken.
Ja precies, ik denk dat ik mijn punten ook zo in ga zetten. Want als iemand een ronde verder komt, houd je altijd je punten, ook al blijkt die persoon uiteindelijk niet de mol.quote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso wel dat Nikkie en Tygo ver komen inderdaad. Ik denk dat Patrick, Ellie of Peggy eruit gaat volgende week. Waarom? Geen ideeBuikgevoel
Waar staat die testvraag dan?quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, alleen worden alle punten ingezet op de mol na de laatste aflevering nog verdubbeld.quote:Op maandag 7 september 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk dat ik mijn punten ook zo in ga zetten. Want als iemand een ronde verder komt, houd je altijd je punten, ook al blijkt die persoon uiteindelijk niet de mol.
Bij het Home scherm op de app, en en staat het ergens in beeld waar je op kan klikkenquote:
Ah ja, daar waar je hem niet verwacht. Maar gevonden inderdaad!quote:Op maandag 7 september 2020 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij het Home scherm op de app, en en staat het ergens in beeld waar je op kan klikken
Hou het volgende keer iets korter, er moet ook nog gewerkt worden.quote:
Bij Ellie ben ik er nog niet uit of ze aan het kandidaat-mollen is. Ze vond geen spiegel, wilde verkeerd gaan staan, zette 750 euro niet in bij het namenspel en pakte geen geld in het derde spel.quote:Op maandag 7 september 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verdenk er alleen een paar níet. Horace, Patrick, Ellie. Ik wil mijn punten voor volgende week wel alle honderd op één persoon in zetten, dat doe ik elk seizoen. All or nothing. Ik denk nu maar op Nikkie of Tygo
Bijna twee uurquote:Op maandag 7 september 2020 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een verbetering ten opzichte van de laatste seizoenen. Echt.
(Trust Nobody de podcast vindt dat ook trouwens!)
Ben er ook nog niet uit, dus ik houd het lekker gespreid, maar als mol zou je die 750 euro denk ik wel hebben ingezet, en het liefst zo verkeerd mogelijk.quote:Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Ellie ben ik er nog niet uit of ze aan het kandidaat-mollen is. Ze vond geen spiegel, wilde verkeerd gaan staan, zette 750 euro niet in bij het namenspel en pakte geen geld in het derde spel.
Je loopt dan wel je molbonus mis! Alle punten die je ooit hebt ingezet op de mol worden verdubbeld, dus als je alleen in de laatste aflevering op de mol inzet heb je veel minder punten dan vanaf het begin al goed zittenquote:Op maandag 7 september 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk dat ik mijn punten ook zo in ga zetten. Want als iemand een ronde verder komt, houd je altijd je punten, ook al blijkt die persoon uiteindelijk niet de mol.
Je krijgt 500 punten voor elk goed beantwoorde vraagquote:Op maandag 7 september 2020 11:11 schreef Dave het volgende:
Is die testvraag gewoon leuk voor er bij, of ook voor punten? (heb de uitleg niet gelezen)
Daar tegenover: alle punten die je nu kwijtraakt, kun je over de rest van de afleveringen niet meer inzetten. Daar telt die molbonus niet tegenop (weet ik uit vorige seizoenenquote:Op maandag 7 september 2020 11:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Je loopt dan wel je molbonus mis! Alle punten die je ooit hebt ingezet op de mol worden verdubbeld, dus als je alleen in de laatste aflevering op de mol inzet heb je veel minder punten dan vanaf het begin al goed zitten
500!?quote:Op maandag 7 september 2020 11:22 schreef molloot200 het volgende:
Je krijgt 500 punten voor elk goed beantwoorde vraag
Ja, volgens mij wel. Je moet nagaan dat de normale punten elke week verdubbeld worden, dat wordt uiteindelijk meer dan 12.000 puntenquote:
Dat is wel makkelijk te mollen inderdaad, zeker als de redactie van tevoren even heeft gecheckt wat de meest voorkomende namen zijn. Niemand die het opvalt als je daar een beetje rommelt.quote:Op maandag 7 september 2020 11:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet uit, dus ik houd het lekker gespreid, maar als mol zou je die 750 euro denk ik wel hebben ingezet, en het liefst zo verkeerd mogelijk.
Ja dat tikt ook hard aan. Gewoon meteen alles op de mol, beste tactiekquote:Op maandag 7 september 2020 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar tegenover: alle punten die je nu kwijtraakt, kun je over de rest van de afleveringen niet meer inzetten. Daar telt die molbonus niet tegenop (weet ik uit vorige seizoenen)
Jaa samequote:Op maandag 7 september 2020 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarom houd ik zo van die podcast
Tina de Bruin, 'ik let op je bruine rakker' had ze in haar brief staan.quote:Op maandag 7 september 2020 11:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat tikt ook hard aan. Gewoon meteen alles op de mol, beste tactiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |