SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKLife is what happens to you while you're busy making other plans
Zeker wel aan te raden om eerst de eerste drie seizoen te kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En die staat nog gewoon op ziggo ook. Het vierde seizoen tenminste.
Die wil je je ook niet herinnerenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinner
En geheel begrijpelijk. Altijd weer zo'n sore thumb bij winnaarsoverzichtjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker geen schande, de winnaar van dat jaar staat meestal fier onderaan in winnaarslijstjes
Volgens mij heb ik het zelf niet eens doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker was
Ja ik dacht ik help je evenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zocht jullie al.
Ik had het niet doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zocht jullie al.
Maar wel realistische fictie. Ik zie dit zo gebeuren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh is het fictieIk had op een of andere manier in m'n hoofd dat het echt was
NIETquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende: [..] Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?
En dat haar naam twee letters verschilt van de mijne
En dan niet Pim en Wim Nee Pim Johannes van der Sloot En Wim Johannes van der Kloot Bizar hè
![]()
Ja!quote:
Ohh Fleabag wil ik zienquote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jobi is zo snel vandaag, die moet morgen wel een terugval krijgen...
Of is dit het resultaat van je dieet?
Klopt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef Dave het volgende:
The Bridge/Bron/Broen staat dacht ik ook op Netflix
Kan dat niet met Paypal of ideal?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh Fleabag wil ik zien![]()
Maar Prime heb je een creditcard voor nodig
Neequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan dat niet met Paypal of ideal?
T is maar 3 euro in de maand dacht ik
Raar, de Nederlandse markt willen veroveren met creditcard als eisquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeIk heb dus Paypal speciaal voor als je eigenlijk een creditcard nodig hebt, maar kon het nergens vinden
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raar, de Nederlandse markt willen veroveren met creditcard als eis
Ik heb gewoon alles, cc gebruik ik wel voornamelijk in het buitenlandquote:
Nee ik heb dat nog nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles, cc gebruik ik wel voornamelijk in het buitenland
Ja, dat heb ik wel. Meestal voldoet dat wel als iDeal niet kanquote:
Het is nog erger als ze er iets aan toevoegt als 'waarom kijk je niet vaker zo op foto's?'quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs mijn moeder zei: "Oh leuke foto van je!" toen ik die van m'n dubbelganger liet zien
Weet je dubbelganger ook dat ze je dubbelganger is?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs mijn moeder zei: "Oh leuke foto van je!" toen ik die van m'n dubbelganger liet zien
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mijquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nog erger als ze er iets aan toevoegt als 'waarom kijk je niet vaker zo op foto's?'
Neequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je dubbelganger ook dat ze je dubbelganger is?
Leuk welquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mij
Ah fors wat ouder dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een dispuutsgenoot. Maar zij werd lid van het dispuut voordat ik geboren wasIk ken haar van twee foto's in een oude almanak
![]()
Ik heb haar wel gegoogled en daar lijkt ze echt niets op mij
quote:
Jij weet niet wat ik allemaal moet teruglezen johquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je loopt niet eens (of amper) meer achter met de topics
Dat is serieus echt engquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mij
Ja zo jammer dat ik die foto niet digitaal hebquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is serieus echt eng![]()
Niet dat jij er eng uitziet, ik bedoel meer de gelijkenis
Misschien heb je wel een tante waar je niets van weetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een dispuutsgenoot. Maar zij werd lid van het dispuut voordat ik geboren wasIk ken haar van twee foto's in een oude almanak
![]()
Ik heb haar wel gegoogled en daar lijkt ze echt niets op mij
Haha wie weet, ze klopt qua leeftijd wel met m'n oudersquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een tante waar je niets van weet
Zelfs boven FOK!quote:
Gelukkig al twee uurtjes niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
'Alles' is vrij allesomvattend ja.
Is de pijn op je borst er nog steeds?
Via de iphone of ipad (in mijn geval) kun je het Amazon prime appje downloaden in itunes en dan in de app een abonnement afsluiten. Dan betaal je maandelijks via je itunes tegoed. Geen creditcard nodig. Werkt bij mij prima.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh Fleabag wil ik zien![]()
Maar Prime heb je een creditcard voor nodig
Oh fijn! Dat is nogal een cliffhanger ook als LaPo hèquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig al twee uurtjes niet meer
Tot ze op je toetsenbord gaan zoeken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb de beste manier gevonden om te voorkomen dat m'n fretten op m'n toetsenbord springen!
Heb gedroogde eendenfilet in een stuk of 20 stukjes geknipt en overal in de kamer verstopt.
Nu ze er een paar tegen zijn gekomen zijn ze samen de hele kamer aan het afspeuren
We zijn wel al 1 a 2 topics verderquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn! Dat is nogal een cliffhanger ook als LaPo hè
'Het wordt opeens zwart voor m'n ogen'
Oh dat is ook gek! En diegene herkende jou natuurlijk niet, want dat duurt nog vijf jaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef H_T het volgende:
Ik heb ook wel eens in de kroeg iemand gezien die verdacht veel leek op hoe ik er zo'n vijf jaar daarvoor uitzagDat was ook apart
Ja dit ging ik ook proberen volgens mij - maar geen apple. Ik ga dit nog eens proberen!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:47 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Via de iphone of ipad (in mijn geval) kun je het Amazon prime appje downloaden in itunes en dan in de app een abonnement afsluiten. Dan betaal je maandelijks via je itunes tegoed. Geen creditcard nodig. Werkt bij mij prima.
Nee, nog steeds creditcard nodigquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit ging ik ook proberen volgens mij - maar geen apple. Ik ga dit nog eens proberen!
In Google Play Store zal het ook wel zo gaan denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit ging ik ook proberen volgens mij - maar geen apple. Ik ga dit nog eens proberen!
Oeh juicyquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een tante waar je niets van weet
Ik heb hem wel even gesprokenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is ook gek! En diegene herkende jou natuurlijk niet, want dat duurt nog vijf jaar
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tot ze op je toetsenbord gaan zoeken.
Ik heb een keer de film Starbuck gezien, over een spermadonor die meer dan 600 kinderen heeftquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh juicy![]()
Je hoort soms ook van die verhalen van DNA testen waar er allemaal verloren kinderen opduiken
Nee niet dus, stomme Amazonquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
In Google Play Store zal het ook wel zo gaan denk ik.
Overal?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb de beste manier gevonden om te voorkomen dat m'n fretten op m'n toetsenbord springen!
Heb gedroogde eendenfilet in een stuk of 20 stukjes geknipt en overal in de kamer verstopt.
Nu ze er een paar tegen zijn gekomen zijn ze samen de hele kamer aan het afspeuren
Ja ik had ook al snel even in het tussenliggende topic gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We zijn wel al 1 a 2 topics verder
Hoe begon je dit gesprek? "hoi, jij lijkt op mij"?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem wel even gesprokenHij heet(te) Mischa. Die naam zou ik nooit uitkiezen als ik tijdreiziger was, dus alles is nog okay
Er was ook iemand - Cecilia heet ze - waar ik ook heel erg op scheen te lijken. Ik heb het zelf nooit zo gezien. Maar die naam zou ik ook niet uit hebben gekozen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem wel even gesprokenHij heet(te) Mischa. Die naam zou ik nooit uitkiezen als ik tijdreiziger was, dus alles is nog okay
Ja echt lullig!quote:
Ohh volgens mij heb ik die ook gezien! Maar echt met spermadonoren kan dat al heel hard gaan vaak.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een keer de film Starbuck gezien, over een spermadonor die meer dan 600 kinderen heeft
Statistisch gezien zijn er dan bijna iedere dag ruim 1,5 kind jarigquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een keer de film Starbuck gezien, over een spermadonor die meer dan 600 kinderen heeft
Gefeliciteerd, Harry!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn er dan bijna iedere dag ruim 1,5 kind jarig
Toch niet genoeg reden om over te stappen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jammer. Met Apple werkt het prima.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch niet genoeg reden om over te stappen.
@:H_T jij hebt dat toch ook? Maar ook met CC zeker?
Ja dat was wel goedquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook eens wat technisch.
Weet ik niet meer preciesquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Hoe begon je dit gesprek? "hoi, jij lijkt op mij"?![]()
En misschien heb je juist die naam gekozen om jezelf in verwarring te brengen
Hij moest ook ingrijpen dat twee van zijn kinderen niet met elkaar zouden datnequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn er dan bijna iedere dag ruim 1,5 kind jarig
Ahhhhquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
I wish![]()
Ik wil zijn baan. En zijn leeftijd. En zijn humor. En zijn gevatheid (is dit goed Nederlands?)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik niet meer preciesWat ik nog wel weet is dat het best druk was en ik al een paar biertjes op had
Vroeger, toen het nog druk kon zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik niet meer preciesWat ik nog wel weet is dat het best druk was en ik al een paar biertjes op had
Ja ik ga het misschien ook wel nemen als ik ooit weer kan reizen, ook gewoon omdat ze dat altijd accepteren in het buitenlandquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]en
Mijn creditcard kost me nog geen 20 euro per jaar, maar het is bijzonder handig bij het boeken en genieten van vakanties
Vliegticket, huurauto, hotel, creditcard accepteren ze wel
En je krijgt er gelijk wat aankoopbescherming bij, wat ik best een prettig idee vind sinds ik ooit een ticket boekte bij Air Berlin, betaalde met iDeal en ze ruim een maand later failliet gingen. Had ik met creditcard betaald, dan kon ik mijn geld makkelijk terugkrijgen. Dat had ik niet gedaan en dus was het
Voor mij is een creditcard dus sowieso de moeite waard
in Oostenrijk ergens geluncht waar ik helemaal geen pasje kwijt kon. Echt alleen cash. Lekker corona proofquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga het misschien ook wel nemen als ik ooit weer kan reizen, ook gewoon omdat ze dat altijd accepteren in het buitenland
Met pin kom je ook een heel eind tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga het misschien ook wel nemen als ik ooit weer kan reizen, ook gewoon omdat ze dat altijd accepteren in het buitenland
Haha ja ik bedoelde meer als je echt in nood zit in het ziekenhuis ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Oostenrijk ergens geluncht waar ik helemaal geen pasje kwijt kon. Echt alleen cash. Lekker corona proof
Ik heb zonder credit card overleefd in Amerika, Zuid - Korea en Israel, dus op zichquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Met pin kom je ook een heel eind tegenwoordigDus het hangt er ook een beetje van af waar je heen gaat en wat je wil gaan doen. Voor een weekje Duitsland is het niet echt nodig, ga je drie weken naar Amerika dan is het toch wel erg praktisch
Al heb ik ook in Amerika gewoon met pinpas kunnen betalen in supermarkten en zo
ahhhh achso...quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik bedoelde meer als je echt in nood zit in het ziekenhuis ofzo
Zelfs bunq heeft er een, bij welke hippies zit jij dan?quote:
Ook niet met een iTunes/playstore tegoedkaart die je in de supermarkt kunt kopen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat van die hippies klopt wel, jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfs bunq heeft er een, bij welke hippies zit jij dan?
Overigens kan je ook buiten je bank om een creditcard aanvragenKeuze zat
Neequote:Op dinsdag 1 september 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook niet met een iTunes/playstore tegoedkaart die je in de supermarkt kunt kopen?
Ik las ook nog iets over Paypal key, wat dannzou werken als een MasterCard creditcard, maar nog niet beschikbaar voor alle gebruikers geloof ik.
ahja die is wat minder standaardquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, blijkbaar![]()
https://www.triodos.nl/ve(...)agen?id=f0af7a23f878
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |