Ik heb gewoon alles, cc gebruik ik wel voornamelijk in het buitenlandquote:
Nee ik heb dat nog nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles, cc gebruik ik wel voornamelijk in het buitenland
Ja, dat heb ik wel. Meestal voldoet dat wel als iDeal niet kanquote:
Het is nog erger als ze er iets aan toevoegt als 'waarom kijk je niet vaker zo op foto's?'quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs mijn moeder zei: "Oh leuke foto van je!" toen ik die van m'n dubbelganger liet zien
Weet je dubbelganger ook dat ze je dubbelganger is?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs mijn moeder zei: "Oh leuke foto van je!" toen ik die van m'n dubbelganger liet zien
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mijquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nog erger als ze er iets aan toevoegt als 'waarom kijk je niet vaker zo op foto's?'
Neequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je dubbelganger ook dat ze je dubbelganger is?
Leuk welquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mij
Ah fors wat ouder dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een dispuutsgenoot. Maar zij werd lid van het dispuut voordat ik geboren wasIk ken haar van twee foto's in een oude almanak
![]()
Ik heb haar wel gegoogled en daar lijkt ze echt niets op mij
quote:
Jij weet niet wat ik allemaal moet teruglezen johquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je loopt niet eens (of amper) meer achter met de topics
Dat is serieus echt engquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee daarvoor lijkt ze teveel op mij
Ja zo jammer dat ik die foto niet digitaal hebquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is serieus echt eng![]()
Niet dat jij er eng uitziet, ik bedoel meer de gelijkenis
Misschien heb je wel een tante waar je niets van weetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een dispuutsgenoot. Maar zij werd lid van het dispuut voordat ik geboren wasIk ken haar van twee foto's in een oude almanak
![]()
Ik heb haar wel gegoogled en daar lijkt ze echt niets op mij
Haha wie weet, ze klopt qua leeftijd wel met m'n oudersquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een tante waar je niets van weet
Zelfs boven FOK!quote:
Gelukkig al twee uurtjes niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
'Alles' is vrij allesomvattend ja.
Is de pijn op je borst er nog steeds?
Via de iphone of ipad (in mijn geval) kun je het Amazon prime appje downloaden in itunes en dan in de app een abonnement afsluiten. Dan betaal je maandelijks via je itunes tegoed. Geen creditcard nodig. Werkt bij mij prima.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh Fleabag wil ik zien![]()
Maar Prime heb je een creditcard voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |