SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKLife is what happens to you while you're busy making other plans
Zeker wel aan te raden om eerst de eerste drie seizoen te kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En die staat nog gewoon op ziggo ook. Het vierde seizoen tenminste.
Die wil je je ook niet herinnerenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinner
En geheel begrijpelijk. Altijd weer zo'n sore thumb bij winnaarsoverzichtjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker geen schande, de winnaar van dat jaar staat meestal fier onderaan in winnaarslijstjes
Volgens mij heb ik het zelf niet eens doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker was
Ja ik dacht ik help je evenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zocht jullie al.
Ik had het niet doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zocht jullie al.
Maar wel realistische fictie. Ik zie dit zo gebeuren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh is het fictieIk had op een of andere manier in m'n hoofd dat het echt was
NIETquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende: [..] Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?
En dat haar naam twee letters verschilt van de mijne
En dan niet Pim en Wim Nee Pim Johannes van der Sloot En Wim Johannes van der Kloot Bizar hè
![]()
Ja!quote:
Ohh Fleabag wil ik zienquote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jobi is zo snel vandaag, die moet morgen wel een terugval krijgen...
Of is dit het resultaat van je dieet?
Klopt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef Dave het volgende:
The Bridge/Bron/Broen staat dacht ik ook op Netflix
Kan dat niet met Paypal of ideal?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh Fleabag wil ik zien![]()
Maar Prime heb je een creditcard voor nodig
Neequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan dat niet met Paypal of ideal?
T is maar 3 euro in de maand dacht ik
Raar, de Nederlandse markt willen veroveren met creditcard als eisquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeIk heb dus Paypal speciaal voor als je eigenlijk een creditcard nodig hebt, maar kon het nergens vinden
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raar, de Nederlandse markt willen veroveren met creditcard als eis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |