SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
I know, daarna ook nooit meer gegeten![]()
Aan de andere kant van de familie eten ze hutspot met stroop
Na AL die inspiratie die ik je gafquote:
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!quote:
Geen idee?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Waar is een blauwe als je ze nodig hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!
bami uit blik?!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Bamihap met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou bami met slasaus overslaan?!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Bamiham met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelf nooit gehad, maar het bestaat
[ afbeelding ]
Pannenkoeken met biefstuk vind ik ook bijzonderquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Arizona het volgende:
@:Meke ik associeer ook divers eten met Friesland terwijl het niet Fries is!
Spinazie uit een pot van Hak! Pannenkoeken met biefstuk, jus en stroop! Dat kreeg ik echt alleen daar.
Trots op jequote:
Tussen Ie en Kaaquote:
Zekerquote:
Ik denk dat Jee een afkorting is van 45 inwoners tellende Jouswier.quote:
Goddelijk, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Pannenkoeken met biefstuk vind ik ook bijzonder
Geloof ik best.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goddelijk, ik kan niet anders zeggen.
ik ben trots op jequote:
Ja nogalquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Typo, ik bedoelde bamihap. Helpt dat?
Beef Wellington is gewoon een slap aftreksel van pannenkoek met biefstuk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Geloof ik best.
Maar in mijn hoofd hoort pannenkoek toch zoet te zijn.
En pizza hartig
Beef Wellingtonquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beef Wellington is gewoon een slap aftreksel van pannenkoek met biefstuk.
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 een HELE cake?
Inmiddels dus cyan90 denk ik?
Niks mis met een pannenkoek met (bijvoorbeeld) uien, champignons, spek en kaasquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Geloof ik best.
Maar in mijn hoofd hoort pannenkoek toch zoet te zijn.
En pizza hartig
Het zal eens niet Friesland zijn héquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat Jee een afkorting is van 45 inwoners tellende Jouswier.
Uiteraard Friesland. Ik ben er wel eens geweest.
En jij denkt dat wij dit geloven?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.
Ja vind ik ook heel lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Niks mis met een pannenkoek met (bijvoorbeeld) uien, champignons, spek en kaas
Nou daardoor was ik ook in de warquote:
30cm?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.
Dat lijkt mij al helemaal niet te vretenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000092581314/?s2a=
Ik heb net dit besteld. En het is echt heel mooi en ben er heel blij mee![]()
Alleen had ik er niet bij nagedacht dat ik hem nou ook recht moet ophangen
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000092581314/?s2a=
Ik heb net dit besteld. En het is echt heel mooi en ben er heel blij mee![]()
Alleen had ik er niet bij nagedacht dat ik hem nou ook recht moet ophangen
Weet je wiens bijnaam Ham was?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
"Ik eet vanavond bamiham"
"Ah lekker, bami"
"Nee alleen de ham"
Lijkt me een beetje droog ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al helemaal niet te vreten
Nouja wijn met kurk is dus mijn lievelings, dus dacht, ik probeer het eens zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al helemaal niet te vreten
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitAlleen ja nu nog alles ophangen
Ben geen vegetariër, maar als ik van dit soort plakken ham zie liggenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
"Ik eet vanavond bamiham"
"Ah lekker, bami"
"Nee alleen de ham"
Bamiham - Je zou er vegetariër van worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben geen vegetariër, maar als ik van dit soort plakken ham zie liggen
quote:
Het gaat erom wat je ermee doet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd groot te zijn.
Die OOKquote:
Of je hangt hem expres heel erg scheef, zodat het een soort design statement isquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatEn gewoon sticker op de achterkant.
Maarja als je hem nou een beetje scheef hangt erger ik me daar nog drie jaar aan
Ah gelukkig maar een plaat dat scheelt. Maar dat is erg lastig goed recht te hangen in je eentje ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatEn gewoon sticker op de achterkant.
Maarja als je hem nou een beetje scheef hangt erger ik me daar nog drie jaar aan
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of je hangt hem expres heel erg scheef, zodat het een soort design statement is
quote:
Ik dacht dat er alleen maar bovenop lag om het warm te houden..quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Is er trouwens IEMAND die die plakken bamiham ook echt opeet?
Zag je het echt niet aankomen?quote:
Ja voor ik vega was welquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Bij mij zit het altijd in stukjes door de bami, ik heb het op deze manier nog nooit gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar een plaat dat scheelt. Maar dat is erg lastig goed recht te hangen in je eentje ja.
Dat veranderende ritme maakt je minder scherpquote:
Dit maakt het nog erger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar bovenop lag om het warm te houden..
quote:
Ik heb ook altijd gezegd dat avondmensen scherper zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat veranderende ritme maakt je minder scherp
Misschien eerst even een lijntje ofzo op de muur tekenen of ietsquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?![]()
M'n ouders komen komend weekend toch m'n afzuigkap ophangen
Niet per se het ophangen zelf. Maar dan kan de een kijken van afstand of die recht hangt. En de ander verplaatst die plaat dan op de muur, totdat het recht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?![]()
M'n ouders komen komend weekend toch m'n afzuigkap ophangen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ja zoiets zat ik ook al te denken, ik heb ook al een waterpasquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien eerst even een lijntje ofzo op de muur tekenen of iets
Wel heel leuk! Meerderen zo naast elkaar eigenlijk ook
Serieusquote:
Ja, dat is waar. Maar dan heb je alsnog dat als je dan de beschermlaag eraf haalt, dat je dan weer kwijt bent hoe hij hing toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet per se het ophangen zelf. Maar dan kan de een kijken van afstand of die recht hangt. En de ander verplaatst die plaat dan op de muur, totdat het recht is.
Daarom noem ik Hamilton altijd hamlap.quote:
Niks mis met zacht en fluffy hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd gezegd dat avondmensen scherper zijn
Wij kregen altijd heel netjes 1/6e van de ham en 1/6e van het eiquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus
Ik hou van vlees maar die roze lap () heb ik echt nog nooit opgegeten
Het eitje daarentegen vind ik altijd superlekker
Oh, wij pakken wel waar we zin in hebben maar de eerste ronde nooit meer dan 1/X van één gerecht als er X aantal mensen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij kregen altijd heel netjes 1/6e van de ham en 1/6e van het ei![]()
![]()
Sowieso deden we Chinees echt in rondes en verdeelden we alles netjesIk moet echt wennen aan mensen die gewoon pakken waar ze zin in hebben
![]()
Haha nou dan kom ik nooit bij jou Chinees eten hoor, daar raak ik helemaal van in paniekquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, wij pakken wel waar we zin in hebben maar de eerste ronde nooit meer dan 1/X van één gerecht als er X aantal mensen zijn
Zo rollen wijquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
Eén typo en je fout domineert gewoon de rest van het topic hè.
Geen probleem! We halen wel patat als je hier komt etenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou dan kom ik nooit bij jou Chinees eten hoor, daar raak ik helemaal van in paniek
Oh wauwquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
Op moeders werk is een collega positief getest voor Corona. Het dichtste bij wat het voor mij tot nu toe is gekomen
Jaaaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen probleem! We halen wel patat als je hier komt eten
Heeft je moeder nog met die persoon samengewerkt?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
Op moeders werk is een collega positief getest voor Corona. Het dichtste bij wat het voor mij tot nu toe is gekomen
Ik ken 2 mensen die zich laten testen. Ik kreeg net te horen dat 1 van de 2 gewoon verkouden is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat is echt de meerderheid van de testers, maarja je moet toch testen hèquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die zich laten testen. Ik kreeg net te horen dat 1 van de 2 gewoon verkouden is.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Moet je moeder nu thuis werken?
Oh shitquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Ze werkt in de zorg, dus dat is niet mogelijk...
Aah wat sneuquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:37 schreef Arizona het volgende:
Vader van een vriendin van mijn dochter is positief getest. Vriendinnetje zelf gelukkig negatief. Maar dat meisje moest dus wel meteen 10 dagen in quarantaine en dat na één dag naar school te zijn geweest
Ze had afgelopen week vakantie, toen heeft ze niet gewerkt. Vandaag weer begonnen, die persoon hoefde vandaag niet te werken, maar heeft vorige week nog wel gewerkt met collega's die zij vandaag tegenkwam.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heeft je moeder nog met die persoon samengewerkt?
Nou ja, in ieder geval nog geen direct contact dus... Hopelijk krijg je moeder geen klachten en blijft ze mooi Coronavrij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze had afgelopen week vakantie, toen heeft ze niet gewerkt. Vandaag weer begonnen, die persoon hoefde vandaag niet te werken, maar heeft vorige week nog wel gewerkt met collega's die zij vandaag tegenkwam.
Poeh nou echt hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:42 schreef Em31 het volgende:
Bij de moeder van een vriendin die in een verzorgingstehuis werkt had een vakantiehulp corona, na een dag werken werd ze ineens ziek. Iedereen van die afdeling getest, maar verder had helemaal niemand het. Best bizar(en heel veel geluk).
Hopelijk heeft ze niks. Al is de kans al wat kleiner zo via viaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze had afgelopen week vakantie, toen heeft ze niet gewerkt. Vandaag weer begonnen, die persoon hoefde vandaag niet te werken, maar heeft vorige week nog wel gewerkt met collega's die zij vandaag tegenkwam.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze niks. Al is de kans al wat kleiner zo via via
Ik zit RCT2 te spelenquote:
Ik vermoed dat het eerste met het tweede te maken heeftquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit RCT2 te spelen
Nou ja, eigenlijk te wachten tot ik weer geld heb om uit te geven vooral
Stom!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit RCT2 te spelen
Nou ja, eigenlijk te wachten tot ik weer geld heb om uit te geven vooral
Ik heb heel veel honger, activiteiten verrichten wordt zwaar nuquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje wat is dit nou!!
Doorposten mensen!!
Ja echt hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje wat is dit nou!!
Doorposten mensen!!
Lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb heel veel honger, activiteiten verrichten wordt zwaar nu
Wacht totdat mijn dochter terug is van de fysio. Daarna gaan we naar de McD
Oeee niet zo lekker als BK maar toch lekker!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb heel veel honger, activiteiten verrichten wordt zwaar nu
Wacht totdat mijn dochter terug is van de fysio. Daarna gaan we naar de McD
Ik zat bij te lezen in het TDF topic, ben er net achter dat @Momo een voorspellende gave heeft.quote:
Medium Big Mac menuquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker![]()
Heb je al gekozen wat je gaat eten?
BK zit hier niet in de buurtquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeee niet zo lekker als BK maar toch lekker!!
Niet mee eens!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeee niet zo lekker als BK maar toch lekker!!
Klassieke keuzequote:
Ik heb altijd de Big King XXL, yum yum yumquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Medium Big Mac menu
[..]
BK zit hier niet in de buurt
Ik hou van Whoppers
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat bij te lezen in het TDF topic, ben er net achter dat @:Momo een voorspellende gave heeft.
Wel een beetje beroepsdeformatie, en gebrek aan BK in Twente denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nou ja dat overleven we ook wel weer als groep.
Hoop ik.
Zeker! Mijn standaard keuze bij de Mac, als ik in een niet-avontuurlijke stemming ben. Meestal dusquote:
Die is ook lekker ja!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd de Big King XXL, yum yum yum
Hmmm als je dan alsnog denkt dat de MC lekker is, dan is dat op zich wel een goed teken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje beroepsdeformatie, en gebrek aan BK in Twente denk ik![]()
Ik heb 3,5 jaar bij de McDonalds gewerkt
Bij @Em31 eten ze om 18 uur, bij mij thuis vroeger ook om 18:00. Weet je zeker dat je wel een eckte Nederlandse bent?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Mijn standaard keuze bij de Mac, als ik in een niet-avontuurlijke stemming ben. Meestal dus
[..]
Die is ook lekker ja!
O mennn ik heb zoveel honger nu
Normaal zit ik als een eckte Nederlander om 17:30 achter mijn prakje
Ja en dan zie je ook hoe makkelijk het kan gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Poeh nou echt hoor![]()
Verzorgingstehuis is ook wel echt kwetsbare groep
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Arizona het volgende:
Zeker! Mijn standaard keuze bij de Mac, als ik in een niet-avontuurlijke stemming ben. Meestal dus
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm als je dan alsnog denkt dat de MC lekker is, dan is dat op zich wel een goed teken.
Op het station in Enschede zit de BK, maar daar wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Meke het volgende:
[..]
nog 1 minuutquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij @:Em31 eten ze om 18 uur, bij mij thuis vroeger ook om 18:00. Weet je zeker dat je wel een eckte Nederlandse bent?
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en dan zie je ook hoe makkelijk het kan gaan.
Geld uitgeven in het spel he, niet in het eggiequote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerste met het tweede te maken heeft
First Encounter. Je mag geen geld vragen voor de attracties, alleen als entree voor het park. Dat vind ik best irritant, want de cashflow is dan een stuk minder lekker. En de kleine achtbanen zijn niet vanaf het begin beschikbaar, dus ik kan niet vier Shuttle Loops neerzetten met een actiefoto en op die manier geld binnen harkenquote:
Oja daar kwam ik wel eens want het Saxion en m'n werk zitten daarnaastquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op het station in Enschede zit de BK, maar daar wil je niet dood gevonden worden
Anders is Nordhorn de dichtstbijzijnde. Gewoon de landsgrenzen over moeten voor de BK![]()
Ja! Om 17:00 de piepers op het vuur en om 17:30 eten!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij @:Em31 eten ze om 18 uur, bij mij thuis vroeger ook om 18:00. Weet je zeker dat je wel een eckte Nederlandse bent?
Oh die ken ik niet, maar klinkt wel interessantquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Geld uitgeven in het spel he, niet in het eggie
[..]
First Encounter. Je mag geen geld vragen voor de attracties, alleen als entree voor het park. Dat vind ik best irritant, want de cashflow is dan een stuk minder lekker. En de kleine achtbanen zijn niet vanaf het begin beschikbaar, dus ik kan niet vier Shuttle Loops neerzetten met een actiefoto en op die manier geld binnen harken
Ik laat ook altijd de sla van m'n burger afhalen omdat ik het idee heb dat het dan lekkerder wordtquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
McChicken zonder slais mijn favoriet. Maken ze hem altijd vers
Er was er vroeger een op station Enschede. En ik dacht in de buurt van Hengelo, maar die weet ik niet zekerquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik begin standaard pas om 19:00 met koken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Om 17:00 de piepers op het vuur en om 17:30 eten!
Ja ik vind sowieso warme sla echt heel viesquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd de sla van m'n burger afhalen omdat ik het idee heb dat het dan lekkerder wordt
Hengelo volgens mij niet, Enschede station nog welquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was er vroeger een op station Enschede. En ik dacht in de buurt van Hengelo, maar die weet ik niet zeker
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso warme sla echt heel vies
Heldenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
McDonald's heeft zelfs nog een jaar studiegeld betaald voor me
Enschede heeft zelfs een tweede BK gehad, in de Klanderij. Maar die was vrij snel weer wegquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was er vroeger een op station Enschede. En ik dacht in de buurt van Hengelo, maar die weet ik niet zeker
Nee ik vind dat altijd vies, maar meestal voel ik me dan te aanstellerig en eet ik het gewoon netjes opquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ben er ook niet per sé fan van, maar bij sommige echt burger-restaurants vind ik het niet zo heel storend eigenlijk, de sla bij de burger erbij op
Jaquote:
Statistisch gezien kun je beter gaan kijken als je er wel zin in hebtquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet nog een half uur statistiekcollege kijken maar ik wil. niet. meer.
Nou ja bij de Mc kan je heel gemakkelijk op die bestelpalen gewoon ingrediënten deleten zeg maarquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vind dat altijd vies, maar meestal voel ik me dan te aanstellerig en eet ik het gewoon netjes op
McDonateursquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
McDonald's heeft zelfs nog een jaar studiegeld betaald voor me
Ik vraag me af of dat moment ooit nog gaat komen. Het is dat het moet voor de studiepuntenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Statistisch gezien kun je beter gaan kijken als je er wel zin in hebt
Ja inmiddels wel. Vroeger moet je nog gewoon aan de balie bestellenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja bij de Mc kan je heel gemakkelijk op die bestelpalen gewoon ingrediënten deleten zeg maar
McStudiebeurs heette hetquote:
In jouw tijd...quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel. Vroeger moet je nog gewoon aan de balie bestellen
quote:
Nou het lijkt nog wel op zichquote:
Wat meer letters bijgekomenquote:
Ja ik vind hem echt leuk zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat meer letters bijgekomen
Ik kreeg gisteren de inspiratie in deze SC.
Pardon, wie bent u?quote:
Je kan gelijk zien ook in welke fora jij rondhangtquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat meer letters bijgekomen
Ik kreeg gisteren de inspiratie in deze SC.
Op GAM hang ik amper rond. Het zijn vooral de eerste 2.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan gelijk zien ook in welke fora jij rondhangt
Slastamp.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso warme sla echt heel vies
Heb ik nog nooit gehadquote:
Andijviestamppot? Dat is lekkerquote:
Nee dat telt niet als sla toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Andijviestamppot? Dat is lekker
De andijvie kook ik niet. Eerst stamp ik de aardappelen met een beetje melk en meng de andijvie en spekjes erbij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat telt niet als sla toch?![]()
maar dat vind ik ook lekker![]()
met aromat
Stampot-rauw-andijvie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De andijvie kook ik niet. Eerst stamp ik de aardappelen met een beetje melk en meng de andijvie en spekjes erbij.
Ja maar dan is het nog steeds geen sla toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De andijvie kook ik niet. Eerst stamp ik de aardappelen met een beetje melk en meng de andijvie en spekjes erbij.
Het is wel bladgroentequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog steeds geen sla toch?
Ja maar geen slaquote:
Bijna andiijviestamppot inderdaad, net ietsje bitterder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehadMaar dan is het ook iets minder erg als het bitter wordt lijkt me?
Klopt Andijvie zit in een andere plantfamilie.quote:
Hmm denk dat ik het gewoon bij andijviestamppot houd danquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bijna andiijviestamppot inderdaad, net ietsje bitterder.
Ik had niet verwacht dat beren zo veel wisten over groentes.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt Andijvie zit in een andere plantfamilie.
Beren zijn toch vleeseters. Of ben je vega geworden?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt Andijvie zit in een andere plantfamilie.
Sommige beren eten ook bessenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beren zijn toch vleeseters. Of ben je vega geworden?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Andijviestamppot? Dat is lekker
Echt héquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
ESF1Gamer is wel een modwaardige username hoor
Is wel een verdacht moment voor een nickchange..quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
ESF1Gamer is wel een modwaardige username hoor
Jij bent nieuw tochquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef Em31 het volgende:
Vind deze ook altijd inspirerend
[ twitter ]
Zeg dat wel ESCyan9quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is wel een verdacht moment voor een nickchange..
Nou inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is wel een verdacht moment voor een nickchange..
Hahaha heerlijk dezequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef Em31 het volgende:
Vind deze ook altijd inspirerend
[ twitter ]
Nou, qua looks..quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja je bent ondertussen vast niet meer 9 jaar
Ben jij al 31 jaar?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja je bent ondertussen vast niet meer 9 jaar
Is haar geboortejaar tochquote:
Of net niet?? Is het nou 1500-1600 of 1600-1700?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt de Gouden Eeuw nog meegemaakt?
17e eeuw, dus dat redt usagi welquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of net niet?? Is het nou 1500-1600 of 1600-1700?
Ach, toen overkwam dat hele generatiesquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een oorlogskind, geboren tijdens de Tachtigjarige Oorlog.
Sorryquote:
Levenslang in oorlog met de Spanjolen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, toen overkwam dat hele generaties
Wat slimquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:09 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
En hij hangt![]()
![]()
Lang leve het stopcontact dat gewoon netjes recht hangt
Nice!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:09 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
En hij hangt![]()
![]()
Wat is het ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:09 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
En hij hangt![]()
![]()
Ja vond ik ook wel slim van mezelfquote:
Thanksquote:
Oh shit, hangt verkeerdom!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is het ?![]()
Niet die Rembrandt die vandaag ontdekt werd, geloof ik.
Altijd handig, ook in de digitale tijdquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh shit, hangt verkeerdom!![]()
Haha een prikbord
Ja nu al zin in dat hij straks volhangt met foto's en kaartjes enzoquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd handig, ook in de digitale tijd
En lijstjes met notes en bans die je hebt uitgedeeld als nieuwe modquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nu al zin in dat hij straks volhangt met foto's en kaartjes enzo![]()
(En nu zie je de lelijke verfvlekken eronder niet)
Nou eigenlijk vooral om te ontmaskeren wie de nieuwe mod is natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En lijstjes met notes en bans die je hebt uitgedeeld als nieuwe mod
Ja ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:14 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)nge-weg-te-gaan.html
Hey, hier had iemand het laatst over toch hier?
A-HA! Ik zie hier Twilight Sparkle, die kan toveren, voor een kurken prikbord vol rechte lijnen. En WIE houdt er nou van tovenaar Harry Potter, prikborden EN rechte lijnen? Precies! Aoibhin! En wie is er al de hele dag niet om ons er straks extra mee te verrassen? Precies! Roger_Epiales!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vooral om te ontmaskeren wie de nieuwe mod is natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Wat vind je er stom aan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Vind het wel stomMaar dus extra goed dat die dit gaat doen
Mooizoquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:18 schreef Arizona het volgende:
*ploft tevreden op de bank*
Dat was McLekker
Dit lijkt mij onvermijdelijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
A-HA! Ik zie hier Twilight Sparkle, die kan toveren, voor een kurken prikbord vol rechte lijnen. En WIE houdt er nou van tovenaar Harry Potter, prikborden EN rechte lijnen? Precies! Aoibhin! En wie is er al de hele dag niet om ons er straks extra mee te verrassen? Precies! Roger_Epiales!
Alle reacties!quote:
Ah ja ik dacht alquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Alle reacties!
Niet Roos zelf, want die is fantastisch![]()
Nee het komt ook pas vanavond voor het eerstquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja ik dacht alIk ken het personage en de acteur verder niet, en kijk ook geen Spangas meer, maar op mijn studie is juist al een paar keer benadrukt dat Spangas zo'n goede serie is, juist voor jeugd omdat alle belangrijke en heftige onderwerpen gewoon goed neer worden gezet. Hoe breed ook - van pesten tot seksualiteit tot huiselijk geweld tot verslaving. Daar verdient het alle respect voor
En ja, dan ga je reacties krijgen die op z'n zachtst gezegd niet netjes zijn
Ja ergens ook wel jammerquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke het speuren naar de mod is voorbijKunnen we over op het molspeuren
Ja, nu lijken we het onhandelbaarste forum van ze allemaalquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ergens ook wel jammer![]()
En een belediging; DRIE
Net als het aantal letters in MOLquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ergens ook wel jammer![]()
En een belediging; DRIE
Het escaleert hier regelmatig ernstig uit de hand.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, nu lijken we het onhandelbaarste forum van ze allemaal
Maar echt ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, nu lijken we het onhandelbaarste forum van ze allemaal
En MODquote:
Ja en ik geloofde je nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:38 schreef Meke het volgende:
Ik ga geen moeite doen om de post terug te zoeken maar ik zei toch dat het een verrassende naam zou zijn als het er niet één was
Ongelooflijke nachtbagger hier altijdquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het escaleert hier regelmatig ernstig uit de hand.
Oké @Strani het wordt hoog tijd dat jij die top 3 positie weer terug inneemtquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ongelooflijke nachtbagger hier altijd
En de top 3 posters van ESF posten al meer dan genoeg om drie nieuwe mods bezig te houden
Ken je nagaan!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hebben nu evenveel mods als VBL, en dat is het meeste op het hele forum
En je postte van de week ook al door het slotje heen, toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een keer (per ongeluk) in een post van @:Redefine geroerd, en dat is een behoorlijke tijd zichtbaar geweest, dus dat had een hint/reveal kunnen zijn.
Nee ik had ook verder geen insiderinformatie maar er ging ineens een lampje brandenquote:
Zolang het maar bij z’n post bleef.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een keer (per ongeluk) in een post van @:Redefine geroerd, en dat is een behoorlijke tijd zichtbaar geweest, dus dat had een hint/reveal kunnen zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
Bijna, dat was uiteindelijk @ijs_beerquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
En je postte van de week ook al door het slotje heen, toch?
Ja nee ik geloofde ook niet dat jij het was, integendeelquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had ook verder geen insiderinformatie maar er ging ineens een lampje branden
De livetopics zijn wel vaak de snelste in de FOK-historie, dus dan zijn een paar extra handen nooit wegquote:
Staat je al goed hoor, en zo kunnen we rustig wennenquote:
Haha, nee, dan had ik me wel afzijdiger gehoudenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee ik geloofde ook niet dat jij het was, integendeelMaar dat er meer dan één nieuwe zou komen vond ik wel teveel van het goede.
Nee, dat is zeker waarquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De livetopics zijn wel vaak de snelste in de FOK-historie, dus dan zijn een paar extra handen nooit weg
De wijzig knop zit naast de quote knop! Dat is natuurlijk vragen om problemen.quote:
quote:
Jij wilde je in de maand augustus echt niet afzijdig houden hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, nee, dan had ik me wel afzijdiger gehouden
Haha ja leuke speeltjes lijken me dat welquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De wijzig knop zit naast de quote knop! Dat is natuurlijk vragen om problemen.
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij wilde je in de maand augustus echt niet afzijdig houden hoor
Cyan is nu wel de meest undercover mod zo jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]Maar dat blijft niet eeuwig zo. Ik vind die kleur totaal niet bij een tijger passen, maar voor nu is het wel leuk
Hij is toch bijna dicht, kunnen ze met hun mod powers met z'n drieën hieronder doorpostenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef Meke het volgende:
Hoezo is deze TT nog niet gewijzigd?
Show us your mod powers
Ik zit al te popelen om lekker door het slotje heen te postenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef Meke het volgende:
Hoezo is deze TT nog niet gewijzigd?
Show us your mod powers
Het heeft er ook mee te maken dat het nu heel makkelijk op te vangen is als er 1 (of 2) mods door omstandigheden niet veel aanwezig zouden kunnen zijn.quote:
Gewoon post 367 ofzo pakken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit al te popelen om lekker door het slotje heen te posten
Echt not done hoor, als je nog niet eens een officiële blauwe bentquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef Momo het volgende:
Wij waren gisteren trouwens wel aan het kutten met de TT
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij is toch bijna dicht, kunnen ze met hun mod powers met z'n drieën hieronder doorposten
Ojaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit al te popelen om lekker door het slotje heen te posten
Ja ik dacht dat dat gewoon @ijs_beer wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef Momo het volgende:
Wij waren gisteren trouwens wel aan het kutten met de TT
Ja heerlijk om eens door het slotje te postenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Deel 1133 for life! Toch @:Momo @:Cyan9?
Aaaah, gelijk door het slotje heen
Wie opent de nieuwe?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Meke, blijkbaarquote:
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:
Trots is.quote:
Beertje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |