SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
I know, daarna ook nooit meer gegeten![]()
Aan de andere kant van de familie eten ze hutspot met stroop
Na AL die inspiratie die ik je gafquote:
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!quote:
Geen idee?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Waar is een blauwe als je ze nodig hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
En er werd nog wel zo'n mooie slasausvoorzet gedaan!
bami uit blik?!quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al een stuk logischer. Maar als het wel bami van de Chinees is en niet uit blik... wie is er dan op gekomen om daar slasaus bij te doen? En hoe?
Bamihap met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou bami met slasaus overslaan?!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Bamiham met slasaus is vast lekker dus dan moet je er gewoon wat geroosterde broodkruimels overheen gooien bij normale bami.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelf nooit gehad, maar het bestaat
[ afbeelding ]
Pannenkoeken met biefstuk vind ik ook bijzonderquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef Arizona het volgende:
@:Meke ik associeer ook divers eten met Friesland terwijl het niet Fries is!
Spinazie uit een pot van Hak! Pannenkoeken met biefstuk, jus en stroop! Dat kreeg ik echt alleen daar.
Trots op jequote:
Tussen Ie en Kaaquote:
Zekerquote:
Ik denk dat Jee een afkorting is van 45 inwoners tellende Jouswier.quote:
Goddelijk, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Pannenkoeken met biefstuk vind ik ook bijzonder
Geloof ik best.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goddelijk, ik kan niet anders zeggen.
ik ben trots op jequote:
Ja nogalquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Typo, ik bedoelde bamihap. Helpt dat?
Beef Wellington is gewoon een slap aftreksel van pannenkoek met biefstuk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Geloof ik best.
Maar in mijn hoofd hoort pannenkoek toch zoet te zijn.
En pizza hartig
Beef Wellingtonquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beef Wellington is gewoon een slap aftreksel van pannenkoek met biefstuk.
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 een HELE cake?
Inmiddels dus cyan90 denk ik?
Niks mis met een pannenkoek met (bijvoorbeeld) uien, champignons, spek en kaasquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Geloof ik best.
Maar in mijn hoofd hoort pannenkoek toch zoet te zijn.
En pizza hartig
Het zal eens niet Friesland zijn héquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat Jee een afkorting is van 45 inwoners tellende Jouswier.
Uiteraard Friesland. Ik ben er wel eens geweest.
En jij denkt dat wij dit geloven?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.
Ja vind ik ook heel lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Niks mis met een pannenkoek met (bijvoorbeeld) uien, champignons, spek en kaas
Nou daardoor was ik ook in de warquote:
30cm?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, geen fullsize cake. Relatief bescheiden formaat dit.
Dat lijkt mij al helemaal niet te vretenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000092581314/?s2a=
Ik heb net dit besteld. En het is echt heel mooi en ben er heel blij mee![]()
Alleen had ik er niet bij nagedacht dat ik hem nou ook recht moet ophangen
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:17 schreef Meke het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000092581314/?s2a=
Ik heb net dit besteld. En het is echt heel mooi en ben er heel blij mee![]()
Alleen had ik er niet bij nagedacht dat ik hem nou ook recht moet ophangen
Weet je wiens bijnaam Ham was?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
"Ik eet vanavond bamiham"
"Ah lekker, bami"
"Nee alleen de ham"
Lijkt me een beetje droog ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al helemaal niet te vreten
Nouja wijn met kurk is dus mijn lievelings, dus dacht, ik probeer het eens zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij al helemaal niet te vreten
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitAlleen ja nu nog alles ophangen
Ben geen vegetariër, maar als ik van dit soort plakken ham zie liggenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
"Ik eet vanavond bamiham"
"Ah lekker, bami"
"Nee alleen de ham"
Bamiham - Je zou er vegetariër van worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben geen vegetariër, maar als ik van dit soort plakken ham zie liggen
quote:
Het gaat erom wat je ermee doet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd groot te zijn.
Die OOKquote:
Of je hangt hem expres heel erg scheef, zodat het een soort design statement isquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatEn gewoon sticker op de achterkant.
Maarja als je hem nou een beetje scheef hangt erger ik me daar nog drie jaar aan
Ah gelukkig maar een plaat dat scheelt. Maar dat is erg lastig goed recht te hangen in je eentje ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het is niet alles gelukkig, het is maar 1 plaatEn gewoon sticker op de achterkant.
Maarja als je hem nou een beetje scheef hangt erger ik me daar nog drie jaar aan
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of je hangt hem expres heel erg scheef, zodat het een soort design statement is
quote:
Ik dacht dat er alleen maar bovenop lag om het warm te houden..quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Is er trouwens IEMAND die die plakken bamiham ook echt opeet?
Zag je het echt niet aankomen?quote:
Ja voor ik vega was welquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Bij mij zit het altijd in stukjes door de bami, ik heb het op deze manier nog nooit gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar een plaat dat scheelt. Maar dat is erg lastig goed recht te hangen in je eentje ja.
Dat veranderende ritme maakt je minder scherpquote:
Dit maakt het nog erger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar bovenop lag om het warm te houden..
quote:
Ik heb ook altijd gezegd dat avondmensen scherper zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat veranderende ritme maakt je minder scherp
Misschien eerst even een lijntje ofzo op de muur tekenen of ietsquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?![]()
M'n ouders komen komend weekend toch m'n afzuigkap ophangen
Niet per se het ophangen zelf. Maar dan kan de een kijken van afstand of die recht hangt. En de ander verplaatst die plaat dan op de muur, totdat het recht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of het met z'n tweeën wel makkelijk beter gaat?![]()
M'n ouders komen komend weekend toch m'n afzuigkap ophangen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ja zoiets zat ik ook al te denken, ik heb ook al een waterpasquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien eerst even een lijntje ofzo op de muur tekenen of iets
Wel heel leuk! Meerderen zo naast elkaar eigenlijk ook
Serieusquote:
Ja, dat is waar. Maar dan heb je alsnog dat als je dan de beschermlaag eraf haalt, dat je dan weer kwijt bent hoe hij hing toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet per se het ophangen zelf. Maar dan kan de een kijken van afstand of die recht hangt. En de ander verplaatst die plaat dan op de muur, totdat het recht is.
Daarom noem ik Hamilton altijd hamlap.quote:
Niks mis met zacht en fluffy hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd gezegd dat avondmensen scherper zijn
Wij kregen altijd heel netjes 1/6e van de ham en 1/6e van het eiquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus
Ik hou van vlees maar die roze lap () heb ik echt nog nooit opgegeten
Het eitje daarentegen vind ik altijd superlekker
Oh, wij pakken wel waar we zin in hebben maar de eerste ronde nooit meer dan 1/X van één gerecht als er X aantal mensen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij kregen altijd heel netjes 1/6e van de ham en 1/6e van het ei![]()
![]()
Sowieso deden we Chinees echt in rondes en verdeelden we alles netjesIk moet echt wennen aan mensen die gewoon pakken waar ze zin in hebben
![]()
Haha nou dan kom ik nooit bij jou Chinees eten hoor, daar raak ik helemaal van in paniekquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, wij pakken wel waar we zin in hebben maar de eerste ronde nooit meer dan 1/X van één gerecht als er X aantal mensen zijn
Zo rollen wijquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
Eén typo en je fout domineert gewoon de rest van het topic hè.
Geen probleem! We halen wel patat als je hier komt etenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou dan kom ik nooit bij jou Chinees eten hoor, daar raak ik helemaal van in paniek
Oh wauwquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
Op moeders werk is een collega positief getest voor Corona. Het dichtste bij wat het voor mij tot nu toe is gekomen
Jaaaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen probleem! We halen wel patat als je hier komt eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |