SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Nou ben benieuwd!quote:
Ja, er schijnen problemen te zijn. De password-mail werkte ook niet onlangs.quote:
Dat was al langer zoquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok.. Hoe kon Fred_B door het slotje posten?
Ik vind het verdachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was al langer zoIs zodat hij ook zijn landentopics aan kan passen
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.quote:
Misschien is hij de modquote:
S5gamerquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.
Hij heeft iig speciale krachten.quote:
Zo opent hij nieuwe topicsquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft iig speciale krachten.
Volgens mij hoorde ik "Alohomora" net voor hij dat deed.
quote:
ESFgamerquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.
OH nee dat zijn er 3. SCgamer danquote:
Volgend jaar Davina Michelle voor het volkslied op zandvoortquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
IndyNascarESF1gamer.
Indy begint nu trouwens bijna op Ziggo Sport (tenminste, volkslied wordt gekrijst)
Dat duurt nog te lang.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar Davina Michelle voor het volkslied op zandvoort
Sufhoofdquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb F1Gamer als huidige nick gemaild
Ik ben toe aan vakantiequote:
Alt+F4gamer is ook wel leuk voor als je niet tegen je verlies kan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Als Danny het aar snapt.
We gaan nu vreemd met het SPT subforumquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Indycar race start bijna
Hopen dat Rinus van Kalmthout weer wat vooraan kan komen
Ik las het bovenste en dacht even dat het haar nieuwe nick wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
IndyNascarESF1gamer.
Indy begint nu trouwens bijna op Ziggo Sport (tenminste, volkslied wordt gekrijst)
Hopen dat die afgelopen week flink geoefend heeft op de pitstopsquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Indycar race start bijna
Hopen dat Rinus van Kalmthout weer wat vooraan kan komen
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Als Danny het maar snapt.
Hehe, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hopen dat die afgelopen flink geoefend heeft op de pitstops
Gisteren ging het primaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hopen dat die afgelopen flink geoefend heeft op de pitstops
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?
Ze zullen het daar wel snappen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?
Huh? Wat? Waar? Hoe? Zit de stekker er wel in? Help?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jobi snapt het iig niet meer
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh? Wat? Waar? Hoe? Zit de stekker er wel in? Help?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Job kijkt toe hoe Jobi uit d'r stekker gaat...
Dat was ook cringe...quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IJsbeer zei dat de mod onverwachts zou zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Meke zou toch helemaal niet onverwachts zijn?
2 mollen eh... modsquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Misschien is de verrassing wel dat het niet n is.. Hebben we dat al overwogen?![]()
quote:
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Misschien is de verrassing wel dat het niet n is.. Hebben we dat al overwogen?![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh vast welIs de app er al?
Hopelijk gaat het wat beter dan vorig jaar![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom heb ik nog geen uitnodiging?
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9quote:
Ja maar niet drie babymodjes nuquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
3 modden
In feite zijn het er straks ook 3 natuurlijk
Ja maar als je n naam verwacht is twee per definitie een onverwachte naamquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.
Aan de andere kant zegt IJsbeer zoveelquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.
Oh die hadden jullie alquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Spuit 11quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Luctor & Emergo gaan moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Ok, goede theoriequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als je n naam verwacht is twee per definitie een onverwachte naam
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Roger & Epialesquote:
Art is de Mol.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.
De Kreviewer als ESF modquote:
Wat was het? Ik heb dit gemist geloof ikquote:
Zonder @Cyan9 zou ik in elk geval nooit moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ok, goede theorie![]()
Nou, wie is naast jou de andere?
Ja ik weet waar ik m'n inspiratie vandaan haalquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.
En bij WIDM gaat dat 'm ook nooit wordenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik m'n inspiratie vandaan haal
Ohhhh daarom is dat team ontstaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit modden
#TeamMean
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En bij WIDM gaat dat 'm ook nooit worden
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhh daarom is dat team ontstaan![]()
Er valt heel veel op zijn plek nu
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoen
Als ze dat soort rare fratsen gaan doen zou ik overwegen om af te hakenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoen
Ik had het ook al niks voor jou gevonden om geen hints te droppen in de SC als je het wasquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het was![]()
Ik gooi het op jong en onbezonnen en dat het pas het 2e seizoen was dat ik volgde
En omdat het aangekondigd werd als een seizoen dat "anders dan de andere" was
Samequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze dat soort rare fratsen gaan doen zou ik overwegen om af te haken
Dat laatste slaat helemaal nergens op, seizoen 10 was gewoon in de lijn van de seizoenen ervoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het was![]()
Ik gooi het op jong en onbezonnen en dat het pas het 2e seizoen was dat ik volgde
En omdat het aangekondigd werd als een seizoen dat "anders dan de andere" was
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het ook al niks voor jou gevonden om geen hints te droppen in de SC als je het was
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ok, goede theorie![]()
Nou, wie is naast jou de andere?
Ik kan moeilijk meer in het hoofd van de Jobi van tien jaar geleden kijken, maar het zal vast met allemaal moeilijke kronkelgedachtes en rare aantekeningen zijn geweestquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zou dat precies werken in je hoofd dan?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat was het? Ik heb dit gemist geloof ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk meer in het hoofd van de Jobi van tien jaar geleden kijken, maar het zal vast met allemaal moeilijke kronkelgedachtes en rare aantekeningen zijn geweest
Ja ik snapte dat toen ook echt niet. Ik had vorige week nog Seizoen 9 teruggekeken. Aan het eind werd Seizoen 10 ook vooraf aangekondigd als "een hle speciale".quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat helemaal nergens op, seizoen 10 was gewoon in de lijn van de seizoenen ervoor
Nou, dan komt het er niet van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit modden
#TeamMean
Op Jitsi klonk je wel overtuigend dat je het niet wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan heel goed geheimen bewaren hoor
quote:
Nog even en je weet het..quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Jitsi klonk je wel overtuigend dat je het niet was![]()
Dus als je het wel bent, dan moet je ook maar eens een acteercarriere overwegen
Ok je bent het dusquote:
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat toen ook echt niet. Ik had vorige week nog Seizoen 9 teruggekeken. Aan het eind werd Seizoen 10 ook vooraf aangekondigd als "een hle speciale".
Uiteindelijk was dat gewoon een regulier seizoen waar helemaal niks bijzonders aan was ofzo.En i.m.o. een vrij matig seizoen ook nog eens, hoewel daar natuurlijk de meningen over kunnen verschillen
Of nietquote:
En Angela en Karel dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)
Oh jaquote:
Ja Holland Village was wel echt een toffe opdrachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)
Niets is wat het lijktquote:
Wel tof dat die terugkeerden, maar had toch een wat grotere rol van ze gehoopt ergens. Dit was voor 1 opdracht die toch niet heel veel uitmaakte.quote:
Zou alsnog wel tof zijn om de oud-presentatoren alsnog weer een rol te gevenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaDie heb ik echt eergisteren nog even teruggekeken omdat ik me bedacht dat het nu wel leuk was om dan een diner met Pieter-Jan en Art te doen
Ja zou echt tof zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaDie heb ik echt eergisteren nog even teruggekeken omdat ik me bedacht dat het nu wel leuk was om dan een diner met Pieter-Jan en Art te doen
Daar zaten nog wel wat opdrachten met leuke potentie in. Onder meer dat oversteken met die koffers in Tokyo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Altijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Mandy040986 het volgende:
Gaat het nou nog over Wie is de Mol?
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zaten nog wel wat opdrachten met leuke potentie in. Onder meer dat oversteken met die koffers in Tokyo.
Een paar maanden later staken wij daar zelf over. Dat helpt ook wel in de beleving
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Mandy040986 het volgende:
Always!quote:
Ja, dus het was leuke voorpretquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoHadden jullie tijdens WIDM al geboekt? Dat lijkt me echt tof dan
Nee na twintig jaar nog steeds niet, hoezo kijken hier nog mensen naar?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat ze ‘m nog niet gevonden hebben, h.
Nou echt! Gaaf hoorquote:
Hoe werkt dat spel berhaupt? Ik snap er niks van!quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee na twintig jaar nog steeds niet, hoezo kijken hier nog mensen naar?
De weg naar Hamelen konden ze ook nooit vinden toch?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik als jij dacht dat Pieter-Jan de mol wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe werkt dat spel berhaupt? Ik snap er niks van!
Breng me niet op ideen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaModereer het er later maar uit!
Pieter-Jan is nog steeds de mol! WACHT MAARquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik als jij dacht dat Pieter-Jan de mol was![]()
Of Wallyquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De weg naar Hamelen konden ze ook nooit vinden toch?
En Willeke was zelfs de zon kwijt
Neequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Mandy040986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Och, dan gaan we wel naar het MOL forum hier, daar heb je dan als ESF mod niks te zoekenquote:
Die mol is straks al lang met pensioen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon de ‘vlotte’ kandidaat van het jaar. Net als Chris of Tygo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht in zijn seizoen (als kandidaat) dan weer niet dat Art de mol was
Luister je wel ook Trust Nobody erbij?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben vandaag wel weer begonnen met het terugkijken van Seizoen 8. Die was ook tof zeg![]()
Ik wilde eerst een poging wagen tot 10, omdat ik eerder deze week 9 had teruggekeken, maar daar kwam ik gewoon echt niet in
Of misschien ga ik daar wel over de immer sympathieke Alex Callier hebben die het winnende ESF nummer blijkbaar al geschreven heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och, dan gaan we wel naar het MOL forum hier, daar heb je dan als ESF mod niks te zoeken
Mwah, Art was wel echt een nepmol hoor. Daarom hield Patrick hem ook in het spelquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon de ‘vlotte’ kandidaat van het jaar. Net als Chris of Tygo.
Ik luister niet alles van hen, maar tijdens de serie luister ik die wel eens jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Luister je wel ook Trust Nobody erbij?
Trollen in andere ESF fora als modquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:44 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Of misschien ga ik daar wel over de immer sympathieke Alex Callier hebben die het winnende ESF nummer blijkbaar al geschreven heeft.
En sowieso een polonaise gifje posten.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ze hebben seizoen 8 echt net nabesproken, dus superleukquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister niet alles van hen, maar tijdens de serie luister ik die wel eens ja
*kuch* Paranoia. * kuch*quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trollen in andere ESF fora als mod
Voorpret voor het 20.2 seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Mandy040986 het volgende:
Ah ja die koffers. Verkies ik toch de kofferopdracht uit seizoen 5 boven die uit seizoen 10quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zaten nog wel wat opdrachten met leuke potentie in. Onder meer dat oversteken met die koffers in Tokyo.
Een paar maanden later staken wij daar zelf over. Dat helpt ook wel in de beleving
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben seizoen 8 echt net nabesproken, dus superleuk
Ja ik moet zo maar eens op bed aan denk ikquote:
Ja echt leukquote:
Joh, dat vind ik hartstikke boeiendquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt leuk![]()
![]()
Is wel een aflevering per afleveringDus nog een uur ofzo extra steeds
Ze blijven heerlijk vermakelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt leuk![]()
![]()
Is wel een aflevering per afleveringDus nog een uur ofzo extra steeds
Welterustenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga trouwens echt op bed aan nu![]()
Weet ook niet of ik morgen veel online kan zijn, maar wie weet
Trustenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ja wist niet hoe hard je aan het bingen wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Joh, dat vind ik hartstikke boeiend
Ja ik vond het ook echt heel tofquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze blijven heerlijk vermakelijk
Maar ik was vooral verzot op podcasts in de bus, maar ik ga niet meer met de bus nu
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Heeeeeeeee jij hier?quote:
Ik luister m'n podcasts gewoon via Spotifyquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook echt heel tof![]()
Maar ik kreeg er 1 per weekDat is wel wat anders
![]()
Ik luister vooral op de fiets![]()
Heb vorig jaar oktober een app gedownload en sindsdien 75 dagen podcast geluisterd![]()
En, ja, dat is dus 75*24u
Ik via Pocket casts want dat is zoveel fijnerquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik luister m'n podcasts gewoon via Spotify
Neequote:
Stats zijn altijd leukquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik via Pocket casts want dat is zoveel fijner![]()
![]()
En dan is Spotify gewoon echt voor muziek![]()
Maar Pocket casts houdt ook stats bij, dus dat is leukEn je kan per podcast instellen wat je met een nieuwe aflevering wil; bovenaan de wachtrij of onderaan de wachtrij etc
Oh ik dacht ook alquote:
Dat ik dan toch wat gepost heb vandaag (nou ja de nacht niet meegerekend).quote:
Ja maar dat is dan toch gek dat je podcasts daar dan ook tussen staanquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stats zijn altijd leukIk ben verknocht aan Last FM wat mijn Spotify stats bijhoudt.
Ja nou op de valreep nog!quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ik dan toch wat gepost heb vandaag (nou ja de nacht niet meegerekend).
Ja hoor prima. Onder andere de terugreis per trein geboekt vanuit Zwitserland.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou op de valreep nog!
Leuke dag gehad?
Nee, de podcasts worden niet meegenomen in je Last FM, echt alleen maar je muzieknummers.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch gek dat je podcasts daar dan ook tussen staan![]()
En je kunt nooit echt een goede playlist maken
Ben je op dit moment in Zwitserland?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Onder andere de terugreis per trein geboekt vanuit Zwitserland.
En jij?
Nee. Eind september. En heen met de auto.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je op dit moment in Zwitserland?
Ohh leuk, voorpretquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Onder andere de terugreis per trein geboekt vanuit Zwitserland.
En jij?
Ahh ok dat scheelt welquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, de podcasts worden niet meegenomen in je Last FM, echt alleen maar je muzieknummers.
Was het een vruchtbare vergadering?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh leuk, voorpret![]()
Ik had net vergadering van m'n vrijwilligerswerk, verder heel rustig aan gedaan
Ja dat gaat altijd hard.quote:
Ah zo. Wel leukquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Eind september. En heen met de auto.
Ja het is te hopen dat Zwitserland geel blijft en vooral dat Nederland andersom ook geel is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo. Wel leukNog iets fijns in het vooruitzicht. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan Corona-wise in Zwitserland.
Ja, er zit wel zo'n balkje met "voortgang" per aflevering. Maar voor een Trust Nobody maakt het bijvoorbeeld niet uit, die luister ik toch wel in de week dat ie uitkomt weet ik van mezelfquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh ok dat scheelt welMaar ik vond ook qua bijhouden welke aflevering je wel/ niet geluisterd hebt onhandig. Maar misschien is het nu ook wel beter
Zou fijn zijn inderdaad ook als Nederland niet meer oranje wordt. Ook voor ons natuurlijk, want dat betekent dat het weer de verkeerde kant op zou gaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is te hopen dat Zwitserland geel blijft en vooral dat Nederland andersom ook geel is.
quote:
Doet ie goedquote:
Nouuu er zijn geen babies verwerktquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het een vruchtbare vergadering?
Jaquote:
Nee dat scheelt inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, er zit wel zo'n balkje met "voortgang" per aflevering. Maar voor een Trust Nobody maakt het bijvoorbeeld niet uit, die luister ik toch wel in de week dat ie uitkomt weet ik van mezelf
Tsss. Gewoon weer 5 dagen werken. En donderdag ook nog naar een afscheidsreceptie van een klant, dus laat thuis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig ben ik woensdag weer vrij
Nou ja ligt ook aan wat de regels zijn die het andere land hanteert. Nederland is voor enkele landen oranje, omdat het boven het aantal zit wat zij als regel hanteren voor de kleurcodes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn inderdaad ook als Nederland niet meer oranje wordt. Ook voor ons natuurlijk, want dat betekent dat het weer de verkeerde kant op zou gaan
Modefine? Verklaar je naderquote:
Dat zou een wat vreemde vergadering zijn geweestquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu er zijn geen babies verwerkt![]()
Verder wel nuttig maar alles gaat steeds over hetzelfdeCoronacoronacorona
Trustenquote:
Sterkte! Staat er nog iets bijzonders op de planning waar je extra geen zin in hebt?quote:
Hoop gesprekken, overleggen, vergader achitige dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte! Staat er nog iets bijzonders op de planning waar je extra geen zin in hebt?
Sterktequote:
Klinkt vermoeiendquote:Op maandag 31 augustus 2020 00:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoop gesprekken, overleggen, vergader achitige dingen.
Nou, zover zou ik voorlopig niet willen gaan. Deze nacht is voor mij tot nu toe te saai om in een film te stoppenquote:Op maandag 31 augustus 2020 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die je normaal alleen in films ziet.
Goed punt. Wellicht dat de dag interessanter wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, zover zou ik voorlopig niet willen gaan. Deze nacht is voor mij tot nu toe te saai om in een film te stoppen
Ik heb morgen lekker vrij en ben niet van plan veel interessants te gaan doen. Misschien wat Pokmon Go als het weer okay is, sowieso Indycar kijken en misschien nog een filmpje of zoietsquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed punt. Wellicht dat de dag interessanter wordt.
Boodschappen doen, beetje naar de tour kijken, heerlijk relaxed dagje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb morgen lekker vrij en ben niet van plan veel interessants te gaan doen. Misschien wat Pokmon Go als het weer okay is, sowieso Indycar kijken en misschien nog een filmpje of zoiets
Boodschappen moet ik ook eigenlijk nog doen, tenzij ik eten wil gaan bestellen of voer uit blik wil. Maar goed, dat moet gaan lukken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Boodschappen doen, beetje naar de tour kijken, heerlijk relaxed dagje.
Ah ik was zoo dichtbij om het topic voor de dag te openen en hier totale verwarring te veroorzaken!quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil nog niet opstaan.![]()
Wat ben jij vroeg.quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ik was zoo dichtbij om het topic voor de dag te openen en hier totale verwarring te veroorzaken!
Nou ja, goeiemorgen dan maar
Dit is al verwarrend genoeg hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 07:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ik was zoo dichtbij om het topic voor de dag te openen en hier totale verwarring te veroorzaken!
Nou ja, als ik het van iemand moet verliezen, dan toch het liefst van iemand met jouw username, die moet eigenlijk wel als eerste opstaanquote:
Nou liever niet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het van iemand moet verliezen, dan toch het liefst van iemand met jouw username, die moet eigenlijk wel als eerste opstaan
Wat is dezequote:Op maandag 31 augustus 2020 07:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je al aan het klotsen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde bakje thee van de ochtend
De wereld vergaat binnenkortquote:
Ik denk het ookquote:
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:55 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen allenLekker vroeg weer op want het uni leven gaat weer beginnen
Goedemorgen Blauwe! Nog steeds op Mauritius, of waar je ook zat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:27 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Dit is jullie nieuwe moderator.
-edit- hm, nog geen blauw kleurtje.
@:dave
En dan toch later zijn dan Strani.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:55 schreef molloot200 het volgende:
Same!quote:
Wie ben jij en wat heb jij met Strani gedaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 07:15 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Suggereer je hier nu dat studeren hard werken is?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan toch later zijn dan Strani.
Dat meen jequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan toch later zijn dan Strani.
Nee, die indruk had ik nooit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Suggereer je hier nu dat studeren hard werken is?
Succes!quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:55 schreef molloot200 het volgende:
En niet zo'n klein beetje later ookquote:
Poeh gelukkig! Helemaal begrijpelijk, maar die hele stille dag gisteren baarde toch zorgenquote:
Ja. Sommigen moet ik live kijken, anderen staan als video online en kan ik dus op mijn eigen tempo kijken. Vandaag even bezig met een planning zodat ik dat ook gewoon duidelijk heb voor de komende weekquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:35 schreef Arizona het volgende:
@:molloot200 heb je nu bijna alle lessen digitaal?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
Komt er net een open sollicitatie binnen. (Op werk niet hier) Per e-mail, staat er in de bijgevoegde motivatiebrief bovenaan een ander bedrijf genoemd.
Hoe kun je nou z slordig zijn. We hebben hem maar meteen laten weten hem niet op te nemen in het bestand met solliciaties.
Ook lekker, verstuurd met een gezamenlijk e-mailadres met z'n partner, maar waar dus als naam die van z'n partner ingesteld staat. Dat maakte het ook wat verwarrend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
copy-paste en vervolgens naam bedrijf vergeten.![]()
Wat fijn dat er dan eindelijk dingen geregeld worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Mama krijgt vandaag een aangepaste elektrische rolstoel van de gemeente. Op maat gemaakt zodat ze goed door de deuropeningen heen kan.
Ook zijn er offertes aangevraagd voor een doucheruimte met eventueel een aanbouw met slaapkamer.
Misschien komt het nog goed jongens.
Hoezee!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Mama krijgt vandaag een aangepaste elektrische rolstoel van de gemeente. Op maat gemaakt zodat ze goed door de deuropeningen heen kan.
Ook zijn er offertes aangevraagd voor een doucheruimte met eventueel een aanbouw met slaapkamer.
Ja, er gebeurd eindelijk ietsquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Heel apart, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
Komt er net een open sollicitatie binnen. (Op werk niet hier) Per e-mail, staat er in de bijgevoegde motivatiebrief bovenaan een ander bedrijf genoemd.
Hoe kun je nou z slordig zijn. We hebben hem maar meteen laten weten hem niet op te nemen in het bestand met solliciaties.
Vandaag is niet zo boeiend, morgen welquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet niet vergeten boodschappen te doen voordat de tour "losgaat".
Geaccidenteerde sprintrit. Ik zou vooral ook maar een goed boek kopen om te lezen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet niet vergeten boodschappen te doen voordat de tour "losgaat".
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag is niet zo boeiend, morgen wel
Ik ben vooral ook een digitale toerist. Franse landschappen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geaccidenteerde sprintrit. Ik zou vooral ook maar een goed boek kopen om te lezen.
Ook handig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekker, verstuurd met een gezamenlijk e-mailadres met z'n partner, maar waar dus als naam die van z'n partner ingesteld staat. Dat maakte het ook wat verwarrend.![]()
Weer een sollicitatie voor het uwv afgewerkt en een maand extra uitkering verzekerdquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa ohh fijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Deze man weet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker thuiswerken vandaag en vanmiddag op n ipv twee schermen werken en dan op het tweede scherm de Tour.
Lekker professioneel. Een vriendin van mij heeft ooit voor de grap haar naam daar in Ruud Lubbers veranderd en krijgt het niet meer terugquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekker, verstuurd met een gezamenlijk e-mailadres met z'n partner, maar waar dus als naam die van z'n partner ingesteld staat. Dat maakte het ook wat verwarrend.![]()
Ik ga steeds meer de voordelen zien van de coronacrisisquote:
Ahhh dik verdiend hoor, eindelijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Die nieuwe contactpersoon is ook echt heel lief voor ons. Nadat ze bij ons langs is geweest heeft ze ook hulp in de huishouding geregeld en alles heel snel in gang gezet.
Het zal misschien wel even duren voor er verbouwd wordt, maar dat ligt deels ook aan de aannemer zelf.
Maar ik ben blij.
Wat fijn!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
Hahaha, Ruud Lubbersquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker professioneel. Een vriendin van mij heeft ooit voor de grap haar naam daar in Ruud Lubbers veranderd en krijgt het niet meer terug![]()
Ik had een ander emailadres genomen denk ik
Vorig jaar plande ik tijdens de tour m'n afspraken op het werk vooral in de ochtend. Midden in de zomer is het bijna altijd rustig, dus ik heb toen praktisch elke rit gewoon op kantoor kunnen volgen. Hopelijk lukt me dat dit jaar ook, ik heb alleen nog deze week vakantie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer de voordelen zien van de coronacrisis
Wat een top nieuwsquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Moguh!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker professioneel. Een vriendin van mij heeft ooit voor de grap haar naam daar in Ruud Lubbers veranderd en krijgt het niet meer terug![]()
Ik had een ander emailadres genomen denk ik
Hier is het nog zoveel mogelijk thuiswerken allemaal, dus de dagen op kantoor, probeer ik dan wel zo in te plannen wanneer er een vlakke rit is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vorig jaar plande ik tijdens de tour m'n afspraken op het werk vooral in de ochtend. Midden in de zomer is het bijna altijd rustig, dus ik heb toen praktisch elke rit gewoon op kantoor kunnen volgen. Hopelijk lukt me dat dit jaar ook, ik heb alleen nog deze week vakantie.
Dat is wel slim! Ik heb nog geen moment thuis gewerkt, dus vanaf volgende week wordt het weer stiekem de stream aan op de tablet terwijl ik doe alsof ik heel hard aan het werk ben op kantoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het nog zoveel mogelijk thuiswerken allemaal, dus de dagen op kantoor, probeer ik dan wel zo in te plannen wanneer er een vlakke rit is.
Kan dat niet in jouw branche of vind jouw werkgever het niet nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is wel slim! Ik heb nog geen moment thuis gewerkt, dus vanaf volgende week wordt het weer stiekem de stream aan op de tablet terwijl ik doe alsof ik heel hard aan het werk ben op kantoor.
Ik kan vrij lastig maatschappelijk werker zijn vanuit huis, vooral omdat ik in verpleeghuizen werk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan dat niet in jouw branche of vind jouw werkgever het niet nodig.
Donderdag nog mijn baas gesproken en die was ook wel een voorstander van dat thuiswerken, dus dat is ook wel prettig.
Oh ja, dan wordt het wel lastig inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan vrij lastig maatschappelijk werker zijn vanuit huis, vooral omdat ik in verpleeghuizen werk.
Samos. Yes. Twee weken. Knetterwarm vandaag. 36 graden, geen wind.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedemorgen Blauwe! Nog steeds op Mauritius, of waar je ook zat?
echt, het gaat zo ver overboord met dit hele gedoe. Mag je fokking niet eens meer je eigen haardracht bepalen????quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef usagi414 het volgende:
Zijn mensen echt gek geworden of waren ze dat al en valt het nu meer op ?
Adele doet voor Nothing Hill Carnival knotjes in haar haar en en krijgt half twitter over haar heen.
[ twitter ]
Sinds wanneer zijn knotjes in je haar onderdeel van cultureel erfgoed.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef usagi414 het volgende:
Adele doet voor Nothing Hill Carnival knotjes in haar haar en en krijgt half twitter over haar heen.
[ twitter ]
Dus als ik kleine vlechtjes of rasta kapsel wil dan is dat not done tegenwoordig? What the hellquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn knotjes in je haar onderdeel van cultureel erfgoed.
Blijkbaar niet inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus als ik kleine vlechtjes of rasta kapsel wil dan is dat not done tegenwoordig? What the hell(niet dat ik dat wil maar het gata om het idee)
Volgens mij gebeurde zoiets ook een keer bij de Kardashians met vlechtjes.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Sowieso niet met een kapsel. Hoe durven ze haar te hebben, net zo als ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dan wil ik mensen uit die landen ook niet met een Westerse haarcoupe zien.
Op Insta zetten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga uit protest allemaal knotjes in mijn kop doen. Alleen niemand die het ziet.
Ik begin zo onderhand een beetje opstandig te worden
Nu je het zegt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sowieso niet met een kapsel. Hoe durven ze haar te hebben, net zo als ik.
Een groepje van twee onbekende Fransen en een Italiaan dat urenlang 2,5 minuut voor het peloton uitrijdtquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geaccidenteerde sprintrit. Ik zou vooral ook maar een goed boek kopen om te lezen.
Ik moet mijn ondertitel ook maar weer aanpassenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dus als ik kleine vlechtjes of rasta kapsel wil dan is dat not done tegenwoordig? What the hell(niet dat ik dat wil maar het gata om het idee)
Dat gaat vast viral met mijn ongekend hoge aantal van 38 volgersquote:
Gelijk 100k volgers erbij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat vast viral met mijn ongekend hoge aantal van 38 volgers
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk 100k volgers erbij.
ja dat is not done inderdaad. Aanpassen die handel!!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet mijn ondertitel ook maar weer aanpassenMisschien eigen ik mijzelf nu wel de japanse cultuur toe.
Ik begrijp echt niet wat het probleem zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |